Nėra rezultatų

Prašome peržiūrėti reikalavimus čia. Jeigu Jūsų elektroninė parduotuvė atitinka visus reikalavimus, užpildykite registracijos formą čia.  Po registracijos formos užpildymo mūsų klientų aptarnavimo komanda susisieks su Jumis.

Taip! Registracijos formoje, vietoje įmonės informacijos, reikia nurodyti savo asmeninę informaciją. Įmonės kodo laukelyje reikia įvesti IV pažymos kodą.

Rinkti mokėjimus naudojantis Bank Link paslauga tai nėra būtina. Tačiau norint padidinti savo elektroninės parduotuvės saugumą, rekomenduojame įsidiegti SSL sertifikatą.

Norint rinkti mokėjimus per Visa/MasterCard, SSL sertifikatas yra privalomas.

MakeCommerce platformoje naudojantis mokėjimo kortelių mokėjimų surinkimo paslauga galite rinkti mokėjimus TIK euro valiuta.

Komisinis mokestis skaičiuojamas apdorojant kiekvieną mokėjimą atskirai. Komisinis mokestis yra išskaičiuojamas iš apdoroto mokėjimo.

Tarkime Jūs parduodate prekę savo elektroninėje parduotuvėje kainuojančia 10 eurų. Klientas mokėjimą atlieka naudodamasis mokėjimo inicijavimo paslauga SWED banku. Tuomet 10 EUR * 1.5% = 0.15 EUR . Viso už operaciją Jums bus pritaikytas 0.15 EUR komisinis mokestis.

*Jeigu Jūsų įmonė  nėra PVM mokėtoja, prie mūsų suteiktų paslaugų komisinio mokesčio bus pridėtas PVM.

Patikrinkite ar nurodytas teisingas el. pašto adresas Jūsų savitarnos paskyroje (Nustatymai > API > Pranešimų el. pašto adresas).

Taip pat patikrinkite Šlamšto katalogą savo naudojamoje elektroninio pašto programoje.

Jeigu Jūsų klientui reikia atlikti papildomą mokėjimą, pavyzdžiui pakeitus užsakymo pristatymo adresą, mes turime paprastą sprendimą – Mokėjimo nuoroda.

Mokėjimo nuoroda gali būti sugeneruota Jūsų asmeninėje MakeCommerce  paskyroje apsilankius skiltyje Mokėjimo Nuoroda.  Įrašykite reikiamą sumą („ .” naudokite tašką atskirti centus), nurodykite mokėjimo paskirtį ir mokėjimo nuoroda sukurta!

Nukopijuokite mokėjimo nuoroda ir nusiųskite savo klientui. Kai klientas paspaus nuorodą, jis bus nukreiptas į apmokėjimo aplinką, kur klientas galės pasirinkti jam patogiausią mokėjimo būdą.

Taikomi komisinio mokesčio įkainiai pateikiami Jūsų asmeninėje MakeCommerce  paskyroje skiltyje Mokėjimai . Taip pat komisinio įkainiai pateikiami sutarties priede prieš pradedant bendradarbiavimą.

Dažniausiai tai užtrunka:

  • Mokėjimo inicijavimas – nedelsiant
  • Lietuvos Bank Link  – iki 4 d.d.
  • Latvijos Bank Link  – iki 4 d.d.
  • Estijos ir Suomijos Bank Link  – nedelsiant
  • Mokėjimų kortelėmis ir Apple Pay / Google Pay apdorojimo paslauga – iki 2 savaičių.

Su klientu bus sudaroma vartojimo kredito sutartis 24 mėn. terminui, kurioje bus numatyta MOKI3 nuolaida. Taigi, jei klientas norės pasinaudoti nuolaida ir nuspręs atsiskaityti per ilgesnį laiką – galės tai padaryti per 24 mėn. Be abejo, visada galima pasinaudoti savo teise atsiskaityti anksčiau sutartyje numatyto termino.
Pavyzdžiui, skolinantis 399,00 Eur, kai sutartis sudaroma 24 mėn. terminui, metinė palūkanų norma – 26,9%, sutarties sudarymo mokestis – 0%, mėnesio sutarties mokestis – 0,4125%, BVKKMN – 41,42%, bendra mokėtina suma – 561,6 Eur, mėnesio įmoka – 23,40 Eur. Finansavimo sąlygos gali keistis atlikus Jūsų mokumo bei rizikos vertinimą, Jums mokant pradinę įmoką ar pasirinkus kitą sutarties terminą bei įmokų mokėjimo dieną.

MOKI3 nuolaida taikoma visam pirkinių krepšeliui. Jei klientas pasirinks kelias prekes ar pristatymo į namus paslaugą, už tai taip pat atsiskaitys dalimis.

Nusprendus pasinaudoti vartojimo kredito sutartyje numatyta MOKI3 nuolaida ir įvykdžius jos sąlygas – visas tris įmokas sumokėjus laiku, klientui nebus taikomos sutartyje numatytos palūkanos bei sutarties mokestis, taigi prekė nepabrangs.

Sudarius vartojimo kredito sutartį su MOKI3 nuolaida, bus suteikta galimybė atsiskaityti per tris mėnesius, mokant vienodas įmokas. Jei klientas nenorės pasinaudoti nuolaida – turės vartojimo kreditą grąžinti pagal sutarties sąlygas – per 24 mėnesius, mokėjimus atlikdami pagal sutartyje numatytą grafiką. Be abejo, klientas turi teisę vartojimo kreditą padengti ir anksčiau sutartyje numatyto termino. Savo įmokos dydį visada ras prisijungę Savitarnos svetainėje https://inbank.lt/ident/prisijungti

Nepasinaudojus MOKI3 nuolaida, 24 mėn. termino vartojimo kredito sutarties palūkanos ir sutarties mokestis bus skaičiuojami
tik nuo likusios negrąžintos paskolos sumos ir nuo palūkanų perskaičiavimo dienos.
Pavyzdžiui, skolinantis 399,00 Eur, kai sutartis sudaroma 24 mėn. terminui, metinė palūkanų norma – 26,9%, sutarties
sudarymo mokestis – 0%, mėnesio sutarties mokestis – 0,4125%, BVKKMN – 41,42%, bendra mokėtina suma – 561,6 Eur,
mėnesio įmoka – 23,40 Eur. Finansavimo sąlygos gali keistis atlikus kliento mokumo bei rizikos vertinimą, klientui mokant pradinę
įmoką ar pasirinkus kitą sutarties terminą bei įmokų mokėjimo dieną.

Norint už prekę atsiskaityti dalimis ir turėti galimybę pasinaudoti MOKI3 nuolaida, yra sudaroma vartojimo kredito sutartis. Tokią paslaugą teikia mūsų partneris AS Inbank filialas, todėl sutartis sudaroma su šia bendrove.

MOKI3 yra siūloma nuolaida sutarties palūkanoms ir sutarties administravimo bei kitiems mokesčiams. Sutartis, kurioje numatyta MOKI3 nuolaida yra sudaroma 24 mėn terminui. Sutartyje yra pateikti tiek MOKI3 nuolaidos grafikas, tiek sutarties 24 mėn termino grafikas.   Jei klientas nori pasinaudoti nuolaida, įmokas turi atlikti tiksliai pagal MOKI3 nuolaidos grafiką. Jei nepageidauja pasinaudoti nuolaida ir nusprendžia atsiskaityti per 24 mėn. terminą – mokėjimus atlieka pagal sutarties įmokų grafiką.

Grąžinimai vyksta įprasta tvarka. Jeigu klientas Jums grąžins prekes, savo prekybininko paskyroje inicijuosite pinigų grąžinimą. Mes automatiškai iš Jūsų balanso nurašysime reikiamą grąžinimo sumą, kurią sugrąžinsime klientui ar lizingo bendrovei.

Visą informaciją apie sudarytas sutartis bei mėnesio įmokas klientai gali rasti prisijungę Savitarnos svetainėje https://inbank.lt/ident/prisijungti

  • Gaunantys atlyginimą pagal darbo sutartį;
  • Gaunantys Sodros mokamas nuolatines išmokas (pensijas, pašalpas ir pan.);
  • Ministerijų pensininkai (gaunantys ministerijų mokamas pensijas).
  • Ūkininkai, individualia veiklą vykdantys asmenys.
  • Ar kiti tvarias pajamas gaunantys asmenys.

Jeigu savo klientams leisite atsiskaityti Visa/MasterCard kortelėmis, turite žinoti, jog yra tikimybė kad gali būti bandoma įvykdyti neteisėtų atsiskaitymų už pirkinius Jūsų elektroninėje parduotuvėje naudojant šį mokėjimo būdą.

Tik Jūs būsite atsakingi jeigu Jūsų elektroninėje parduotuvėje bus įvykdytas neteisėtas atsiskaitymas mokėjimo kortele (pvz.: pavogta kortelė). Tokiu atveju, Jums gali tekti kompensuoti nuostolius, kuriuos patyrė pavogtos kortelės savininkas.

Esant pinigų grąžinimo tyrimui, prašant bankui (Chargeback), Jums bus pritaikytas 30 eurų mokestis.

Naudojant Makecommerce, priimti Apple Pay mokėjimus yra labai paprasta. Pakanka įjungti mokėjimus Visa / Mastercard kortelėmis, o tada įjungti Apple Pay.

Apple Pay iš esmės yra mokėjimas kortele, nes vartotojas savo kortelę susieja su Apple paskyra. Apple Pay leidžia klientams labai patogiai ir greitai atsiskaityti už prekes ir paslaugas tiesiogiai per Apple įrenginius, patvirtinant operaciją Face ID, Touch ID arba slaptažodžiu.

Apple Pay naudoja pažangias saugos priemones, kad apsaugotų klientų kortelių duomenis. Tai padidina klientų pasitikėjimą ir sumažina sukčiavimo riziką.

Daugiau informacijos: makecommerce.lt/paslaugos/apple-pay

Kai internetinė parduotuvė/tinklalapis naudoja mokėjimus kortele (Visa/MasterCard ir Apple Pay), prekybininkas turi žinoti:

  • Mokėjimai kortele išmokami vėluojant 7 dienas (jei 7 diena patenka į savaitgalį, tai kitą banko darbo dieną).
  • Operacijos limitas yra 1000 €, kad būtų sumažinta rizika visoms šalims. Tam tikrais atvejais limitas išimties tvarka gali būti padidintas. Praneškite mums, jei tai būtina.
  • Taip pat reikia atsižvelgti į tai, kad kortelės turėtojas gali inicijuoti ginčą dėl kortelės operacijos per savo banką. Sėkmės atveju prekybininkas praras visą sumą ir 30 € bylos nagrinėjimo mokestį (Chargeback).
  • Įsitikinkite, kad tiek pristatant, tiek atsiimant prekes parduotuvėje, būtų prašoma parašo. Tik taip prekybininkas gali įrodyti, kad prekės iš tikrųjų buvo perduotos pirkėjui.
  • Prekybininkas yra atsakingas už visas internetinėje aplinkoje atliktas operacijas. Prekybininkas privalo imtis visų įmanomų priemonių, kad išvengtų nesąžiningų sandorių savo parduotuvėje. Svarbu laikytis principo „Pažink savo klientą“, kuris apima svarbios informacijos  rinkimą iš klientų ir su sandoriais susijusių dokumentų saugojimą.

Prieš surenkant visą reikiamą informaciją iš kliento, prašome, jei įmanoma, neparduoti jokių papildomų produktų/paslaugų klientui.

Kad išvengtumėte kortelių operacijų grąžinimo (ChargeBack):

  1. Kontaktinė informacija ir klientų aptarnavimas. Prekybininko kontaktinė informacija turi būti lengvai randama ir teisinga internetinėje parduotuvėje, kad kilus klausimams klientas galėtų tiesiogiai susisiekti su prekybininku.
  2. Pirkimo, grąžinimo ir pristatymo sąlygos. Jei aiškios, išsamios ir lengvai randamos taisyklės ir sąlygos pateikiamos internetinėje parduotuvėje , tai sumažina mokėjimų grąžinimo riziką.
  3. Užsakymo patvirtinimas. Patvirtinus užsakymą geriausia klientui išsiųsti elektroninį laišką jo nurodytu adresu ir kitą patvirtinimą po prekės išsiuntimo, kuriame pateikiama informacija apie prekybininką, užsakymą ir pristatymo adresą.
  4. Pristatymo patvirtinimas/dokumentacija. Įsitikinkite, kad tiek pristatant, tiek atsiimant prekes būtų prašoma parašo. Tik taip prekybininkas gali įrodyti, kad prekės iš tikrųjų buvo perduotos pirkėjui. Jei pirkėjas teigia, kad negavo prekių, pakuotės palikimas prie durų ar prekės nufotografavimas, deja, nėra pakankamas įrodymas, kad Visa/Mastercard galėtų patikrinti, ar pirkėjas tikrai gavo prekes.

Prekybininkas, siekdamas išvengti nesąžiningų sandorių, turi aktyviai ir nuolat stebėti savo internetinės parduotuvės/tinklalapio operacijas ir nepamiršti šių dalykų:

1. Pristatymo adresai. Jei pristatymo adresas skiriasi nuo kliento/mokėtojo adreso ir pristatymo adresas yra viešbutis, svečių namai, tarptautinė pašto tarpininko tarnyba arba pašto dėžutė arba produktai dažniausiai pristatomi į  Baltijos šalis, tačiau pristatymo adresas yra kitoje valstybėje, prekybininkas turėtų susisiekti su klientu. Taip pat svarbu nepamiršti, ar pasikartojantys vardai ir adresai yra vienodi.

2. Užsakymai iš to paties asmens. Jeigu iš vieno asmens/vieno IP adreso vyksta labai dažni sandoriai, tai yra pagrindas susisiekti su klientu ir teirautis papildomos informacijos. Ypatingas dėmesys turėtų būti skiriamas klientams, kurie turi keletą nesėkmingų operacijų ir galiausiai įvyksta mokėjimas. Tai reiškia, kad gali būti naudojamos skirtingos mokėjimo kortelės arba kitokia nesąžininga veikla.

3. Kliento kontaktinė informacija. Prekybininkas turi turėti galimybę susisiekti su klientu dėl operacijos detalių, todėl internetinė parduotuvė/interneto aplinka turi išsaugoti kuo daugiau informacijos apie klientą. Reikalinga informacija yra kliento vardas, pavardė,  el. paštas, kontaktinis telefono numeris, pristatymo adresas, pastabų langelis pateikiant užsakymą. Jei kontaktinė informacija yra neišsami, ją reikia nurodyti, o jei tai neįmanoma, grąžinkite pinigus neišsiųsdami jokių prekių.

4. Labai didelis prekių kiekis. Jeigu internetinėje parduotuvėje pateikiamas neįprastai didelės sumos užsakymas, prekybininkas turi teisę paprašyti kliento asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų kopijų. Naujiems klientams, kurie užsisako didelius kiekius prekių, kurias nesunku perparduoti, patartina būti ypač atsargiems.

5. Užsakymai iš neįprastos vietos. Kaip ir su pristatymo adresais, būtina atkreipti dėmesį į užsakymus iš neįprastų vietų, ypač už Europos ribų. Kilus įtarimams, internetinė parduotuvė turėtų susisiekti su klientu ir paprašyti papildomos informacijos bei asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų kopijų.

MakeCommerce susisieks su pardavėju, kad patikslintų operaciją, jei kyla įtarimas dėl galimos apgaulingos operacijos, mokėtojas (toliau – klientas) pranešė apie apgaulingą operaciją arba pardavėjui pateiktas apmokėjimo atšaukimas.

Reaguojant į šias situacijas labai svarbus laiko veiksnys, o tinkami veiksmai padeda pardavėjui taupyti laiką ir pinigus.

Apmokėjimo atšaukimas (Chargeback) – tai kliento apsaugos forma, suteikiama korteles išduodančių bankų, kuri leidžia kortelių turėtojams pateikti skundą dėl apgaulingų arba kitaip netenkinančių operacijų, nurodytų išraše. Apmokėjimo atšaukimo priežastys gali būti: apgaulingos operacijos, negautos prekės, negrąžintas kreditas, techninės problemos ir pan.

Papildomas atšaukimo mokestis paprastai yra 30 EUR.

Jei pardavėjo tinklalapio aplinkoje atliktos operacijos su vogta arba suklastota kredito kortele, ir MakeCommerce negalėjo nustatyti arba sustabdyti šių operacijų, tuomet pardavėjas atsako už mokesčius, apgaulės būdu priskirtus klientui.

Jei MakeCommerce informavo pardavėją apie apmokėjimo kortele atšaukimą, tuomet pardavėjas turi atlikti šiuos veiksmus:

  1. MakeCommerce susisieks su pardavėju per 1 darbo dieną (pradedant nuo to laiko, kai sužinojo apie operacijos atšaukimą) ir susitars dėl tolesnių veiksmų.
  2. Pardavėjo kontaktinis asmuo turi atsakyti į MakeCommerce el. laišką per 1 darbo dieną adresu support@makecommerce.lt ir pranešti MakeCommerce operaciją atlikusio kliento vardą ir pavardę, kliento pristatymo adresą, kontaktinę informaciją, siuntos išdavimo patvirtinimą bei susitarti su MakeCommerce dėl tolesnių veiksmų.
  3. Pardavėjas susisieks su klientu ir paprašys asmens dokumento kopijos (paprastai – skenuotos kopijos) ir paaiškinimo dėl operacijos. Jei klientas atsiunčia kredito kortelės kopiją, reikėtų paprašyti uždengti vidurinius 8 skaičius.
  4. Kliento atsakymas turi būti išsaugotas raštu.
  5. Pardavėjas nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 1 darbo dieną, informuos MakeCommerce adresu support@makecommerce.lt apie rezultatus po to, kai susisiekė su klientu.
  6. MakeCommerce per 1 darbo dieną atsakys pardavėjo kontaktinio asmens el. pašto adresu, informuodamas apie sutartus veiksmus, bei ir toliau informuos pardavėją, jei gaus kokios nors naujos informacijos dėl apmokėjimo grąžinimo.

API raktus (API keys) ir savo elektroninės parduotuvės ID (Shop ID) rasite savo savitarnos paskyroje čia (Nustatymai > API).

Integracijos gidas pateikiamas čia.

Shopify integracijos gidas pateikiamas čia.

Sąskaitos išrašas .xml dokumentu pateikiamas ISO 20022 camt.053 formatu.

Žemiau pateikiamos specifikacijos:

Mokėjimų susiejimo ID žyma EndToEndId, pvz.: in example: <EndToEndId>15178</EndToEndId>

Pavedimų įskaitymas arba išskaitymas (į sąskaitą arba iš sąskaitos) – žyma <CdtDbtInd>, pvz.: <CdtDbtInd>DBIT</CdtDbtInd> arba <CdtDbtInd>CRDT</CdtDbtInd>

Įskaitymų/išskaitymų tipas – žyma  ‘Ustrd’, pvz.: <Ustrd>INCOME</Ustrd>

Naudojami tipai:

  • INCOME – klientas (pirkėjas) atliko apmokėjimą
  • REFUND – pinigai buvo grąžinti klientui (pirkėjui)
  • TRX_FEE – MakeCommerce komisinis mokestis už mokėjimo apdorojimą (% nuo pervedamos sumos)
  • TRX_FEE_FIX – MakeCommerce komisinis mokestis už mokėjimo apdorojimą (fiksuota suma)
  • TRX_FEE_MIN – MakeCommerce komisinis mokestis už mokėjimo apdorojimą (fiksuota suma)
  • SERVICE_FEE_PLUGIN – MakeCommerce mėnesinis mokestis už paruoštų įskiepių naudojimą
  • SERVICE_FEE_LOGISTICS -MakeCommerce mėnesinis mokestis už pristatymo paslaugų naudojimą  (MakeCommerce įskiepyje)
  • SHIPMENT_DELIVERY_FEE – Mokestis už pristatymą
  • VAT – PVM
  • VAT_CORRECTION – PVM pataisymas dėl apvalinimo klaidų (apskaičiuojamas mėnesio gale)

MakeCommerce logotipai: https://makecommerce.lt/make-commerce-logotipai/

Skirtingų bankų logotipai pateikiami šiame adrese, pakeitus {channel_name} į reikiamo mokėjimo būdo pavadinimą:  https://static.maksekeskus.ee/img/channel/lnd/{channel_name}.png ,
(pvz.: swedbank = https://static.maksekeskus.ee/img/channel/lnd/swedbank.png).

Galimi mokėjimo būdai (abėcėlės tvarka):
aktia, alandsbanken, citadele, coop, danske, handelsbanken, lhv, liisi_ee, luminor, maestro, mastercard, nordea, omasaastopankki, pocopay, pohjola, poppankki, saastopankki, siauliuseb, spankki, swedbank, tapiola, visa.

Savo parduotuvės ID ir API raktus rasite savo prekybininko paskyroje apsilankę skiltyje Nustatymai> API

  • Sukurta – mokėjimas inicijuotas, tačiau dar nebaigtas.
  • Laukiama – mokėjimo procesas pradėtas, klientas pildo duomenis arba vyksta mokėjimo apdorojimas banke.
  • Atšaukta – klientas nutraukė mokėjimo procesą – banko mokėjimo dialogo lange paspaudė mygtuką „Atšaukti mokėjimą“.
  • Pasibaigusi – klientas neatliko mokėjimo per 30 minučių.
  • Patvirtinta – ši būsena aktuali tik kai kuriems mokėjimo kanalams – mokėjimams kortele, Citadele banko nuoroda. Atsiskaitant kortele tai reiškia, kad kortelės duomenys jau patikrinti, o operacija laukia patvirtinimo.
  • Atlikta – mokėjimas sėkmingai įvykdytas (žalia šviesa prekybininkui pristatyti prekes/paslaugas). Lėšos bus pervestos prekybininkui su kitu išmokėjimu.
  • Dalinai grąžinta – sandorio suma klientui buvo iš dalies grąžinta.
  • Grąžinta – mokėjimo suma pilnai grąžinta klientui.

Nauji vartotojai į MakeCommerce paskyrą gali būti pridėti apsilankius skiltyje Nustatymai > Vartotojai .

Vartotojai gali turėti šias teises:

  • Administratorius – gali pridėti naujus vartotojus ir keisti Jūsų elektroninės parduotuvės nustatymus MakeCommerce paskyroje. taip pat atlikti pinigų grąžinimus, eksportuoti duomenis.
  • Vartotojas (informacija & grąžinimai) – gali atlikti pinigų grąžinimus klientams ir eksportuoti duomenis.
  • Vartotojas (tik informacija) – gali matyti ir eksportuoti duomenis, tačiau negali atlikti pinigų grąžinimų klientams.

Savo paskyroje galite nustatyti mokėjimų dažnumą. Pagal nutylėjimą mokėjimai vykdomi kiekvieną dieną (išmokama praeitos dienos surinkta suma). Tačiau galite nustatyti ir retesnius mokėjimo intervalus, pavyzdžiui kas savaitę ar kas mėnesį.

VISA/MasterCard gauti mokėjimai išmokami su 7 dienų uždelsimu.

Mokėjimai nėra atliekami Estijos nacionalinių švenčių dienomis ir oficialiomis SEPA Bank Holidays dienomis.

Visus Jums atliktus mokėjimus, bet kuriuo metu galite peržiūrėti prisijungę prie savo paskyros.

Atkreipiame dėmesį, jog kiekvienas Jūsų gautas mokėjimas einamąja dieną, vienu mokėjimu Jums išmokamas sekančią dieną. Matyti detalius mokėjimų duomenis galite prisijungę prie savo vartotojo paskyros čia.

Apsilankykite skiltyje Sąskaitos išrašas norėdami rasti detalius mokėjimus. Kiekvienas Jūsų gautas mokėjimas, kuris jau Jums išmokėtas turės žymą  Išmokos ID.

Dažniausiai Jums išmokama suma skiriasi nuo tos dienos Jūsų faktinių pardavimų nes:

  • Komisiniai mokesčiai yra išskaičiuojami iš kiekvieno Jūsų gauto mokėjimo.
  • Jeigu Jums yra taikomi mėnesiniai mokesčiai, jie yra išskaičiuojami iš Jūsų gautų mokėjimų paskutinę mėnesio dieną. Atkreipiame dėmesį, jeigu Jūsų balanse nepakanka lėšų sumokėti mėnesiui mokesčiui, Jūsų balansas tampa (laikinai) neigiamas.
  • Jeigu Jūs atlikote pinigų grąžinimą klientui
  • Gauti mokėjimai iš mokėjimo kortelių, Jums išmokami su 7 dienų uždelsimu. Tokie mokėjimai Jūsų paskyroje atvaizduojami su žyma ATLIKTA, tačiau neturi išmokos numerio.

Norint atlikti pinigų grąžinimą klientui, savo paskyroje apsilankykite skiltyje Operacijos, ir spustelėkite ant reikiamo mokėjimo ID pirmame stulpelyje. pasirinkite reikiamą grąžinti sumą ir spustelėkite Atlikti grąžinimą.

Taip pat, pinigų grąžinimus galite atlikti ir daugelio platformų MakeCommerce įskiepiuose!

Rekomenduojame užpildyti komentaro laukelį, kad ateityje lengvai galėtumėte suprasti grąžinimo priežastį.

Jūs privalote turėti pakankamai lėšų savo MakeCommerce sąskaitos balanse, jog galėtumėte atlikti pinigų grąžinimą. Jeigu Jūsų turimų lėšų nepakanka atlikti grąžinimą atlikite balanso papildymą.

Informacija kaip papildyti balansą ir mokėjimo rekvizitai pateikia Jūsų savitarnos sistemos skiltyje Mokėjimai.

Inicijuoti pinigų grąžinimai negali būti atšaukti.

Komisiniai mokesčiai pinigų grąžinimams nėra taikomi, tačiau komisiniai mokesčiai pritaikyti anksčiau apdorojant gautą mokėjimą nėra grąžinami.

Jeigu Jūsų klientas mokėjimą atliko naudodamasis Bank Link paslauga, pinigų grąžinimas bus atliktas sekančią darbo dieną.

Jeigu Jūsų klientas mokėjimą atliko naudodamasis mokėjimo kortele, pinigų grąžinimas bus atliktas per 2-3 darbo dienas.

Standartinė mokėjimų apdorojimo kaina taikoma vietinių bankų paslaugoms, ir jai mėnesinis mokestis nėra taikomas.

(Pvz.: Lietuvoje veikianti elektroninė parduotuvė naudoja Lietuvoje veikiančių bankų Bank Link paslaugą, tokių kaip Swed Bank, Seb, Luminor).

Jeigu elektroninės parduotuvės savininkas nori naudoti Visa/MasterCard kortelių mokėjimo apdorojimo paslaugas mėnesinis mokestis taip pat nėra taikomas.

10 € /mėn. mokestis bus taikomas jeigu papildomai norima rinkti mokėjimus per Visa/Mastercard ne Euro valiuta.

Jeigu einamuoju mėnesiu negavote apmokėjimų –  mėnesinis mokestis nebus taikomas.

Mėnesiniai mokesčiai yra išskaičiuojami iš prekybininko sąskaitos kiekvieno mėnesio paskutinę dieną. Jeigu paslaugos pradėtos teikti jau prasidėjus mėnesiui, bus taikomas pilnas mėnesinis mokestis.

Savo paskyroje Jūs galite parsisiųsti sąskaita – faktūras apsilankę skiltyje Mokėjimai. Praėjusio mėnesio sąskaita yra sugeneruojama einamojo mėnesio antrąją savaitę.

Jeigu norite jog sąskaitos – faktūros Jums būtu siunčiamos automatiškai, savo paskyroje apsilankykite skiltyje Nustatymai, ten nurodykite reikiama elektroninio pašto adresą laukelyje El. paštas sąskaitoms

Tarkime Jūs parduodate prekę savo elektroninėje parduotuvėje kainuojančia 10 eurų. Klientas mokėjimą atlieka naudodamasis mokėjimo inicijavimo paslauga SWED banku. Tuomet 10 EUR * 1.5% = 0.15 EUR . Viso už operaciją Jums bus pritaikytas 0.15 EUR komisinis mokestis.

Jeigu Jūsų įmonė  nėra PVM mokėtoja, prie mūsų suteiktų paslaugų komisinio mokesčio bus pridėtas PVM.

MakeCommerce prie kiekvieno Jūsų gauto atsiskaitymo priskaičiuoja PVM (jeigu Jūsų įmonė yra ne PVM mokėtoja, arba registruota Estijoje). PVM yra apvalinamas iki 1 cento, ko pasėkoje mėnesio eigoje gali susidaryti skirtumai tarp gautų / išmokėtų sumų. Siekiant išvengti galimų nesutapimų apskaitoje, kiekvieno mėnesio pradžioje mes atliekame pataisymus, kad bendros sumos sutaptų. dažniausiai tai būna labai mažų sumų pataisymas (1-2 centai), ir sąskaitos išraše turi žymą PVM pataisymas (VAT correction).

Įsitikinę jog Jūsų nauja elektroninė parduotuvė atitinka visus reikalavimus . Prisijunkite į savo savitarnos paskyrą, bei užpildykite naujos parduotuvės pridėjimo formą skiltyje – Pridėti naują el. parduotuvę.

Jeigu Jūsų elektroninės parduotuvės adresas (domenas) pasikeitė, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu support@makecommerce.lt.

Mokėjimo įstaigos privalo laikytis pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo, jos yra griežtai prižiūrimos ir tikrinamos valstybinių institucijų. Tad vykdant finansines operacijas privalo gerai pažinti savo klientą ir tinkamai atlikti jo identifikaciją.

Kokius duomenis privalome surinkti apie savo klientą ir kaip numato įstatymai, tad ir duomenų prašome tik tų, kurių reikalauja įstatymai.

Mokėjimo įstaigos, vadovaujantis pinigų plovimo ir teroristu finansavimo prevencijos įstatymais, privalo nustatyti savo klientų galutinį naudos gavėją.

Naudos gavėju įmonėje laikomas fizinis asmuo, kuris yra įmonės savininkas arba kontroliuoja įmonę, ir (arba) fizinis asmuo, kurio vardu yra vykdomas sandoris ar veikla. Naudos gavėju laikomas:

  • Tiesioginis įmonės savininkas – fizinis asmuo, kuris turi 25% ir vieną akciją arba didesnę nei 25% juridinio asmens nuosavybės dalį;
  • Netiesioginis įmonės savininkas – fizinis asmuo, kuris kontroliuoja bendrovę, kuri turi 25% ir vieną akciją arba didesnę kaip 25% įmonės nuosavybės dalį;
  • Kontroliuoja juridinį asmenį kitais būdais, įskaitant per pareikštinių akcijų valdymą, išskyrus akcines bendroves, kurių vertybiniais popieriais prekiaujama reguliuojamose rinkose, kuriose taikomi Europos Sąjungos teisės aktus atitinkantys reikalavimai atskleisti informaciją apie savo veiklą arba lygiaverčiai tarptautiniai standartai. Laikoma, kad fizinis asmuo kontroliuoja bendrovę kitais būdais, jei jis:

a) turi daugumą įmonės balsavimo teisių;
b) turi teisę skirti arba atleisti daugumą įmonės administracinio, valdymo ar priežiūros organo narių ir kartu yra tos įmonės akcininkas;
c) turi teisę įmonei daryti lemiamą įtaką pagal su ta bendrove sudarytą sutartį arba pagal steigimo sutarties ar įstatų nuostatas;

  • Vyresniojo vadovo pareigas einantis fizinis asmuo laikomas galutiniu naudos gavėju tuo atveju, jei panaudojus visas įmanomas priemones fizinis asmuo nenustatytas ar jei kyla abejonių, kad nustatytas asmuo yra tikrasis naudos gavėjas. Vyresnysis vadovas – pakankamai aukštas pareigas einantis darbuotojas, turintis pakankamai žinių apie bendrovei kylančią pinigų plovimo ir (ar) teroristų finansavimo riziką ir atsakingas už sprendimų, galinčių paveikti kylančią riziką, priėmimą. Dažniausiai tai bus vykdantysis direktorius ar jo įgaliotas asmuo.

Mokėjimo įstaigos pareiga atlikti pažink savo klientą (KYC) procedūrą nėra vienkartinis veiksmas. Nors mokėjimo įstaiga bendradarbiaudama su klientu ir gauna daug informacijos, tačiau norint atitikti įstatymų reikalavimus, turime nustatytais periodais duomenis atnaujinti. Dažniausiai klientų prašome atnaujinti adresą, kontaktinius duomenis, įmonės duomenis. Tad norint atnaujinti šiuos duomenis, kurių negalime gauti iš valstybinių registrų, juos prašome pateikti savo klientų.

Kartais galime paprašyti duomenų ir apie tam tikrus mokėjimus. Kodėl prašome tokios informacijos gali būti kelios priežastys, dažnu atveju tokios informacijos prašo bankas ar mokėjimo kortelių aptarnavimo operatorius, vykdantis pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos veiksmus.

Politiškai pažeidžiamu (paveikiamu) asmeniu yra laikomas fizinis asmuo arba jo atstovas, jų artimieji šeimos nariai ar jų artimi pagalbininkai, kurie šiuo metu arba paskutinius 12 mėnesių ėjo svarbias viešąsias pareigas bet kuriose valstybėse ir/arba tarptautinėse ar užsienio valstybių institucijose. Sprendžiant, ar giminaitis yra politiškai pažeidžiamas (paveikiamas) asmuo, reikia vadovautis teisės aktuose įtvirtinta artimojo šeimos nario sąvoka, nes tik tokie artimieji šeimos nariai yra laikomi politiškai pažeidžiamais (paveikiamais) asmenimis.

Daugiau informacijos pateikiama Lietuvos respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatyme.

Vadovaudamiesi pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymu ir kitais Europos sąjungos teisės aktais mes privalome gerai pažinti savo klientą, jog užkirstumėme kelią pinigų plovimui ir teroristų finansavimui.

Jeigu pradedant bendradarbiavimą su Jumis mums reikės nustatyti Jūsų tapatybę, mūsų klientų aptarnavimo skyrius atsiųs unikalią nuorodą, kurią paspaudus būsite nukreipti į mūsų partnerių Veriff platformą, kurioje greitai ir paprastai galėsite patvirtinti savo tapatybę.

Veriff  yra lyderiaujanti, tapatybės nustatymo nuotoliniu būdu, Estijos kapitalo įmonė, rinkoje veikianti nuo 2016 metų. Vadovaudamiesi griežta privatumo politika ir duomenų apsaugos reikalavimais greitai ir patogiai padeda verslui nustatyti savo klientų tapatybę nuotoliniu būdu.

Visas tapatybės nustatymas vyksta Veriff.com platformoje. Norint nustatyti Jūsų tapatybę nuotoliniu būdu, Jums bus reikalingas kompiuteris turinti kamerą, arba išmanusis telefonas taip pat turintis kamerą. Prieš pradedant tapatybės nustatymą, įsitikinkite jog:

  • Patalpoje yra pakankamai šviesu
  • Turite tapatybės kortelę arba pasą šalia savęs
  • Patalpoje esate vienas, arba kitų asmenų nesimatys darant Jūsų nuotrauką kompiuterio/telefono kamera
  • Jūsų niekas netrukdys ir visas Jūsų dėmesys bus skirtas tapatybės nustatymui

Atliekant tapatybės nustatymą, sistema Jūsų paprašys padaryti savo asmens dokumento nuotraukas. Nufotografavus asmens dokumentą, įsitikinkite jog Jūsų vardas, pavardė, gimimo data, dokumento numeris yra aiškiai matomi. Nuotraukoje neturėtu būti jokių atspindžių, ar neįskaitomo tekto.

Sistema taip pat paprašys padaryti savo nuotrauką. Atsistokite prieš kompiuterio/telefono kamerą taip, jog aiškiai būtu matomas Jūsų veidas. Jeigu esate su akiniais, įsitikinkite jog Jūsų akys bus aiškiai matomos nuotraukoje.

Viskas. Visas tapatybės nustatymo procesas užtruks tik keletą minučių.

Jeigu tapatybės nustatymo metu Jums kils klausimų, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi.

Mes, kaip mokėjimo įstaiga, veikianti griežtai prižiūrimoje ir reguliuojamoje rinkoje, skiriame ypatingą dėmesį duomenų saugumui. Mes nenaudojame ir neturime teisės naudoti Jūsų asmens duomenų jokiems kitiems tikslams, tik savo paslaugų suteikimui Jums. Su mūsų privatumo politika galite susipažinti čia.

POS (point of sale) mokėjimo kortelių skaitytuvas leidžia priimti atsiskaitymus kortelėmis fizinėje parduotuvėje. Taip pat palaikomi mokėjimai telefonu, Apple Pay, Google Pay.

Galimi dviejų tipų kortelių skaitytuvai – stacionarūs ir nešiojamieji.

Stacionarus sprendimas tinka situacijoms, kai skaitytuvo nereikia daug judinti, nes jis jungiamas kabeliu. Idealiai tinka sujungti su kasos aparatu.
Nešiojamas (arba mobilus) belaidis skaitytuvas skirtas situacijoms, kai reikia judėti su įrenginiu. Tai geras sprendimas, jei keli kasininkai dalijasi vienu įrenginiu arba, pavyzdžiui, padavėjams restorane.
Jei yra ir elektroninė, ir fizinė parduotuvė, visas operacijas galima sujungti į vieną MakeCommerce paskyrą. Taigi jums nereikės prisijungti tarp skirtingų aplinkų ir atsisiųsti skirtingų ataskaitų – viską galite padaryti iš mūsų savitarnos. Išmokos prekybininkui gali apimti ir elektroninius mokėjimus, ir mokėjimus gautus per kortelių skaitytuvus.

Standartinis operacijos mokestis už mokėjimus, atliekamus kortelių skaitytuvu, yra 1,5% + 0,05 EUR. MakeCommerce netaiko atskiro skaitytuvų nuomos mokesčio, tačiau jei operacijų mokesčiai per kalendorinį mėnesį nesudaro bent 19 Eur, taikomas minimalus 19 Eur mėnesinis mokestis. Tačiau jei skaitytuvas yra nuolat naudojamas ir yra pakankamai operacijų, mėnesinis mokestis netaikomas.

Pavyzdys: su vidutiniu pirkinių krepšeliu (40 EUR), jei per mėnesį atliekama mažiau nei 30 operacijų, sąskaita visada yra 19 EUR. Tačiau jei yra daugiau operacijų, prekybininkas moka tik operacijos mokesčius, o mėnesinis mokestis prie sąskaitos faktūros nebus pridedamas.

Jei yra keli terminalai, kainodaros logika yra tokia:
Sumuojami 3 terminalų operacijų mokesčiai. Jei bendra suma didesnė nei 3*19 = 57 EUR, prie operacijos mokesčių nieko nepridedama. Jei bendra operacijų mokesčių suma nesiekia 57 EUR, skaitytuvų nuomai padengti prašysime papildomos sumos, iš viso 57 EUR.

Norėdami užsisakyti POS kortelių skaitytuvą, užpildykite mūsų registracijos formą. Pirmame puslapyje pažymėkite fizinį POS kortelių skaitytuvą ir užpildykite likusią dalį.
Jei jau naudojatės mūsų paslaugomis ir norite pridėti atskirą POS projektą prie tos pačios prekybininko paskyros, prisijunkite prie mūsų portalo, dešiniajame kampe spustelėkite esamos parduotuvės pavadinimą ir pridėkite naują parduotuvės paskyrą.
Esant poreikiui susisieksime su Jumis jei kils papildomų klausimų.

Mūsų partneris „Worldline“ paskambins ir suorganizuos pristatymą, taip pat suteiks jums reikalingus naudojimo vadovus ir pirmuosius apmokymus.

Grąžinti lėšas, gautas per kortelių skaitytuvą, naudojantis MakeCommerce savitarna arba per API negalima.

Vienintelis būdas grąžinti pinigus, o tiksliau atšaukti operaciją, yra fizinėje parduotuvėje, jei mokėtojas grįžta ir dėl kokių nors priežasčių tikrai reikia nedelsiant atšaukti operaciją. Atšaukimas gali būti atliktas kortelių skaitytuve iki darbo dienos pabaigos ir turi būti atšaukta visa operacija, dalinis pinigų grąžinimas nėra įmanomas. Sekančią darbo dieną, operacijos atšaukti jai negalima.

Jei operacijos atšaukimas bus atliktas prieš dienos pabaigos uždarymą kortelių skaitytuve, operacija ir pinigų grąžinimas / atšaukimas nebus matomi mūsų savitarnoje. Visa informacija apie atšaukimą lieka parduotuvėje. Tokiu atveju operacijos mokestis taip pat nėra imamas už pradinę operaciją, kuri buvo atšaukta.

POS išmokėjimo logika yra tokia pati kaip ir el. mokėjimų. Surenkame mokėjimus, išskaičiuojame paslaugų mokesčius ir atliekame išmokėjimą į Prekybininko banko sąskaitą. Reikėtų atkreipti dėmesį į šiuos dalykus:

Palyginti su el. mokėjimais, vėluojama ilgiau (jei naudojatės ir mūsų el. prekybos paslaugomis). Kasdienio išmokėjimo dažnumo vėlavimas yra 2 dienos.

Jei parduotuvėje yra mokėjimo skaitytuvo ir elektroninės parduotuvės mokėjimai vienoje sąskaitoje, į išmokėjimą įtraukiamos visos tą dieną išmokėtinos operacijos.

Techninę pagalbą kortelių skaitytuvui teikia mūsų partneris Worldline.

Pavyzdžiui, terminalas neįsijungia, terminalas sugedęs…

Worldline 24/7 klientų aptarnavimo centras:

:flag_lt: +370 8 619 90000, customersupport.lt@worldline.com

:flag_ee: +372 626 4777, customersupport.ee@worldline.com

:flag_lv: +371 67092539, customersupport.lv@worldline.com