Pridėtinės vertės, kurias siūlo skirtingos elektroninės prekybos platformos
Šiomis dienomis rinkoje yra begalė skirtingų platformų, leidžiančių ne tik savarankiškai sukurti elektroninę parduotuvę, tačiau taip pat ir valdyti visą prekybos procesą. Nepaisant didelės šių platformų gausos, kartais išsirinkti tinkamiausią gali būti nelengva.
Tiesa, daugybė visų šių platformų tarpusavyje yra gana panašios, tačiau taip pat egzistuoja ir nemažai skirtumų, į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį. Taigi, kaip pasirinkti tinkamiausią elektroninės prekybos platformą bei kaip sužinoti apie jų teikiamą pridėtinę vertę?
Populiariausios elektroninės prekybos platformos
Nors elektroninei prekybai pritaikytų platformų yra tikrai nemažai, tačiau pačių populiariausių yra vos kelios. Priežasčių, lemiančių mažos dalies platformų populiarumą yra keletas, tačiau pagrindinėmis vis dar išlieka patogumas bei kuriamos pridėtinės vertės.
Vienas iš puikių pavyzdžių – „Shopify“. Ši platforma šiandien yra laikoma bene pačiu populiariausiu pasirinkimu visame pasaulyje tarp elektroninės prekybos entuziastų bei verslininkų. Taip yra todėl, jog už sąlyginai prieinamą kainą prekybininkas gauna galimybę ne tik vystyti įvairaus dydžio internetinį verslą, tačiau taip pat ir džiaugtis begale pačių įvairiausių integruotų įrankių, padedančių lengviau finalizuoti pardavimus ir taip uždirbti daugiau.
Žinoma, taip pat nereikėtų pamiršti ir „WIX“, „Zyro“, „WooCommerce“, „Presta Shop“, „BigCommerce“ ir kitų populiarių elektroninės prekybos paslaugas teikiančių bendrovių. Jos taip pat siūlo daugybę pridėtinių verčių savo klientams.
Įrankių integracijos – pridėtinė vertė
Kaip jau buvo minėta anksčiau, elektroninei prekybai skirtos platformos suteikia galimybę naudotis pačiais įvairiausiais integruotais įrankiais, padedančiais efektyviai vystyti elektroninę prekybą naudojant jų platformą.
Pavyzdžiui, itin populiari bei nemokama „Shopify integracija – „ReConvert“. Jos dėka prekybininkai gali paprastai įdiegti į savo valdomą elektroninę „Shopify parduotuvę „Upsell & Cross Sell“ funkcionalumą. Tai reiškia, jog kiekvieną kartą klientui perkant prekes, ekrane taip pat pasirodys ir papildomi variantai, kurių pridėjimas į krepšelį padidins jo vertę.
Taip pat „Shopify” platformoje prekiaujantys prekybininkai neretai naudoja ir „Shopify Email“ integraciją, kuri leidžia siųsti klientams pačius įvairiausius elektroniniu laiškus ar naujienlaiškius. Svarbu paminėti ir tai, jog per mėnesį vartotojai gali išsiųsti tik iki 2500 nemokamų laiškų. Peržengus šią ribą, kiekvienas tūkstantis laiškų kainuoja po vieną dolerį. Po mėnesio limitas yra atnaujinamas ir pardavėjai vėl gali sėkmingai pasiekti savo klientus elektroniniu paštu neišleisdami nei vieno cento.
Dar vienu puikiu pavyzdžiu galima laikyti ir „Stocky“ integraciją. Būtent jos dėka valdyti visą savo prekių likutį tampa gerokai paprasčiau. Ši programa nuolat rodo turimų prekių likutį sandėlyje bei informuoja, jeigu kažkurios prekės atsargos netrukus baigsis. Tai leidžia daugiau dėmesio skirti pardavimams bei kitiems verslo vystymo etapams.
Klientų aptarnavimas
Nors aukščiau pateikti pavyzdžiai yra susiję tik su „Shopify“, tačiau panašių integracinių įrankių ar kitų pridėtinių verčių siūlo ir kitos platformos. Pavyzdžiui, šiomis dienomis galimybė susisiekti su platformos darbuotojais yra be galo vertinama. Tai leidžia kur kas greičiau bei efektyviau spręsti elektroninės parduotuvės kūrimo metu iškilusias problemas jas perteikiant tikriems savo srities žinovams ir profesionalams. Trumpiau tariant, geras klientų aptarnavimas taip pat gali būti laikomas reikšminga pridėtine verte.
Suprasdami klientų aptarnavimo svarbą, elektroninės prekybos platformų kūrėjai neretai specialiai samdo darbuotojus, kurie dažnai net ir visą parą yra pasiruošę padėti savo klientams. Šiuo pavyzdžiu seka ne tik didieji rinkos žaidėjai, tačiau ir lietuvių kūrybos įrankis „Zyro“.
Galimybė susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi neįpareigoja klientų ir leidžia jiems modifikuoti ar tobulinti savo parduotuvę tada, kuomet jiems yra patogiausia, žinant, jog bet kuriuo metu jie sulauks pagalbos.
Papildomos galimybės
Ne paslaptis, jog marketingas yra neatsiejama šių dienų elektroninės prekybos dalimi. Jis leidžia pasiekti daugybę potencialių klientų, pateikti jiems įvairius pasiūlymus ar tiesiog padidinti konkretaus prekinio ženklo ar elektroninės parduotuvės žinomumą.
Nors marketingui skirtų kanalų yra tikrai daug, vienu iš pačių populiariausių vis dar išlieka socialiniai tinklai, kaip „Facebook“, „Instagram“, „TikTok“ ir dar daugiau. Suprasdami socialinių tinklų svarbą elektroninės prekybos kontekste, elektroninės prekybos platformų kūrėjai suteikia galimybę naudotojams į savo elektroninės parduotuves integruoti specialius įskiepius, leidžiančius prekiauti socialiniuose tinkluose.
Tikriausiai kiekvienas besinaudojantis Instagram platforma nors kartą yra matęs įkeltą produkto nuotrauką su pasirodančiu kainos simboliu, kuris leidžia socialinių tinklų naršytojams įsigyti prekę liekant socialinių tinklų platformoje. Tokį patį funkcionalumą siūlantys įskiepiai taip pat yra sukurti daugeliui skirtingų socialinių tinklų.
Taip pat verta paminėti ir integracijas su „Google Analytics“ ar „Google Ads“. Pavyzdžiui, naudojant „Google Analytics“ integraciją yra kur kas patogiau stebėti visą puslapio lankomumo ir interaktyvumo informaciją vienoje vietoje.
Hostingo paslaugos
Renkantis internetinės parduotuvės platformą verta atkreipti dėmesį ir į tai, ar tiekėjas suteikia hostingo paslaugas, kurios yra būtinos absoliučiai kiekvienos internetinės svetainės egzistavimui bei jos matomumui interneto platybėse.
Internetinių pardavimų platformos, suteikiančios hostingo paslaugas leidžia visas prekybai būtinas paslaugas turėti vienoje vietoje, o tai yra laikoma patogumą užtikrinančiu privalumu. Hostingo paslaugas šiandien suteikia nemaža dalis visų internetinei prekybai skirtų platformų, tačiau vis dar yra tokių, kurios šios paslaugos nesuteikia. Taigi, renkantis platformą reikėtų suprasti, kad hostingo paslaugų gali tekti ieškoti kitur. Žinoma, pasirinkus didžiausius ir populiariausius tiekėjus hostingo paslauga greičiausiai bus suteikta.
Apibendrinimas
Savarankiškai renkantis elektroninės prekybos platformą svarbu atkreipti dėmesį ne tik į paslaugos tiekėjo siūlomą kainą, tačiau taip pat ir pridėtines vertes. Tai padės efektyviau vystyti prekybą ir greičiau išspręsti netikėtai iškilusias problemas.
Įprastai visa informacija apie pridėtines vertes vartotojams yra suteikiama oficialiose internetinės prekybos platformų svetainėse. Dažnai elektroninės prekybos platformų paslaugas teikiančios bendrovės šias pridėtines vertes naudoja marketingui, todėl jų nepastebėti yra gana sudėtinga.
Registruokitės dabar! Rinkite mokėjimus per el. bankininkystę ir mokėjimo korteles