Populiariausios platformos, skirtos elektroninių parduotuvių kūrimui bei administravimui
Ne paslaptis, jog šiais laikais elektroninė prekyba yra populiaresnė nei bet kada anksčiau. Vis sparčiau augančios internetinės prekybos galimybės plačiai atveria duris ne tik stambiems verslininkams, bet ir smulkiems prekių ar paslaugų tiekėjams. Dar visai neseniai internetinės prekybos startas daugumai asocijavosi su daug laiko bei pastangų reikalaujančiu elektroninės parduotuvės kūrimo procesu, tačiau šiandien sukurti pilnavertiškai funkcionuojančią elektroninę parduotuvę gali praktiškai bet kas. Pastebėjusios vis labiau augančią elektroninių parduotuvių bei internetinių svetainių kūrimo paklausą, įvairios kompanijos pristatė begalę universalių platformų, leidžiančių savarankiškai sukurti ne tik informacinio pobūdžio internetines svetaines, tačiau taip pat ir elektronines parduotuves.
Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, jog pilnavertiškai funkcionuojančios internetinės parduotuvės kūrimas yra daug laiko, pastangų bei specifinių žinių reikalaujantis procesas. Būtent dėl šios priežasties daugelis žmonių internetinės prekybos galimybes praleidžia pro pirštus. Žinoma, nors šiandien internetinių parduotuvių kūrimas ir reikalauja tam tikrų resursų, vis dėlto visas šis procesas yra tapęs kur kas paprastesniu ir prieinamesniu daugeliui.
Pateikiame Jums pačias populiariausias platformas, kurių pagalba internetinių parduotuvių kūrimas gali tapti ne tik patogiu ar paprastu, tačiau ir neįtikėtinai greitu.
WooCommerce
Turbūt ne kartą esate girdėję apie vieną populiariausių internetinių puslapių kūrimo įrankį WordPress. Ne paslaptis, jog WordPress yra puiki platforma ne tik informacinio pobūdžio internetinių svetainių, tačiau ir elektroninių parduotuvių kūrimui bei administravimui. Paprastą ir patogų pastarųjų kūrimo bei administravimo procesą WordPress platformoje padeda užtikrinti WooCommerce įskiepis. Iš esmės WooCommerce įskiepis yra sukurtas tik WordPress platformai, todėl juo naudotis kitose platformose galimybės nėra.
WooCommerce teikiamomis paslaugomis visame pasaulyje naudojasi daugiau nei 2 milijonai internetinių parduotuvių savininkų. Tokį šios platformos populiarumą sukuria ne tik neįtikėtinas lankstumas, paprastumas bei platus funkcionalumas, tačiau ir faktas, jog paslauga yra visiškai nemokama. Žinoma, norint asmeninei elektroninei parduotuvei bei jos administravimui suteikti papildomą funkcionalumą, atverti piniginę visgi gali tekti. Vis dėlto net ir nesinaudojant papildomus pinigus kainuojančiomis paslaugomis, WooCommerce leidžia sukurti pilnavertišką, nemenku funkcionalumu pasižyminčią elektroninę parduotuvę.
Pagrindinės priežastys, kodėl verta rinktis WooCommerce platformą, norint kurti bei administruoti elektroninę parduotuvę:
- Naudojimasis WooCommerce nieko nekainuoja.
- Ypač platus papildomų įskiepių pasirinkimas, padedantis sukurti kur kas platesnį elektroninės parduotuvės bei jos administravimo funkcionalumą.
- Ši platforma leidžia prekiauti ne tik fiziniais, tačiau ir skaitmeniniais produktais.
- Integruotas elektroninės parduotuvės duomenų surinkimas bei atvaizdavimas
- Neįtikėtinai paprastas parduotuvės kūrimo bei administravimo procesas.
Tiesa sakant, nors WooCommerce ir suteikia didžiąją dalį tų pačių privalumų, kuriuos suteikia ir kitos platformos, tačiau bene didžiausias šios platformos privalumas – jokių papildomų mokesčių nebuvimas. Tačiau kaip jau buvo minėta anksčiau, elektroninių parduotuvių savininkai bei administratoriai taip pat gali naudotis ir papildomais įskiepiais, kurių dauguma yra mokami. Didelė šių įskiepių įvairovė padeda efektyviai atlikti tiek įvairiausius marketinginius veiksmus, tiek ir atidžiai sekti pačios parduotuvės duomenis.
Gidas kaip integruoti MakeCommerce mokėjimų bei paštomatų sprendimą į WooCommerce pateikiamas čia.
Shopify
Shopify – viena iš pačių populiariausių E-komercijai skirtų platformų, gyvuojanti jau daugiau nei 15 metų. Šiai dienai Shopify teikiamomis paslaugomis naudojasi kiek daugiau nei 1 milijonas internetinių verslų iš 175 pasaulio šalių. Įspūdinga, tiesa?
Tokį milžinišką šios platformos populiarumą užtikrina ypatingai gerai apgalvota struktūra, leidžianti vartotojams kurti elektronines parduotuves itin greitai bei patogiai. Panašu, jog šios platformos kūrėjai be galo daug resursų investavo į intuityvų elektroninės parduotuvės valdymo meniu, kuriame yra atliekami visi svarbiausi dizaino struktūros pakeitimai. Norint tinkamai pabrėžti Shopify paprastumą, būtų galima drąsiai teigti, jog šia platforma gali naudotis ir tie, kurie iki šiol nėra kūrę jokio internetinio puslapio.
Štai pagrindinės priežastys, kodėl Shopify platforma yra vienu iš populiariausių pasirinkimų visoje E-komercijai skirtų įrankių rinkoje:
- Greitas ir paprastas elektroninių parduotuvių kūrimas bei administravimas
- Patikimumas bei saugumas, leidžiantis tinkamai apsaugoti klientų asmeninius duomenis.
- 24/7 veikiantis klientų aptarnavimo centras, pasiruošęs atsakyti į pačius įvairiausius techninius klausimus bei padėti išspręsti iškilusias problemas.
- Automatinis elektroninių parduotuvių pritaikymas ne tik kompiuteriais besinaudojantiems naršytojams, tačiau ir tiems, kurie naudojasi ir kitais išmaniaisiais įrenginiais.
- Platus parduotuvės dizaino paruoštukų pasirinkimas, leidžiantis šių parduotuvių kūrėjams pasirinkti patį patraukliausią bei labiausiai tinkantį dizainą.
- Papildomi SEO bei marketingui skirti įrankiai, kurių pagalba parduotuvių savininkai gali atlikti įvairius veiksmus, kurie potencialiai gali didinti pardavimus.
- Funkcionalumas, leidžiantis automatiškai bei asmeniškai priminti parduotuvės lankytojams apie nutrauktą pirkimo procesą.
Žinoma, visi šie Shopify teikiami privalumai iš tiesų skamba viliojančiai, tačiau nereikėtų pamiršti, jog vis dėlto paslauga yra mokama. Ši platforma siūlo kelis skirtingus planus, kurie veikia mėnesinės prenumeratos principu. Kiekvienas planas suteikia skirtingas naudas, kurios kartu su kainomis yra pateikiamos oficialiame Shopify internetiniame puslapyje.
Gidas kaip integruoti MakeCommerce mokėjimų bei paštomatų sprendimą į Shopify pateikiamas čia.
Natūralu, jog gyvendami skaitmenizuotos prekybos amžiuje, turime begalę skirtingų įrankių, leidžiančių pradėti internetinį verslą. Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, jog visi šie įrankiai siūlo panašias naudas bei savybes, tačiau tinkamai įsigilinus tikrai galima įžvelgti ir esminių skirtumų. Būtent tokia visų įrankių analizė gali tapti pagrindiniu motyvu, nuo kurio ir priklauso, kokį įrankį pasirinkti yra tinkamiausia.