• Instagram elektroninėje parduotuvėje

    0 eurų reklamos biudžetas elektroninėje parduotuvėje. Kaip?

    Publikuota 28.05.2020

    Kiek kartų esate girdėję - nerodant reklamų „FaceBook‘e“, sunku ar net neįmanomą padidinti pardavimų elektroninėje parduotuvėje. Jei tiki tuo, tu ne vienas. Daugelis kitų elektroninės komercijos parduotuvių savininkų taip galvoja. Jie kiekvieną dieną leidžia šimtus eurų mokamai reklamai. Leiskite pasakyti Jums paslaptį: reklamuoti elektroninę parduotuvę be didelio biudžeto yra sunku, tačiau įmanoma. Galite padidinti savo elektroninės parduotuvės pardavimus, neišleisdami praktiškai nė cento. Kaip? Skaitykite toliau.

    Skaityti toliau
  • Internetinės parduotuvės kūrimas. Ar ne per vėlu?

    Publikuota 14.05.2020

    Dabar labiau nei bet kada verslininkas turi apsvarstyti galimybę įkurti savo internetinę parduotuvę. Jei prieš kurį laiką atrodė, kad internetinę parduotuvę sukurti reikia tik tiems, kurie parduoda elektroninėje prekyboje įprastas prekes, tai naujos aplinkybės dėl COVID-19 krizės pasaulyje ir Lietuvoje šiek tiek pakeitė situaciją.

    Skaityti toliau
  • Elektroninės prekybos pirkėjams reikia praktinės informacijos ir patarimų

    Publikuota 29.04.2020

    Yra laikas, kai parduotuvių savininkai, kurie dėl tam tikrų priežasčių iki šiol vengė elektroninės prekybos ar „tik kojų pirštais liečia elektroninės prekybos vandenį“, neturi kito pasirinkimo, kaip tik įšokti į šį platų vandenyną ir pradėti plaukti būtent šiuo metu. Be abejo, yra daugybė iššūkių - techninių, organizacinių. Tačiau šalia jų nereikia pamiršti empatijos pirkėjui - jūsų IT gali padaryti puikų sprendimų Jūsų elektroninėje parduotuvėje, tačiau vartotojas nedrįsta pirkti, jei nesupranta produkto. Pabandykite atsidurti kliento vietoje, kuris išvis nėra susipažinęs su Jūsų prekėmis ir pirmą kartą mato Jūsų elektroninę parduotuvę.

    Skaityti toliau
  • COVID-19 poveikis elektroninei prekybai

    Publikuota 15.04.2020

    Vykstanti koronaviruso arba kitaip COVID-19 pandemija neabejotinai daro įtaką kiekvienam mūsų gyvenimo etapui, pradedant nuo to, kur galime leisti laiką iki savo finansinių prioritetų. Remiantis Vokietijos ir Baltijos šalių prekybos rūmų (AHK) pateiktais duomenimis, 39,1% apklaustų Lietuvos verslininkų jau jaučia savo produktų / paslaugų paklausos mažėjimą. Tačiau 33,3% apklaustųjų teigė, kad dar per anksti vertinti Covid-19 išplitimo poveikį verslui, o 45,4% jau pajautė vidutinį ar didelį poveikį verslui.

    Skaityti toliau
  • SEO el prekybai

    SEO privalumai elektroninei prekybai

    Publikuota 02.04.2020

    Elektroninės prekybos verslas gyvuoja ir auga praktiškai pagrinde iš naujų klientų pritraukimo. Tad lenktynėse siekiant padidinti pardavimus gali būti ypatingai svarbus lankytojų srautas iš natūralios paieškos.

    Skaityti toliau
  • Vaizdo įrašai elektroninei prekybai

    Pardavimų didinimas elektroninėje parduotuvėje – prekių vaizdo įrašai

    Publikuota 19.03.2020

    Elektroninės prekybos prekių ženklams labai svarbu kuo geriau parodyti savo produktus. Nors produktų fotografija yra svarbus komponentas didinant konversijas elektroninėje parduotuvėje, produktų vaizdo įrašai taip pat padeda konvertuoti lankytojus į pirkėjus.

    Skaityti toliau
  • Woocommerce 4

    Mokėjimų modulis WooCommerce 4 versijai

    Publikuota 18.03.2020

    Kovo 10 d. buvo išleista ketvirtoji populiariausios pasaulyje elektroninės komercijos platformos „WooCommerce“, arba kitaip „WooCommerce 4“, versija.

    Skaityti toliau
  • Elektroninės prekybos strategija

    Klientų pritraukimo strategija elektroninėje parduotuvėje: naujienlaiškis „Prekė vėl prekyboje“

    Publikuota 04.03.2020

    Jūsų elektroninės prekybos verslas visada gali būti geresnis. Net jei jis auga stabiliu tempu, yra nemaža tikimybė, jog dalį potencialių pardavimų Jūs vis tiek prarandate, nors galėtumėte ir neprarasti. Kitaip sakant dalį pinigų Jūs tiesiog „paliekate ant stalo“, kai panaudoję tik vieną naujienlaiškį galėtumėte pakeisti situaciją.

    Skaityti toliau
  • Elektroninis verslas

    2 universalūs elektroninio verslo rodikliai kuriuos būtina sekti

    Publikuota 20.02.2020

    Pagrindiniai veiklos rodikliai yra metrikos, rodančios elektroninio verslo būklę tam tikru metu, ir ypač lyginant su ankstesniais veiklos rezultatais ar su kitų įmonių rezultatais, kurios veikia tame pačiame sektoriuje. Verslo „KPI“ (Key performance indicator) paprastai keičiasi atsirandant naujoms galimybėms ir iššūkiams. Tačiau bendrosios pajamos ir bendrasis pelnas yra universalūs visų elektroninės prekybos verslų pagrindiniai „KPI“.

    Skaityti toliau
  • Mokėjimo inicijavimas

    Mokėjimo inicijavimo paslauga – kas tai?

    Publikuota 13.02.2020

    Lietuvoje po truputi kelią skinasi mokėjimo inicijavimo paslauga. Kas tai per paslauga? Kaip ji veikia? Kokie jos pranašumai ir trūkumai su jau įprasta tapusia „Bank link“ mokėjimo paslauga? 2018 m. vasaros pabaigoje įsigaliojo nauja Mokėjimų įstatymo redakcija, kuria buvo reglamentuotas naujų mokėjimo paslaugų – mokėjimo inicijavimo ir sąskaitos informacijos – teikimas Lietuvoje. Mokėjimo įstatymu ir kitais susijusiais įstatymais Lietuvos teisėje įgyvendinamos Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2015/2366 dėl mokėjimo paslaugų vidaus rinkoje nuostatos.

    Skaityti toliau