MakeCommerce mokėjimo ir pristatymo modulio diegimo gidas „Wix“ platformoje
Integracijai „Wix“ platformoje reikia prieigos prie „MakeCommerce“ prekybininkų portalo. Prieiga suteikiama po sutarties pasirašymo. Jeigu sutarties dar nepasirašėte – užpildykite registracijos formą.
🕓Naujiena: nuo 2025 m. IV ketv. pabaigoje „Pristatymas+“ veiks be sutarčių su vežėjais – pakaks sutarties su MakeCommerce.
Mokėjimų modulio pridėjimas
Mokėjimų pridėjimas „Wix“ platformoje yra labai paprastas.
- „Wix“ administravimo skydelyje eikite į Settings -> Accept Payments:
- Patikrinkite, ar jūsų verslo vieta nustatyta kaip viena iš trijų Baltijos šalių. Jei ne – pakeiskite ją spustelėję šalies pavadinimą:
- Spustelėkite See More Payment Options:
- Paspauskite Connect prie MakeCommerce bloko.
- Įveskite savo Shop ID ir Secret Key, kuriuos rasite prekybininko portale skiltyje Settings -> API.
*„Wix“ platformoje galima naudoti tik aktyvius (live) API raktus. Deja, „Wix“ platforma neleidžia jungtis prie testinės aplinkos.
- Paspauskite Connect:
- Jei viską įvedėte teisingai, pamatysite tokį pranešimą – nuo šiol jūsų parduotuvėje aktyvuoti „MakeCommerce“ mokėjimai:
Pristatymo modulio pridėjimas
Pristatymo būdų pakeitimai
Siuntų apdorojimas
Rankinis siuntos sukūrimas
„Pristatymas+ Pro“ aktyvacija
„MakeCommerce“ pristatymo modulis pasiekiamas „Wix App Marketplace“.
Jį galite įdiegti naudodami šią nuorodą: https://www.wix.com/app-market/web-solution/makecommerce-shipping/.
Pristatymui galite rinktis „Pristatymas+ Pro“. Pastarasis leidžia naudoti savo sutartis su vežėjais. Daugiau apie paketų skirtumus galite sužinoti čia.
„Pristatymas+ Pro“ aktyvacija
- Pasirašykite sutartį su pasirinktu pristatymo tiekėju.
- Atidarykite „MakeCommerce“ modulį savo parduotuvės platformoje – dešinėje pasirinkite Settings – Carrier credentials.
- Būtinai perskaitykite sutarties sąlygas skiltyje „Shipping+ Pro“, nes paketo mėnesinis mokestis pradedamas taikyti iš karto.
- Patvirtinkite sąlygas ir aktyvuokite paketą.
- Atsidarys puslapis su laukais, kuriuose reikia įvesti API raktą arba prisijungimo duomenis (vartotojo vardą ir slaptažodį), gautus iš vežėjų.
- Išsaugokite pakeitimus.
- Pasirinkite, kuriuos pristatymo būdus norite aktyvuoti (tai galima pakeisti ir vėliau).
Kitų pristatymo būdų aktyvavimas:
- Atidarykite Settings – Carriers.
- Atsidariusiame puslapyje galite aktyvuoti norimų vežėjų sprendimus („Use my own contract“), nustatyti kainas („Custom price“) ir įjungti nemokamą pristatymą.
- Išsaugokite pakeitimus.
Dabar jūsų klientai, apsipirkdami jūsų parduotuvėje, turėtų matyti atitinkamas pristatymo parinktis.
Pristatymo būdų pakeitimai
Jeigu norite įjungti pristatymo būdą arba pakeisti kainodarą, tai galite padaryti atidarę „MakeCommerce Pristatymas+ Pro“ programėlę ir paspaudę Settings – Carriers:
Siuntų apdorojimas
Kai tik gausite pirmą užsakymą, jis bus rodomas šiame sąraše. Iš šio sąrašo galite:
- Atidaryti siuntos sekimo kodą
- Redaguoti siuntos informaciją
- Spausdinti siuntos lipduką atskirai
- Spausdinti kelis siuntos lipdukus vienu kartu
- Filtruoti siuntas pagal pristatymo bendrovę
- Filtruoti siuntas pagal atspausdinto lipduko statusą
Kelių lipdukų spausdinimui pažymėkite norimas siuntas ir pasirinkite Bulk actions → Print labels.
Lipduko formatą galima nustatyti Settings → Module setup. Pasirinkus A4 formą, viename puslapyje bus spausdinami daugiausia keturi lipdukai, o pasirinkus A6 – lipdukas spausdinamas atskirai viename puslapyje.
Rankinis siuntos sukūrimas
Jeigu bet kuriuo metu įvyksta techninis sutrikimas arba reikia sukurti pavienę siuntą, galite tai padaryti pagrindiniame „MakeCommerce“ papildinio lange.
Paspauskite + New Shipment mygtuką ir užpildykite reikiamą informaciją.
Jei norite atšaukti prenumeratą, atidarykite „MakeCommerce“ programėlę. Paspauskite Settings – Deactivate Shipping+ Pro ir patvirtinkite prenumeratos atšaukimą. Paslaugos funkcijomis galėsite naudotis dar vieną mėnesį. Prenumeratą bet kada galėsite atnaujinti iš naujo.
!!! Svarbu Atšaukus prenumeratą nebeliks galimybės pasiekti adresų lipdukų, kurie buvo sukurti naudojant jūsų pačių sutartį.
Iškilo klausimų ar problemų?
Susisiekite su „MakeCommerce“ technine pagalba el. paštu: support@makecommerce.lt.