Back to all articles

4 influencerių marketingo patarimai elektroninei prekybai

31.03.2022

Elektroninė komercija sparčiai auga, ypač pastaraisiais metais. Todėl vis populiaresnis influencerių marketingo tikslas – nukreipti žmones į internetines parduotuves ir produktų puslapius. Kaip panaudoti influencerių marketingą elektroninei prekybai siekiant geriausių rezultatų? Štai keletas patarimų ir atvejų pavyzdžių!

Kam e-prekybai reikalingas influencerių marketingas?

•  Influenceriai yra puikus būdas pasiekti nišinę auditoriją.

Dauguma influencerių sutelkia dėmesį į konkrečią savo turinio nišą, o tai reiškia, kad jų sekėjai taip pat stebi šiuos žmones dėl tam tikro pobūdžio turinio. Todėl influenceriai yra labai geras būdas pasiekti konkrečią tikslinę grupę.

•  Influencerių sekėjai pasitiki jų rekomendacijomis

Žmonės dažnai seka influencerius dėl jų produktų rekomendacijų. Pavyzdžiui, jei kas nors pradeda dalintis savo plaukų auginimo kelione Instagram’e, jis tikriausiai pritrauks sekėjų, kurie taip pat domisi plaukų auginimu. Taigi, jų sekėjus domina influencerių atsiliepimai ir produktų rekomendacijos plaukų priežiūrai.

•  Influencerių marketingas gali būti išmatuojamas ir optimizuojamas

Suasmenintų nuolaidų kodų ir sekamų nuorodų pagalba labai paprasta sekti, kiek svetainės lankytojų, naujų klientų, pirkimų ir pajamų atnešė kiekvienas bendradarbiavimas.

•  Nereikia konkuruoti su reklamų blokavimu

42.7% interneto vartotojų naudoja reklamų blokavimo įrankius – o tai reiškia, kad mažėja banerių ir ekrano reklamos efektyvumas. Laimei, reklamų blokavimo įrankiai dar nėra taip ištobulinti, kad galėtų blokuoti influencerių turinį!

4 influencerių marketingo patarimai e-prekybai:

  1. Prašykite influencerių naudoti nuorodas savo Instagram Story’iuose

Dalytis nuorodomis Instagram visada buvo sunku: anksčiau tik influenceriai, turintys daugiau nei 10 000 sekėjų, prie story’ių galėjo pridėti nuorodas „Swipe up“! Laimei, 2021 m. „Instagram“ visiems vartotojams leido dalintis nuorodomis savo story’iuose.

Elektroninės prekybos influencerių kampanijose nuorodos story’iuose turėtų būti naudojamos. Jei influenceris pristato internetinę parduotuvę, jis gali pridėti nuorodą į parduotuvę. Jei jie rodo konkretų produktą, jie gali pridėti nuorodą į produkto puslapį. Tokiu būdu jų sekėjams bus lengva nueiti į parduotuvę ir apsipirkti!

Influenceriai el. prekyboje

2.  Pastovus rezultatų matavimas ir optimizavimas

Paskutinis kiekvienos kampanijos žingsnis yra rezultatų įvertinimas. Naudodami influencerių marketingą elektroninei prekybai tikriausiai norite įvertinti apsilankymus parduotuvėje, pirkimus, naujus klientus ir pajamas. Apskritai, yra du įprasti būdai tai padaryti: naudojant asmeninius nuolaidų kodus arba sekamas nuorodas.

•  Asmeniniai nuolaidų kodai

Populiariausias būdas įvertinti influencerių marketingo rezultatus – kiekvienam influenceriui suteikti asmeninį nuolaidos kodą. Tokiu atveju jūs nematysite apsilankymų svetainėje skaičiaus ir kokybės, bet tiksliai žinosite bendrą pirkinių krepšelį ir sumą, atliktą naudojant konkretų kodą.

•  Sekamų nuorodų naudojimas

Naudodami UTM Tag Builder, jūs galite sukurti asmenines sekamas nuorodas kiekvienam influenceriui. Vėliau galite sekti rezultatus per Google Analytics – žinosite, kiek tiksliai buvo naujų apsilankymų puslapyje, naujų lankytojų, pirkimų, bei kiek pajamų kiekvienas bendradarbiavimas atnešė. Skaitykite daugiau apie UTM čia!

Influenceriai el. prekyboje

Be bendro kampanijos pelningumo, matuodami rezultatus pamatysite, kurie influenceriai jums atvedė daugiausia svetainės lankytojų, naujų klientų, pardavimų ir pajamų – būtent su tokiais influenceriais turėtumėte dirbti ir toliau! Iš esmės tai tas pats, kaip ir PPC reklamos optimizavimas.

Influencerių marketingo su e-prekyba case study:

Internetinės parduotuvės prekinis ženklas dirbo su 7 microinfluenceriais (nuo 1,500 iki 15,000 sekėjų) jiem aktualioje sferoje. Kiekvienas influenceris gavo personalizuotą -10% nuolaidos kodą. Žemiau matysite kampanijos rezultatus:

  1. Influenceris su 9000 sekėjų – kodas buvo panaudotas 5 kartus
  2. influenceris su 3500 sekėjų – kodas buvo panaudotas 6 kartus
  3. influenceris su 1800 sekėjų – kodas buvo panaudotas 8 kartus
  4. influenceris su 2000 sekėjų – kodas buvo panaudotas 4 kartus
  5. influenceris su 5000 sekėjų – kodas buvo panaudotas 52 kartus
  6. influenceris su 6600 sekėjų – kodas buvo panaudotas 14 kartų
  7. influenceris su 12 000 sekėjų – kodas buvo panaudotas 86 kartus

Pagal Pareto principą, 20% pastangų atneša 80% rezultatų. Šis principas taip pat tinka influencerių marketingui! Kitaip tariant, 80% poveikio jums sukurs 20% influencerių, su kuriais dirbate. Žiūrėdami į kampanijos rezultatus galite aiškiai matyti du influencerius, kurie tiko prekiniam ženklui. Šie influenceriai yra tie, su kuriais turėtumėte dirbti toliau, kartu išbandydami naujus influencerius.

3.  Parinkite teisingą atlygį

a)  Atsiskaitymas su influenceriais produktais

Jei jūsų kampanija siekia atkreipti dėmesį į konkretų produktą ar produktų grupę, būtų naudinga tą patį produktą naudoti kaip atlygį. Jei prekė yra žemesnės kainos klasės, galite siūlyti kombinuotą atlygį: produktus ir pinigus.

Kitas svarus argumentas, skatinantis atsiskaityti produktais, yra tai, kad tai paprastai šis būdas yra ekonomiškai efektyvesnis už piniginį atlygį. Pateikiame vienos konkrečios prekės kampanijos statistikos pavyzdį: su influenceriais buvo atsiskaitoma produktais (bendra gaunamų produktų vertė – iki 500 eurų). Už šią investiciją prekės ženklas pasiekė beveik 160 000 žmonių ir gavo 20 nuostabių nuotraukų, kurias galėjo naudoti savo socialinėse medijose.

Influenceriai el. prekyboje

 

b)  Čekis arba dovanų kortelė

Kitas būdas – atsiskaityti su turinio kūrėju internetinės parduotuvės čekiu arba dovanų kortele, už kurią kūrėjas gali užsisakyti savo pasirinktus produktus. Tai gerai veikia, jei kampanijos dėmesys sutelkiamas ne į konkrečią produktų grupę, o į parduotuvę ar prekės ženklą kaip visumą.

Viena iš populiarių elektroninių parduotuvių kampanijos idėjų – prašyti influencerių, kad jie išvardintų ir pristatytų savo mėgstamas prekes parduotuvėje. Pavyzdžiui, Suomijos grožio prekių parduotuvė

„Cocopanda“ išbandė šią idėją ir gavo nuoširdžius, suasmenintus ir vertingus influencerių, pristatančių savo mėgstamus grožio produktus, bendradarbiavimo įrašus.

c)  Atsiskaitymas pinigais

Dažniausias būdas apdovanoti influencerius yra pinigai. Elektroninės prekybos parduotuvėms, piniginį atlygį galima derinti su kuponu ar produktais – kad influenceriai iš tikrųjų turėtų patirties užsisakydami iš konkrečios internetinės parduotuvės, prieš rekomenduodami ją kitiems.

Viena šauniausių el. prekybos kampanijų su piniginiu atlygiu „Promoty“ buvo Yaga „Love fashion and our planet? Lets bring two good things together“, kur influenceriai buvo apdovanoti pinigais ir gavo pasirinkimą: a) užsisakyti ką nors iš „Yaga“ (už savo pinigus) arba b) sudaryti pageidavimų sąrašą produktų, kurių jie norėtų! Kadangi Yaga produktų asortimentas yra platus, daugelis influencerių nusipirko tai, kas jiems patiko, ir pasidalino savo prekėmis socialiniuose tinkluose.

4.  Būkite strategiški, kai planuojate savo kampanijas

Dirbdami su influenceriais, kampanijos brief’e turėtumėte pabrėžti kampanijos tikslą. Tokiu būdu influenceriai gali paruošti savo įrašą taip, kad būtų paremtas tikslas – ir pridėti konkretų veiksmo raginimą savo sekėjams. Pavyzdžiui, jei tikslas yra nukreipti žmones į internetinę parduotuvę, influenceris gali pasidalinti nuoroda story’iuose, įtraukti ją į savo biografiją ir nurodyti ją įrašo antraštėje.

Influenceriai el. prekyboje

 

Antra, prieš kurdamas kampaniją prekės ženklas turėtų aiškiai apibrėžti tikslinę grupę. Kuo geriau prekės ženklas gali apibrėžti savo tikslinę auditoriją, tuo didesnė tikimybė, kad jis suras kampanijai tinkamus influencerius! Be to, bus lengviau suformuluoti veiksmingą žinią, kuri tiks potencialiems klientams.

„Promoty“ prekiniai ženklai šiuo metu gali nukreipti kampanijas į influencerius Norvegijoje, Švedijoje, Suomijoje, Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Danijoje ir Nyderlanduose. Šia galimybe jau pasinaudojo

kelios tarptautinės internetinės parduotuvės. Pavyzdžiui, elektroninė grožio prekių parduotuvė

„MyLook“ rengė šventines kampanijas Estijos, Latvijos, Suomijos rinkoms ir Estijos rusakalbių tikslinei grupei.

Naujametinėje rusakalbių estų kampanijoje (ne Kalėdinėje, kas yra populiaru) kiekvienas atrinktas turinio  kūrėjas  buvo  paprašytas  padaryti  po  du  įrašus.  Siekiant  suteikti  influenceriams  apsipirkimo MyLook  patirtį,  kiekvienam  influenceriui  be  piniginio  atlygio  buvo  įteikta  ir  elektroninės parduotuvės dovanų  kortelė.  5  influenceriai  sukūrė  10  įrašų,  o  rezultatai:  3301 mažų širdelių, 132 komentarai, o vieno įsitraukimo kaina – 0,07 € (neįskaitant produkto kredito).

Mes visada rekomenduojame planuoti kelis įrašus su vienu turinio kūrėju – pirma, ilgalaikis bendradarbiavimas yra patikimesnis. Antra, daugumai vartotojų reikia kelių kontaktinių taškų, kad priimtų sprendimą pirkti, todėl kelių įrašų kampanijos taip pat turi didesnį poveikį pardavimui.

Influenceriai el. prekyboje

 

Lengviausias būdas pradėti naudoti influencerių marketingą savo el. prekybos prekės ženklui yra naudoti influencerių rinkodaros platformą, tokią kaip „Promoty“. Naudodami „Promoty“ galite rasti influencerius, kurie nori dirbti su jūsų prekės ženklu ir kurių auditorija atitinka jūsų tikslinę grupę; vykdykite efektyvias influencerių marketingo kampanijas ir tvarkykite visus bendradarbiavimus, turinį ir mokėjimus vienoje vietoje.

Registruokitės dabar! Rinkite mokėjimus per el. bankininkystę ir mokėjimo korteles