Paruoškite savo Shopify elektroninę parduotuvę priimti mokėjimus su „MakeCommerce Simple Checkout“ vos per 30 minučių!

Kaip susikurti elektroninę parduotuvę Shopify platformoje?

Apsilankykite www.shopify.com ir suveskite prašomus duomenis paskyros sukūrimui.

 

Suvedus savo elektroninio pašto adresą, slaptažodį, bei elektroninės parduotuvės pavadinimą spauskite Create your store.

Įveskite Shopify prašomą papildomą informaciją ir spauskite Next.

 

Sekančiame lange suveskite savo kontaktinius duomenis ir spauskite Enter my store.

 

Jūsų elektroninė parduotuvė sukurta! Dabar galite keisti parduotuvės išvaizdą, spalvas, kelti produktus. Daugiau informacijos kaip redaguoti elektroninę parduotuvę ir su ja dirbti rasite www.shopify.com/academy

Spauskite Add product

 

Įkėlus prekės nuotrauką, parašius aprašymą, nurodžius kainą spauskite Save

Štai ir viskas, prekės beveik paruoštos pardavimui!

Dabar liko įdiegti „MakeCommerce Simple Checkout“


Kaip į savo elektroninę parduotuvę įdiegti mokėjimų įskiepį

Mūsų paruoštas įskiepis ilgą laiką buvo beta versijoje, ir šiuo metu nėra paskelbtas oficialioje Shopify platformoje. Tačiau jis yra pilnai funkcionuojantis ir veikiantis be klaidų.

1. Apsilankykite shopify.maksekeskus.ee/install

2. Šiame puslapyje įveskite savo elektroninės parduotuvės adresą. Veskite tik pavadinimą, t.y. tą dalį kuri yra iki .myshopify.com ir spasukite Install

3. Pasirodys langas, įspėjantis, jog mūsų įskiepis neįtrauktas į programų parduotuvę. Nerimauti nereikia. Mūsų įmonė AS „Maksekeskus“ su prekės ženklu „MakeCommerce“ yra Estijoje licencijuota mokėjimo įstaiga, bei registruota Lietuvos banke kaip mokėjimo įstaiga. Spauskite Install unlisted app.

4. Įskiepis įdiegtas. Dabar paspauskite ant įskiepio pavadinimo, jog atidarytumėte nustatymų langą.

MakeCommerce įskiepis

 

5. Paspauskite “Click to install MakeCommerce gateway to Shopify store”

6. Po to spaudžiame “Install payment provider”.

Install makecommerce

7. Mokėjimai aktyvuoti. Tačiau dar liko atlikti keletą nustatymu. Atsidarome Apps, susirandame Makecommerce ir paspaudžiame ant pavadinimo.

Makecommerce mokėjimai

 

8. Sekančiame žingsnyje suveskite savo įmonės informaciją, t.y. registracijos numerį, PVM kodą, Jūsų elektroninės parduotuvės ID kuriuos gavote iš „MakeCommerce“  po registracijos. Taip pat būtinai nurodykite ir Naudojimosi taisyklių URL, TOS laukelyje. Jeigu ID neturite susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu support@makecommerce.lt

Makecommerce

Šiame pavyzdyje mes naudosime bandomąja aplinką.

Savo API raktus raktus rasite prisijunge prie savo „MakeCommerce“ paskyros Settings > API..

 

9. SVARBU! Testuojant mokėjimus norint išvengti „Shopify“ taikomų komisinių mokesčių, būtinai pažymėkite varnelę ties “Enable test mode”.  Tai padaryti turite apsilankę Settings ->payment Providers -> Alternative payment methods ->MakeCommerce. Tačiau nepamirškite atžymėti šios opcijos baigus testavimą ir publikuojant elektroninę parduotuvę!

MakeCommerce test

 

Viskas! Shopify nustatymai atlikti.

 

Gidas kaip įdėti sutikimą prieš klientui tvirtinant užsakymą. Toks sutikimas Jūsų elektroninėje parduotuvėje būtinas, jog galėtumėte rinkti mokėjimus: https://help.shopify.com/en/themes/customization/cart/add-terms-and-conditions-checkbox

Pirkimo ir apmokėjimo testavimas

Išsirinkite prekes. Įsidėkite jas į krepšelį.

Nuėjus į apmokėjimo pasirinkimą, rinkitės „MakeCommerce“ kaip apmokėjimo būdą.

Būsite nukreipti į MakeCommerce Simple Checkout langą, kuriame pasirinksite pristatymo būdą bei mokėjimo būdą.

MakeCommerce simple checkout

Pasirinkite banką per kurį norėsite atlikti mokėjimą arba mokėjimo kortelės tipą.

Spauskite Mokėti

Testavimui siūlome naudoti Luminor|Nordea banką. Prisijungimai prie Luminor|Nordea bandomosios sąskaitos šie: Kodų generatorius -> Vartotojo ID = 111111   Kodas = 9999

Kaip į „Shopify“ pridėti paštomatų ir kurjerių pasirinkimą (Šis žingsnis nėra privalomas, jeigu nenorite naudoti Omnivą/DPD paštomatų palaikymo mūsų įskiepyje)

Nuo 2020 02 03 atnaujinome „MakeCommerce Shopify“ modulį su galimybe pridėti siuntimo parinktis, kad pirkėjas galėtų pasirinkti paštomatą, į kurį nori gauti įsigytą prekę, ar kurjerio pristatymą prieš atlikdamas mokėjimą. Dirbantys su „Shopify“ žino, kad galimybė pakeisti „Checkout“ puslapį „Shopify“ platformoje yra ribota, todėl mums teko suprojektuoti sprendimą, apjungiantį „Shopify“ standartinį pristatymo funkcionalumą su galimybe pridėti daugybę pristatymo variantų ir kainų.

1. Išjunkite savo „Shopify“ elektroninėje parduotuvėje esamus pristatymo būdus. Tai yra svarbus žingsnis, nes mūsų modulio pristatymo funkcija neveiks su kitais pristatymo sprendimais. Eikite į Settings ir pasirinkite Shipping. Iš esamo pristatymo profilio pasirinkite Manage rates ir Delete profile.

Configure shipping

2. Sukurkite naują pristatymo profilį (Shipping profile). Pasirinkite Create new profile ir sukurkite naują nemokamo pristatymo parinktį. Žemiau yra mūsų pavyzdys, kaip sukurti šį profilį. Svarbu, kad jis būtų nemokamas, nes pristatymo būdas ir mokestis bus nustatyti „Simple Checkout“ mokėjimo lange. Taip pat svarbu aprašyti šį pristatymo būdą klientui, kad paskutiniame mokėjimo etape bus pristatymo būdo pasirinkimas ir jo kaina. Taip pat galite sukurti kelias pristatymo zonas ir pakeisti šį aprašą, atsižvelgiant į jūsų šalį.

MakeCommerce Omniva

3. Eikite į Apps –> MakeCommerce. Pasirinkite meniu punktą Shipping Methods.

Shipping selection

4. Toliau galite pridėti kiekvienai šaliai reikalingų pristatymo variantų ir nustatyti kainą, kurią reikia sumokėti pirkėjui. Laukelyje Shipping method name galite nurodyti pristatymo metodo pavadinimą. Galimos šios pristatymo parinktys:

„Omniva“ paštomatai (Estija, Latvija, Lietuva)
DPD paštomatai (Estija, Latvija, Lietuva, Suomija, Švedija)
„Itella SmartPOST“ paštomatai (Estija, Suomija)
Kurjeris
Atsiėmimas parduotuvėje

Paštomatai

Pridėjus, rekomenduojame išbandyti pristatymo būdus. Jei kyla problemų, ištrinkite pridėtus pristatymo būdus ir susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu support@makecommerce.lt

Pirkėjas galutiniame žingsnyje, galės pasirinkti pristatymo būdą MakeCommerce Simple Checkout lange

Shopify paštomatai

Klientui įsigijus pirkinį, pristatymo mokestis, pridėtas prie mūsų „Shopify“ mokėjimo lango, pasirodys kaip atskiras užsakymas.

Shopify mokėjimo patvirtinimas

Pirkėjo pasirinktą pristatymo būdą rasite atidarę pagrindinio užsakymo informaciją.

Užsakymo informacija

Jūsų klientas užsakymo detalėse matys pasirinktą pristatymo būdą taip pat.

Užsakymo patvirtinimas

Suredaguokite užsakymo patvirtinimo el. laišką. Užsakymo patvirtinimo el. laiške rodomas tik kliento įvestas pristatymo adresas, todėl, norėdami nepainioti klientų, rekomenduojame pakeisti užsakymo patvirtinimo pranešimą. Norėdami tai padaryti, turite eiti į Settings – Notifications  ir pasirinkti Order confirmation.

Order confirmation

Pakeiskite kodą skiltyje Shipping address pakeisdami į {{shipping_address | format_address}} su tekstu, nurodančiu, kad pasirinktą pristatymo būdą galima peržiūrėti spustelėjus Peržiūrėti jūsų užsakymą.

Edit template

Pinigų grąžinimas (jeigu yra poreikis klientui grąžinti pinigus) už užsakymą ir pristatymą turi būti atliekamas atskirai. Kaip žinote, mūsų modulis siūlo pinigų grąžinimą tiesiai iš internetinės parduotuvės aplinkos, atidarant išsamią užsakymo informaciją. Taip pat matome, kad pridėjus pristatymą, sukuriami du užsakymai. Vienas už prekę, kitas – už pristatymą. Galima klientui grąžinti tik už prekę sumokėtą sumą arba tik už pristatymą, jei norime grąžinti visą sumokėtą sumą, turime grąžinimą atlikti du kartus – tiek už užsakymą, tiek už pristatymą. Kiekvienas užsakymas yra susietas su pristatymo užsakymu nuoroda į prekės užsakymo duomenis ir rodoma Additional details skiltyje.

Papildoma informacija

Pinigų grąžinimą galite atlikti pasirinkę punktą Refund.

Svarbu. Grąžinimas įmanomas tik praėjus 5 minutėms po atlikto užsakymo.

Pinigų grąžinimas

 

Sėkmingos prekybos!