-
Nuomonės formuotojų („Influencerių“) rinkodara – praktiniai patarimai
Publikuota 01.07.2020
Nuomonės formuotojų („Influencerių“) rinkodara daugelį metų buvo viena karščiausių temų rinkodaros pasaulyje. Kartu tai yra didelis galvos skausmas rinkodaros specialistams, nes labai sunku išmatuoti investicijų grąžą.
Skaityti toliau -
Kaip pridėti internetinę bankininkystę ir atsiskaitymus kortele internetinėje parduotuvėje „Mozello“
Publikuota 12.06.2020
Apie „Mozello“ „Mozello“ yra 2013 metais Latvijoje sukurta platforma, leidžianti jos vartotojams greitai ir lengvai susikurti savo svetainę ar internetinę parduotuvę. Reikia pripažinti, kad „Mozello“ misija „suteikti galimybę bet kuriam…
Skaityti toliau -
0 eurų reklamos biudžetas elektroninėje parduotuvėje. Kaip?
Publikuota 28.05.2020
Kiek kartų esate girdėję - nerodant reklamų „FaceBook‘e“, sunku ar net neįmanomą padidinti pardavimų elektroninėje parduotuvėje. Jei tiki tuo, tu ne vienas. Daugelis kitų elektroninės komercijos parduotuvių savininkų taip galvoja. Jie kiekvieną dieną leidžia šimtus eurų mokamai reklamai. Leiskite pasakyti Jums paslaptį: reklamuoti elektroninę parduotuvę be didelio biudžeto yra sunku, tačiau įmanoma. Galite padidinti savo elektroninės parduotuvės pardavimus, neišleisdami praktiškai nė cento. Kaip? Skaitykite toliau.
Skaityti toliau -
Internetinės parduotuvės kūrimas. Ar ne per vėlu?
Publikuota 14.05.2020
Dabar labiau nei bet kada verslininkas turi apsvarstyti galimybę įkurti savo internetinę parduotuvę. Jei prieš kurį laiką atrodė, kad internetinę parduotuvę sukurti reikia tik tiems, kurie parduoda elektroninėje prekyboje įprastas prekes, tai naujos aplinkybės dėl COVID-19 krizės pasaulyje ir Lietuvoje šiek tiek pakeitė situaciją.
Skaityti toliau -
Elektroninės prekybos pirkėjams reikia praktinės informacijos ir patarimų
Publikuota 29.04.2020
Yra laikas, kai parduotuvių savininkai, kurie dėl tam tikrų priežasčių iki šiol vengė elektroninės prekybos ar „tik kojų pirštais liečia elektroninės prekybos vandenį“, neturi kito pasirinkimo, kaip tik įšokti į šį platų vandenyną ir pradėti plaukti būtent šiuo metu. Be abejo, yra daugybė iššūkių - techninių, organizacinių. Tačiau šalia jų nereikia pamiršti empatijos pirkėjui - jūsų IT gali padaryti puikų sprendimų Jūsų elektroninėje parduotuvėje, tačiau vartotojas nedrįsta pirkti, jei nesupranta produkto. Pabandykite atsidurti kliento vietoje, kuris išvis nėra susipažinęs su Jūsų prekėmis ir pirmą kartą mato Jūsų elektroninę parduotuvę.
Skaityti toliau -
COVID-19 poveikis elektroninei prekybai
Publikuota 15.04.2020
Vykstanti koronaviruso arba kitaip COVID-19 pandemija neabejotinai daro įtaką kiekvienam mūsų gyvenimo etapui, pradedant nuo to, kur galime leisti laiką iki savo finansinių prioritetų. Remiantis Vokietijos ir Baltijos šalių prekybos rūmų (AHK) pateiktais duomenimis, 39,1% apklaustų Lietuvos verslininkų jau jaučia savo produktų / paslaugų paklausos mažėjimą. Tačiau 33,3% apklaustųjų teigė, kad dar per anksti vertinti Covid-19 išplitimo poveikį verslui, o 45,4% jau pajautė vidutinį ar didelį poveikį verslui.
Skaityti toliau -
SEO privalumai elektroninei prekybai
Publikuota 02.04.2020
Elektroninės prekybos verslas gyvuoja ir auga praktiškai pagrinde iš naujų klientų pritraukimo. Tad lenktynėse siekiant padidinti pardavimus gali būti ypatingai svarbus lankytojų srautas iš natūralios paieškos.
Skaityti toliau -
Pardavimų didinimas elektroninėje parduotuvėje – prekių vaizdo įrašai
Publikuota 19.03.2020
Elektroninės prekybos prekių ženklams labai svarbu kuo geriau parodyti savo produktus. Nors produktų fotografija yra svarbus komponentas didinant konversijas elektroninėje parduotuvėje, produktų vaizdo įrašai taip pat padeda konvertuoti lankytojus į pirkėjus.
Skaityti toliau -
Mokėjimų modulis WooCommerce 4 versijai
Publikuota 18.03.2020
Kovo 10 d. buvo išleista ketvirtoji populiariausios pasaulyje elektroninės komercijos platformos „WooCommerce“, arba kitaip „WooCommerce 4“, versija.
Skaityti toliau -
Klientų pritraukimo strategija elektroninėje parduotuvėje: naujienlaiškis „Prekė vėl prekyboje“
Publikuota 04.03.2020
Jūsų elektroninės prekybos verslas visada gali būti geresnis. Net jei jis auga stabiliu tempu, yra nemaža tikimybė, jog dalį potencialių pardavimų Jūs vis tiek prarandate, nors galėtumėte ir neprarasti. Kitaip sakant dalį pinigų Jūs tiesiog „paliekate ant stalo“, kai panaudoję tik vieną naujienlaiškį galėtumėte pakeisti situaciją.
Skaityti toliau