• Woocommerce 4

    Mokėjimų modulis WooCommerce 4 versijai

    Publikuota 18.03.2020

    Kovo 10 d. buvo išleista ketvirtoji populiariausios pasaulyje elektroninės komercijos platformos „WooCommerce“, arba kitaip „WooCommerce 4“, versija.

    Skaityti toliau
  • Elektroninės prekybos strategija

    Klientų pritraukimo strategija elektroninėje parduotuvėje: naujienlaiškis „Prekė vėl prekyboje“

    Publikuota 04.03.2020

    Jūsų elektroninės prekybos verslas visada gali būti geresnis. Net jei jis auga stabiliu tempu, yra nemaža tikimybė, jog dalį potencialių pardavimų Jūs vis tiek prarandate, nors galėtumėte ir neprarasti. Kitaip sakant dalį pinigų Jūs tiesiog „paliekate ant stalo“, kai panaudoję tik vieną naujienlaiškį galėtumėte pakeisti situaciją.

    Skaityti toliau
  • Elektroninis verslas

    2 universalūs elektroninio verslo rodikliai kuriuos būtina sekti

    Publikuota 20.02.2020

    Pagrindiniai veiklos rodikliai yra metrikos, rodančios elektroninio verslo būklę tam tikru metu, ir ypač lyginant su ankstesniais veiklos rezultatais ar su kitų įmonių rezultatais, kurios veikia tame pačiame sektoriuje. Verslo „KPI“ (Key performance indicator) paprastai keičiasi atsirandant naujoms galimybėms ir iššūkiams. Tačiau bendrosios pajamos ir bendrasis pelnas yra universalūs visų elektroninės prekybos verslų pagrindiniai „KPI“.

    Skaityti toliau
  • Mokėjimo inicijavimas

    Mokėjimo inicijavimo paslauga – kas tai?

    Publikuota 13.02.2020

    Lietuvoje po truputi kelią skinasi mokėjimo inicijavimo paslauga. Kas tai per paslauga? Kaip ji veikia? Kokie jos pranašumai ir trūkumai su jau įprasta tapusia „Bank link“ mokėjimo paslauga? 2018 m. vasaros pabaigoje įsigaliojo nauja Mokėjimų įstatymo redakcija, kuria buvo reglamentuotas naujų mokėjimo paslaugų – mokėjimo inicijavimo ir sąskaitos informacijos – teikimas Lietuvoje. Mokėjimo įstatymu ir kitais susijusiais įstatymais Lietuvos teisėje įgyvendinamos Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2015/2366 dėl mokėjimo paslaugų vidaus rinkoje nuostatos.

    Skaityti toliau
  • Elektroninės parduotuvės

    Elektroninės parduotuvės užsakymo puslapio (Checkout Page), geriausios praktikos

    Publikuota 31.01.2020

    Turbūt žinote, jog Jūsų elektroninės parduotuvės sėkmė priklauso ne nuo to kiek lankytojų apsilankė , nes Jūs nesate naujienų portalas, o nuo to kiek lankytojų tapo pirkėjais, koks procentas jų užbaigė pirkimą. Kuo daugiau lankytojų sugebėsite konvertuoti į pirkėjus, tuo Jūsų pajamos bus didesnės. Nekonvertuojantys lankytojai tik didina jūsų verslo sąnaudas, reikia stabilesnės svetainės, galingesnių serverių ir panašiai. Ar žinote kiek pirkėjų įsideda prekes į krepšelį, tačiau nepabaigia pirkimo?

    Skaityti toliau
  • Shopify vs Woocommerce

    „Shopify“ ir „WooCommerce“ elektroninės prekybos platformų palyginimas

    Publikuota 22.01.2020

    Pastaraisiais metais elektroninė prekyba augo sparčiau, todėl didėjo ir elektroninės prekybos platformų, įrankių ir programų poreikis. Internetinės prekybos įmonėms ypač sunku tiksliai suprasti, ko reikia ir kokie bus poreikiai ateityje. Kuri platforma veikia geriau? Kuri platforma palaikoma daugiausiai, labiausiai prižiūrima? Kuri elektroninės prekybos platforma geriausiai tinka mano poreikiams? Ar aš nepermokėsiu už tai? Norėdami Jums padėti geriau suprasti ir pasirinkti, pateikiame dviejų populiariausių platformų, t.y. „Shopify“ ir „WooCommerce“, dažnai naudojamų Lietuvos internetinėse parduotuvėse, palyginimą. Galbūt viena iš jų bus būtent tai, ko ieškote ir kas atitinka Jūsų poreikius!

    Skaityti toliau
  • Kaip sukurti elektroninę parduotuvę

    Patarimai, kaip sukurti efektyvią elektroninę parduotuvę

    Publikuota 13.01.2020

    Sakoma, kad žmogus per dieną priima 35 000 skirtingų sprendimų. Tai labai didelis skaičius. Ir neabejotinai šie sprendimai apima daugybę sprendimų dėl vienų ar kitų daiktų pirkimo ir vartojimo. Taigi elektroninės parduotuvės dizainas vaidina lemiamą vaidmenį, jeigu kalbame apie elektroninę parduotuvę, ir kaip žmogus priima sprendimą pirkti iš vienos parduotuvės o ne iš kitos.

    Skaityti toliau
  • Prekių grąžinimai

    Ką prekiaujančiam internetu verslininkui svarbu žinoti apie grąžinimus

    Publikuota 30.12.2019

    Daugelis perkančiųjų internetu ir prekiaujančių jame turbūt žino, jog nupirktą prekę, su nedidelėmis išimtimis, galima grąžinti per 14 dienų. Pirkėjui nereikia nurodyti jokių grąžinimo priežasčių, kitaip sakant užtenka persigalvoti, ir prekę galima grąžinti, o padavėjas privalo grąžinti sumokėtą visą pirkinio sumą klientui. Žinoma verta paminėti, jog prekė turi būti nenaudota ir grąžinama tokios pačios būklės kokia buvo nupirkta.

    Skaityti toliau
  • Mokėjimo moduliai

    Kodėl reikia ir kaip atnaujinti mokėjimų surinkimo modulį?

    Publikuota 18.12.2019

    Mokėjimų modulis yra būtinas elektroninėje parduotuvėje, norint sėkmingai rinkti mokėjimus. Vienas pagrindinių mokėjimų modulio atnaujinimo tikslų yra pateikti prekybininkams naujus mokėjimo būdus ir pagerinti esamų efektyvumą. Taigi atnaujinti įskiepį yra labai svarbu elektroninėje parduotuvėje. Neatnaujindamas įskiepių, elektroninės parduotuvės savininkas rizikuoja, kad nebus įdiegtas koks nors naujas mokėjimo būdas, galintis turėti didelę įtaką elektroninės parduotuvės klientams ir tokiu būdu elektroninės parduotuvės veikimui.

    Skaityti toliau
  • Verslas internete

    Verslas internete – kaip pradėti?

    Publikuota 11.12.2019

    Yra keletas pagrindinių, laiko ir praktikos patikrintų žingsnių, kuriuos būtina atlikti norint pradėti sėkmingą verslą internete. Šie žingsniai yra būtini, nesvarbu kokia veikla norite užsiimti, prekiauti prekėmis elektroninėje parduotuvėje, ar teikti paslaugas.

    Skaityti toliau