Kaip atrasti produktus, kuriais yra verta prekiauti internetu 2024 metais?
Niekam ne paslaptis, jog laikui bėgant keičiasi elektroninės prekybos tendencijos bei žmonių susidomėjimas tam tikrais daiktais. Tai dažnai gali reikšti, jog prieš penketą metų „ant bangos“ buvę daiktai šiomis dienomis nebėra tokie populiarūs ir prekyba jais gali nebebūti tokia pelninga, kokia buvo praeityje.
Sparčiai besivystančioje elektroninės prekybos rinkoje norint, kad pardavimų rezultatai būtų puikūs, būtina išlikti priekyje vertinant tiek konkurentus, tiek ir klientų lūkesčius. 2024 metais internetine prekyba besiverčiančių verslininkų iššūkis yra ne tik rasti puikiai parduodamus produktus, tačiau ir pasirinkti tuos, kurie yra itin populiarūs pastaruoju metu. Tinkamos strategijos bei įrankiai gali padėti sėkmingai atrasti produktus, kurie ne tik sudomins tikslinę auditoriją, bet ir užtikrins pranašumą prieš konkurentus. Dalis elektronines parduotuves turinčių verslininkų nuolat stebi besikeičiančias rinkos tendencijas bei domisi įvairiomis naujovėmis tam, kad savo turimos elektroninės parduotuvės asortimentuose turėtų pastaruoju metu didelio žmonių susidomėjimo susilaukiančių prekių. Žinoma, naujų, „trendinančių“ prekių integravimas į asortimentą turėtų atitikti atstovaujamą parduodamų prekių nišą.
Informacija, esanti socialiniuose tinkluose
Daugelis net nesusimąsto, jog socialiniai tinklai yra puiki vieta, kurioje slypi begalė naudingos informacijos, galinčios padėti identifikuoti pastaruoju metu didelio populiarumo susilaukiančius produktus. Puikiu pavyzdžiu galima laikyti „Instagram“, „TikTok“ ir „Pinterest“ platformas, kuriose informacija apie „trendinančius” produktus atsiranda žaibiškai. Identifikuoti tai, kas pastaruoju metu yra labai populiaru gali padėti ne tik žinomų nuomonės formuotojų keliamas turinys, tačiau ir įvairios grotažymės, padedančios išfiltruoti pastarojo meto aktualijas. Žinoma, verta paminėti ir tai, jog rinkoje galima rasti ir įvairių įrankių, skirtų socialinių tinklų tendencijoms sekti. Bene populiariausi jų – „BuzzSumo“ bei „Sprout Social“.
„Google Trends“ bei SEO įrankių naudojimas
Pastaruoju metu vis labiau tarp elektroninės prekybos specialistų populiarėjantis įrankis „Google Trends“ yra vienas iš esminių bei pagrindinių pagalbininkų, padedančių atrasti sparčiai populiarėjančius rinkos produktus. Šis programinės įrangos įrankis geba analizuoti pateiktos paieškos užklausas bei suteikti visą informaciją apie tai, kuo žmonės domisi tam tikru laikotarpiu. Verta paminėti ir tai, jog pateiktos informacijos analizę galima atlikti dar tiksliau pasinaudojant ir kitais „Google“ įrankiais, tokiais kaip „Keyword Planner“. Nors šis įrankis yra labiau skirtas „Google Ads“ reklaminių kampanijų planavimui, tačiau jis taip pat padeda identifikuoti tam tikrus raktažodžius bei šių raktažodžių paieškų skaičių per tam tikrą laikotarpį. Tokia informacija gali būti neįtikėtinai naudinga, siekiant geriau suprasti rinką bei joje vyraujančias tendencijas. Žinoma, „Keyword Planner“ įrankis yra gana primityvus, todėl jame pateikta informacija gali būti paviršutiniška. Dėl šios priežasties galbūt verta apsvarstyti galimybę pasirinkti mokamas SEO programas, tokias kaip „Ahrefs“ ar „SEMrush“. Būtent šie įrankiai suteikia dešimtis kartų daugiau informacijos apie paieškų skaičių naudojant tam tikrus raktažodžius. Bet kokiu atveju, žaibiškai išaugusi informacijos paieškos apimtis apie konkretų produktą dažnai reiškia ir augantį žmonių susidomėjimą.
Populiarių internetinių prekybos platformų analizė
Patyrę internetinės prekybos atstovai, nuolat „medžiojantys” „trendinančius“ produktus žino, jog didžiausios bei populiariausios internetinės prekybos platformos gali būti puiki vieta, padedanti lengviau suprasti vyraujančias internetinės prekybos rinkos tendencijas. Internetinės prekybos platformos, tokios kaip „Amazon“, „eBay“ ir „Etsy“, gali būti puikūs šaltiniai ieškant populiarių produktų. Įprastai šiose platformose yra populiariausių prekių arba geriausiai parduodamų prekių skyriai, kuriuose galima greitai peržiūrėti, kas šiuo metu yra populiaru. Be to, daugelis šių platformų siūlo analitinius įrankius, kurie suteikia įžvalgų apie pardavimo duomenis, klientų atsiliepimus ir paieškos tendencijas. Analizuojant šiuos duomenis galima nesunkiai atpažinti produktus, kurie ne tik yra populiarūs, bet ir turi aiškiai parodytus pardavimų rezultatus.
Rinkos ataskaitos bei tyrimai
Be galo svarbu yra nuolat rinkti informaciją apie atstovaujamąjį parduodamų prekių segmentą bei tame segmente vykstančius pokyčius. Būtent dėl šios priežasties reguliari rinkos ataskaitų bei atliktų tyrimų rezultatų apžvalga gali suteikti vertingų įžvalgų apie kylančias ar besikeičiančias tendencijas. Tokios bendrovės kaip „Nielsen“, „Gartner“ ir „Forrester“ reguliariai išleidžia periodines ataskaitas, kurios gali būti neįtikėtinai naudingos identifikuojant populiarėjančius produktus. Taip pat verta paminėti ir tokią platformą kaip „Indiegogo“, kuri gali puikiai pasitarnauti ieškant naujoviškų produktų, netrukus pasirodančių rinkoje.
Klientų užklausų vertinimas
Tikrai ne visuomet, tačiau kartais pats geriausias būdas atrasti populiarius produktus yra atkreipti dėmesį į klientų užklausas. Esamų ar naujų klientų užklausos gali suteikti ypatingai naudingų įžvalgų apie tai, ko ieško tikslinė auditorija. Šioje vietoje svarbu paminėti, jog tiesioginis kontaktas su klientais socialiniuose tinkluose ar atsiliepimų skiltyse gali būti laikomas puikiu informacijos šaltiniu tiems, kurie savo asortimente siekia visuomet turėti pačias populiariausias prekes.
Apibendrinimas
Apibendrinant pačių populiariausių produktų integraciją į turimas elektronines parduotuves yra verta dar kartą akcentuoti šiuolaikinių technologijų svarbą. Būtent jos suteikia galimybę pardavėjams atrasti konkrečiu laiku „trendinančius“ produktus. Populiarių produktų turėjimas elektroninėje parduotuvėje gali padėti ne tik pritraukti naujų klientų į internetinę svetainę, tačiau taip pat ir padidinti pardavimo pajamas. Žinoma, kaip jau buvo minėta anksčiau, kokybiškas naudingos informacijos apie populiarius produktus rinkimas gali reikalauti ir papildomų investicijų, nes dalis tam skirtų technologinių įrankių yra mokami. Nepaisant to, dažnai tokios investicijos gali atsipirkti su kaupu.
Registruokitės dabar! Rinkite mokėjimus per el. bankininkystę ir mokėjimo korteles