-
Greiti ir efektyvūs būdai, kaip gauti pirmuosius pardavimus elektroninėje parduotuvėje
Publikuota 28.08.2020
Ką tik sukūrėte internetinę parduotuvę. Tačiau kol kas niekas nieko nenupirko Jūsų elektroninėje parduotuvėje? Kyla klausimas, kaip priversti žmones pirkti? Kai pradedate savo naują elektroninės prekybos verslą, lengva buvo pamastyti…
Skaityti toliau -
Internetinis seminaras: Internetinio verslo plėtra į Latviją ir Estiją. Nuo ko pradėti?
Publikuota 27.08.2020
Nemokamas internetinis seminaras vyks 2020.09.29 11h. Būtina registracija. Registracijos forma pateikiama apačioje. Seminaro temos: Latvijos ir Estijos elektroninės prekybos rinkos ir ateities tendencijų apžvalga Kokių atsiskaitymo būdų reikia prekybininkams, norint…
Skaityti toliau -
„Pirk dabar, mokėk vėliau“ – padidinkite savo elektroninės parduotuvės pardavimus
Publikuota 17.08.2020
Būdamas prekybininku, Jūs tikrai domitės, kaip savo internetinės parduotuvės lankytojus paversti klientais ir taip padidinti pardavimų skaičių. Vienas iš svarbiausių veiksnių, padedančių didinti pardavimus, yra patogus užsakymo puslapis, kurio neatsiejama…
Skaityti toliau -
Ką verslininkas turi žinoti prieš kurdamas internetinę parduotuvę
Publikuota 31.07.2020
Jei esate verslo savininkas, norintis įkurti internetinę parduotuvę arba norite pradėti verslą ir užsiimti elektronine prekyba, prieš „nerdami gilyn“, būtinai turite rasti atsakymus į kelis svarbius klausimus. Internetinės parduotuvės kūrimas yra ne tik palyginti brangi paslauga, bet gali kainuoti ir daug Jūsų asmeninio ar komandos laiko, kurį pasistengsiu sutaupyti Jums, rašydamas šį straipsnį.
Skaityti toliau -
Kaip pagerinti internetinės parduotuvės pardavimo rezultatus
Publikuota 15.07.2020
Kiekvieną dieną kuriamos naujos internetinės parduotuvės, ir laikui bėgant vartotojai vis labiau reikalauja prekių ir paslaugų, teikiamų internetu. Taip pat būtina atsižvelgti į tai, kad net po pandemijos elektroninės komercijos pramonė toliau vystysis, nes, remiantis statistika, Y arba Millennium ir Z kartos internetinėse parduotuvėse perka daugiau nei kitos kartos atstovai ir ši tendencija auga. Štai kodėl mes paruošėme patarimus, kaip išsiskirti nuolat augančioje konkurencingoje aplinkoje ir pagerinti savo internetinės parduotuvės pardavimo rezultatus.
Skaityti toliau -
Nuomonės formuotojų („Influencerių“) rinkodara – praktiniai patarimai
Publikuota 01.07.2020
Nuomonės formuotojų („Influencerių“) rinkodara daugelį metų buvo viena karščiausių temų rinkodaros pasaulyje. Kartu tai yra didelis galvos skausmas rinkodaros specialistams, nes labai sunku išmatuoti investicijų grąžą.
Skaityti toliau -
Kaip pridėti internetinę bankininkystę ir atsiskaitymus kortele internetinėje parduotuvėje „Mozello“
Publikuota 12.06.2020
Apie „Mozello“ „Mozello“ yra 2013 metais Latvijoje sukurta platforma, leidžianti jos vartotojams greitai ir lengvai susikurti savo svetainę ar internetinę parduotuvę. Reikia pripažinti, kad „Mozello“ misija „suteikti galimybę bet kuriam…
Skaityti toliau -
0 eurų reklamos biudžetas elektroninėje parduotuvėje. Kaip?
Publikuota 28.05.2020
Kiek kartų esate girdėję - nerodant reklamų „FaceBook‘e“, sunku ar net neįmanomą padidinti pardavimų elektroninėje parduotuvėje. Jei tiki tuo, tu ne vienas. Daugelis kitų elektroninės komercijos parduotuvių savininkų taip galvoja. Jie kiekvieną dieną leidžia šimtus eurų mokamai reklamai. Leiskite pasakyti Jums paslaptį: reklamuoti elektroninę parduotuvę be didelio biudžeto yra sunku, tačiau įmanoma. Galite padidinti savo elektroninės parduotuvės pardavimus, neišleisdami praktiškai nė cento. Kaip? Skaitykite toliau.
Skaityti toliau -
Internetinės parduotuvės kūrimas. Ar ne per vėlu?
Publikuota 14.05.2020
Dabar labiau nei bet kada verslininkas turi apsvarstyti galimybę įkurti savo internetinę parduotuvę. Jei prieš kurį laiką atrodė, kad internetinę parduotuvę sukurti reikia tik tiems, kurie parduoda elektroninėje prekyboje įprastas prekes, tai naujos aplinkybės dėl COVID-19 krizės pasaulyje ir Lietuvoje šiek tiek pakeitė situaciją.
Skaityti toliau -
Elektroninės prekybos pirkėjams reikia praktinės informacijos ir patarimų
Publikuota 29.04.2020
Yra laikas, kai parduotuvių savininkai, kurie dėl tam tikrų priežasčių iki šiol vengė elektroninės prekybos ar „tik kojų pirštais liečia elektroninės prekybos vandenį“, neturi kito pasirinkimo, kaip tik įšokti į šį platų vandenyną ir pradėti plaukti būtent šiuo metu. Be abejo, yra daugybė iššūkių - techninių, organizacinių. Tačiau šalia jų nereikia pamiršti empatijos pirkėjui - jūsų IT gali padaryti puikų sprendimų Jūsų elektroninėje parduotuvėje, tačiau vartotojas nedrįsta pirkti, jei nesupranta produkto. Pabandykite atsidurti kliento vietoje, kuris išvis nėra susipažinęs su Jūsų prekėmis ir pirmą kartą mato Jūsų elektroninę parduotuvę.
Skaityti toliau