„Make Commerce“ susisieks su pardavėju, kad patikslintų operaciją, jei kyla įtarimas dėl galimos apgaulingos operacijos, mokėtojas (toliau – „klientas“) pranešė apie apgaulingą operaciją arba pardavėjui pateiktas apmokėjimo atšaukimas.
Reaguojant į šias situacijas labai svarbus laiko veiksnys, o tinkami veiksmai padeda pardavėjui taupyti laiką ir pinigus.
Apmokėjimo atšaukimas (Chargeback) – tai kliento apsaugos forma, suteikiama korteles išduodančių bankų, kuri leidžia kortelių turėtojams pateikti skundą dėl apgaulingų arba kitaip netenkinančių operacijų, nurodytų išraše. Apmokėjimo atšaukimo priežastys gali būti: apgaulingos operacijos, negautos prekės, negrąžintas kreditas, techninės problemos ir pan.
Papildomas atšaukimo mokestis paprastai yra 30 EUR.
Jei pardavėjo tinklalapio aplinkoje atliktos operacijos su vogta arba suklastota kredito kortele, ir „Make Commerce“ negalėjo nustatyti arba sustabdyti šių operacijų, tuomet pardavėjas atsako už mokesčius, apgaulės būdu priskirtus klientui.
Jei „Make Commerce“ informavo pardavėją apie apmokėjimo kortele atšaukimą, tuomet pardavėjas turi atlikti šiuos veiksmus:
- „Make Commerce“ susisieks su pardavėju per 1 darbo dieną (pradedant nuo to laiko, kai sužinojo apie operacijos atšaukimą) ir susitars dėl tolesnių veiksmų.
- Pardavėjo kontaktinis asmuo turi atsakyti į „Make Commerce“ el. laišką per 1 darbo dieną adresu support@makecommerce.lt ir pranešti „Make Commerce“ operaciją atlikusio kliento vardą ir pavardę, kliento pristatymo adresą, kontaktinę informaciją, siuntos išdavimo patvirtinimą bei susitarti su „Make Commerce“ dėl tolesnių veiksmų.
- Pardavėjas susisieks su klientu ir paprašys asmens dokumento kopijos (paprastai – skenuotos kopijos) ir paaiškinimo dėl operacijos. Jei klientas atsiunčia kredito kortelės kopiją, reikėtų paprašyti uždengti vidurinius 8 skaičius.
- Kliento atsakymas turi būti išsaugotas raštu.
- Pardavėjas nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 1 darbo dieną, informuos „Make Commerce“ adresu support@makecommerce.lt apie rezultatus po to, kai susisiekė su klientu.
- „Make Commerce“ per 1 darbo dieną atsakys pardavėjo kontaktinio asmens el. pašto adresu, informuodamas apie sutartus veiksmus, bei ir toliau informuos pardavėją, jei gaus kokios nors naujos informacijos dėl apmokėjimo grąžinimo.