MakeCommerce.lt yra mokėjimų surinkimo platforma, padedanti Jūsų elektroninėje parduotuvėje rinkti mokėjimus iš klientų per elektroninę bankininkystę bei mokėjimo korteles. Shopify sistemai skirtame modulyje esame įdiegę ir Omniva bei DPD API palaikymą, tad naudojant mūsų modulį galite netik rinkti mokėjimus, tačiau ir atvaizduoti paštomatus bei automatiškai registruoti siuntas kurjerių sistemose.

Paruoškite savo Shopify elektroninę parduotuvę priimti mokėjimus su „MakeCommerce Simple Checkout“ vos per 30 minučių!

Šiame gide apžvelgiame:

  1. Kaip sukurti Shopify elektroninę parduotuvę (jeigu parduotuvę turite, šį skyrių praleiskite)
  2. Kaip įdiegti mokėjimų priėmimą per elektroninę bankininkystę ir mokėjimo korteles
  3. Kaip MakeCommerce modulyje sukonfigūruoti Omnivą ir/ar DPD paštomatus (Šis žingsnis nebūtinas, jeigu nenaudojate Omniva / DPD, arba jeigu juos konfigūruosite pačių kurjerių tarnybų sukurtuose moduliuose)

1. Kaip susikurti elektroninę parduotuvę Shopify platformoje?

Apsilankykite www.shopify.com ir suveskite prašomus duomenis paskyros sukūrimui.

 

Suvedus savo elektroninio pašto adresą, slaptažodį, bei elektroninės parduotuvės pavadinimą spauskite Create your store.

Įveskite Shopify prašomą papildomą informaciją ir spauskite Next.

 

Sekančiame lange suveskite savo kontaktinius duomenis ir spauskite Enter my store.

 

Jūsų elektroninė parduotuvė sukurta! Dabar galite keisti parduotuvės išvaizdą, spalvas, kelti produktus. Daugiau informacijos kaip redaguoti elektroninę parduotuvę ir su ja dirbti rasite www.shopify.com/academy

Spauskite Add product

 

Įkėlus prekės nuotrauką, parašius aprašymą, nurodžius kainą spauskite Save

Štai ir viskas, prekės beveik paruoštos pardavimui!

Dabar liko įdiegti „MakeCommerce Simple Checkout“


2.  Kaip į savo elektroninę parduotuvę įdiegti mokėjimų įskiepį

1. Apsilankykite shopify.maksekeskus.ee/install

2. Šiame puslapyje įveskite savo elektroninės parduotuvės adresą. Veskite tik pavadinimą, t.y. tą dalį kuri yra iki .myshopify.com ir spauskite Install

3. Pasirodys langas, įspėjantis, jog mūsų įskiepis neįtrauktas į programų parduotuvę. Nerimauti nereikia. Mūsų įmonė AS „Maksekeskus“ su prekės ženklu „MakeCommerce“ yra Estijoje licencijuota mokėjimo įstaiga, bei registruota Lietuvos banke kaip mokėjimo įstaiga. Spauskite Install unlisted app.

4. Įskiepis įdiegtas. Dabar paspauskite ant įskiepio pavadinimo, jog atidarytumėte nustatymų langą.

MakeCommerce įskiepis

 

5. Paspauskite “Click to install MakeCommerce gateway to Shopify store”

6. Po to spaudžiame “Install payment provider”.

Install makecommerce

7. Mokėjimai aktyvuoti. Tačiau dar liko atlikti keletą nustatymu. Atsidarome Apps, susirandame Makecommerce Payments ir paspaudžiame ant pavadinimo.

Makecommerce mokėjimai

 

8. Sekančiame žingsnyje suveskite savo įmonės informaciją, t.y. registracijos numerį, PVM kodą, Jūsų elektroninės parduotuvės ID kuriuos gavote iš „MakeCommerce“  po registracijos (Juos rasite savitarnos portale). Taip pat būtinai nurodykite ir Naudojimosi taisyklių URL, TOS laukelyje. Jeigu  ID neturite susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu support@makecommerce.lt

Makecommerce

Šiame pavyzdyje mes naudosime bandomąja aplinką.

Savo API raktus raktus ir parduotuvės ID rasite prisijungę prie savo „MakeCommerce“ paskyros Settings > API..

 

9. SVARBU! Testuojant mokėjimus norint išvengti „Shopify“ taikomų komisinių mokesčių, būtinai pažymėkite varnelę ties “Enable test mode”.  Tai padaryti turite apsilankę Settings ->payment Providers -> Alternative payment methods ->MakeCommerce. Tačiau nepamirškite atžymėti šios opcijos baigus testavimą ir publikuojant elektroninę parduotuvę!

MakeCommerce test

 

Viskas! Shopify nustatymai atlikti.

Pirkimo ir apmokėjimo testavimas

Išsirinkite prekes. Įsidėkite jas į krepšelį.

Nuėjus į apmokėjimo pasirinkimą, rinkitės „MakeCommerce“ kaip apmokėjimo būdą.

Būsite nukreipti į MakeCommerce Simple Checkout langą, kuriame pasirinksite pristatymo būdą bei mokėjimo būdą.

MakeCommerce simple checkout

Pasirinkite banką per kurį norėsite atlikti mokėjimą arba mokėjimo kortelės tipą.

Spauskite Mokėti

3.  Kaip į „Shopify“ pridėti paštomatų ir kurjerių pasirinkimą (Šis žingsnis nėra privalomas, jeigu nenorite naudoti Omnivą/DPD paštomatų palaikymo mūsų įskiepyje)

1. Išjunkite savo „Shopify“ elektroninėje parduotuvėje esamus pristatymo būdus. Tai yra svarbus žingsnis, nes mūsų modulio pristatymo funkcija neveiks su kitais pristatymo sprendimais. Eikite į Settings ir pasirinkite Shipping. Iš esamo pristatymo profilio pasirinkite Manage rates ir Delete profile.

Configure shipping

2. Sukurkite naują pristatymo profilį (Shipping profile). Pasirinkite Create new profile ir sukurkite naują nemokamo pristatymo parinktį. Žemiau yra mūsų pavyzdys, kaip sukurti šį profilį. Svarbu, kad jis būtų nemokamas, nes pristatymo būdas ir mokestis bus nustatyti „Simple Checkout“ mokėjimo lange. Taip pat svarbu aprašyti šį pristatymo būdą klientui, kad paskutiniame mokėjimo etape bus pristatymo būdo pasirinkimas ir jo kaina. Taip pat galite sukurti kelias pristatymo zonas ir pakeisti šį aprašą, atsižvelgiant į jūsų šalį.

MakeCommerce Omniva

3. Eikite į Apps –> MakeCommerce. Pasirinkite meniu punktą Shipping Methods.

Shipping selection

4. Toliau galite pridėti kiekvienai šaliai reikalingų pristatymo variantų ir nustatyti kainą, kurią reikia sumokėti pirkėjui. Laukelyje Shipping method name galite nurodyti pristatymo metodo pavadinimą. Galimos šios pristatymo parinktys:

„Omniva“ paštomatai (Estija, Latvija, Lietuva)
DPD paštomatai (Estija, Latvija, Lietuva, Suomija, Švedija)
„Itella SmartPOST“ paštomatai (Estija, Suomija)
Kurjeris
Atsiėmimas parduotuvėje

Paštomatai

Pridėjus, rekomenduojame išbandyti pristatymo būdus. Jei kyla problemų, ištrinkite pridėtus pristatymo būdus ir susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu support@makecommerce.lt

Pirkėjas galutiniame žingsnyje, galės pasirinkti pristatymo būdą MakeCommerce Simple Checkout lange

Shopify paštomatai

 

 

Pirkėjo pasirinktą pristatymo būdą rasite atidarę pagrindinio užsakymo informaciją.

Užsakymo informacija

Jūsų klientas užsakymo detalėse matys pasirinktą pristatymo būdą taip pat.

Užsakymo patvirtinimas

Suredaguokite užsakymo patvirtinimo el. laišką. Užsakymo patvirtinimo el. laiške rodomas tik kliento įvestas pristatymo adresas, todėl, norėdami nepainioti klientų, rekomenduojame pakeisti užsakymo patvirtinimo pranešimą. Norėdami tai padaryti, turite eiti į Settings – Notifications  ir pasirinkti Order confirmation.

Order confirmation

Pakeiskite kodą skiltyje Shipping address pakeisdami į {{shipping_address | format_address}} su tekstu, nurodančiu, kad pasirinktą pristatymo būdą galima peržiūrėti spustelėjus Peržiūrėti jūsų užsakymą.

Edit template

Pinigų grąžinimas Mūsų modulis siūlo pinigų grąžinimą tiesiai iš internetinės parduotuvės aplinkos, atidarant išsamią užsakymo informaciją.

Papildoma informacija

Pinigų grąžinimą galite atlikti pasirinkę punktą Refund.

Svarbu. Grąžinimas įmanomas tik praėjus 5 minutėms po atlikto užsakymo.

Pinigų grąžinimas

 

Automatinis siuntų registravimas kurjerių sistemose:

Norėdami nustatyti automatinę siuntų registraciją  „Shopify“ aplinkoje, atidarykite mūsų įskiepį eidami į Apps> MakeCommerce Payments

Shopify

Viršuje spustelėkite Shipping Label Settings ir pasirinkite norimą kurjerių tarnybą. Prie Enable integration pasirinkite Yes (Shipments will be registered automatically). Prie Transport mediation service enabled in Merchant portal pasirinkite No (Please enter your username and password below). Transport mediation service – paslauga šiuo metu veikia tik Estijos įmoėms.

Tada turite įvesti API raktus, gautus iš savo kurjerių tarnybos, kad siuntos būtų automatiškai registruojamos „Omniva“ sistemoje ir jums nereikėtų atlikti jokių papildomų veiksmų „Omniva“ savitarnos portale. Jei esate esamas „Omniva“ klientas ir jau naudojatės „Omniva“ paslaugomis, galėsite naudotis jau turimais API raktais. Jei esate naujas klientas, turite susisiekti su „Omniva“ ar kita pristatymo įmone ir paprašyti prieigos prie API. Atkreipkite dėmesį! Prieigos, kurias naudojate norėdami patekti į „Omniva“ savitarnos portalą, čia neveiks. Susisiekite su „Omniva“, jei norite gauti API prieigą prie automatinės siuntų registracijos per mūsų sistemą.

Shopify Omniva

Tokiu būdu bus aktyvuotas automatinis siuntų registravimas ir ateityje visos siuntos bus automatiškai registruojamos pasirinktoje pristatymo įmonėje. Galite peržiūrėti užregistruotus užsakymus ir sukurti adreso kortelę (siuntų lipduką), kuris bus naudojamas siunčiant siuntą klientui, tiesiai mūsų įskiepyje spustelėdami Create labels.

Sėkmingos prekybos!