Grįžti į straipsnių sąrašą

0 eurų reklamos biudžetas elektroninėje parduotuvėje. Kaip?

28.05.2020

MakeCommerce.lt yra mokėjimų surinkimo platforma skirta Jūsų internetinės parduotuvės mokėjimų surinkimui, padedanti Jūsų elektroninėje parduotuvėje rinkti mokėjimus iš klientų per elektroninę bankininkystę bei mokėjimo korteles. Su elektroninės prekybos savininkais dalinamės savo sukauptomis žiniomis šiame ir kituose mūsų tinklaraščio straipsniuose.

Kiek kartų esate girdėję – nerodant reklamų „FaceBook‘e“, sunku ar net neįmanomą padidinti pardavimų elektroninėje parduotuvėje. Jei tiki tuo, tu ne vienas. Daugelis kitų elektroninės komercijos parduotuvių savininkų taip galvoja. Jie kiekvieną dieną leidžia šimtus eurų mokamai reklamai. Leiskite pasakyti Jums paslaptį: reklamuoti elektroninę parduotuvę be didelio biudžeto yra sunku, tačiau įmanoma. Galite padidinti savo elektroninės parduotuvės pardavimus, neišleisdami praktiškai nė cento. Kaip? Skaitykite toliau.

Didinkite pardavimus su „Instagram“ pagalba

72% „Instagram“ vartotojų jaučiasi skatinami imtis veiksmų pamačius nuotrauką šiame socialiniame tinkle.

38% klientų sako, kad dažnai perka produktus, kuriuos mato „Instagram“.

Išnaudokite savo „Instagram“ pardavimams. Sukurkite savo „Instagram Storefront“ ir prekiaukite prekėmis, kurias rodote „Instagram“ socialiniame tinkle. Norėdami sukurti „Instagram“ parduotuvę, galite naudoti tokius įrankius kaip „Foursixty“ ir „Like2buy“.

Instagram storefront

Pradėkite bendradarbiauti su nuomonės formuotojais

Yra krūva straipsnių apie nuomonės formuotojų rinkodarą. Daugelis jų įrodo jog šis kanalas yra veiksmingas. Štai keletas įdėjų, kurias galite atlikti su nuomonės formuotojais.

Produktų apžvalgos

Jūs siūlote nemokamą produktą ar dovaną nuomonės formuotojui, ir jis mainais paskelbia apžvalgą. Galite parašyti apžvalgą patys, o tada nusiųsti ją „influenciariui“ arba paprašyti jų sukurti apžvalgą savo nuožiūra, žinoma teigiamą.

Paminėjimai

Tai vyksta taip: Jūs mokate nuomonės formuotojams, kad jie savo pranešime paminėtų Jūsų prekės ženklą ar produktus. Ši taktika yra viena iš plačiausiai naudojamų „influencerių“ rinkodaros taktikų.

Išpakavimo vaizdo įrašai

Šioje taktikoje „influenceriai“ įrašys vaizdo įrašą, kuriame patys išpakuos Jūsų produktą ir apžvelgs jo savybes. Jie gali išbandyti produktą, parodyti emocijas, kai jį naudoja, ir didinti savo sekėjų pasitikėjimą Jūsų prekės ženklu.

Dovanų konkursai

Žmonės mėgsta ką nors laimėti. Galite padovanoti daugiau produktų nuomonės formuotojui, ir paprašyti jo jais pasidalinti su savo sekėjais.

„Urgency“ (Skubos) pardavimų taktika

Skuba? Ką tai reiškia? Ar tai yra nauja rinkodaros technika? Atsakymas – NE. Tai pakankamai senas rinkodarinis veiksmas, dažnai sutinkamas elektroninėje parduotuvėje. „Paskutinės minutės pasiūlymas!“, „Tai paskutinė galimybė. Pirk dabar!“ Tai standartiniai „skubos“ pardaviminiai šūkiai.

Žmonės nemėgsta kažko netekti ar nespėti. Jie labai mėgsta būti pirmaujančiais ar pasijusti laimėtojais bet kokia kaina. Rinkodaros specialistai tai žino. Štai kodėl jie daugelį metų naudoja tokius pardaviminius šūkius, norėdami parduoti produktus. Dažniausiai jie pasiekia neįtikėtinų rezultatų. Galite gauti tuos pačius rezultatus ir Jūs.

Skubėjimas yra tiesiogiai susiję su mūsų noru sutaupyti. Mes nenorime nieko praleisti, net kai iš pradžių to niekada nenorėjome. Norėdami pritaikyti šią taktiką, į kiekvieną gaminio puslapį galite įtraukti atgalinės atskaitos laikmatį (CountDown).

Arba pridėkite atgalinės atskaitos laikmatį ir atgalinės atskaitos prekių kiekio informaciją (kuomet rodoma kiek prekių liko sandėlyje). Tokiu būdu pirkėjai jaučiasi labiau skatinami nedelsiant imtis veiksmų.

Tokie riboto laiko pasiūlymai, kaip šie, pasuka dar vieną psichologinį fenomeną Jūsų naudai ir paverčia jį svarbiu motyvatoriumi: Baimė praleisti arba „FOMO“.

CountDown pigu.lt elektroninėje parduotuvėje

Siųskite apleisto krepšelio priminimus el. laiškais

Kai pirkėjas įdeda prekę į savo pirkinių krepšelį, jis parodo susidomėjimą ja. Šiuo metu jis jau priartėjo prie pirkimo sprendimo. Tačiau panašu, kad jam reikia šiek tiek paskatinimo žengti kitą žingsnį, t.y. sumokėti. Jūs turite suteikti jam tą postūmį. Kartais Jums tiesiog užtenka pranešti jam, kad jis pamiršo apmokėti užsakymą, o kartais reikia suteikti nedidelę nuolaidą ir jis grįš, bei apmokės užsakymą.

„Upsell“ ir „cross-sell“

„Upsell“ yra toks dalykas, kai pirkėjams siūloma brangesnė (geresnė) prekė, kai jie prideda produktą į savo krepšelį elektroninėje parduotuvėje arba pasiekia atsiskaitymo puslapį. Parduodant produktus jūsų tikslas yra padidinti vidutinę užsakymo vertę.

Upsell senukai.lt elektroninėje parduotuvėje

Kitas būdas padidinti užsakymo vertę yra kryžminis produktų pardavimas (cross-sell). Tai yra tik papildomų, dažniausiai papildomųjų produktų, siūlymas, kuomet pirkėjas kažką įsidėjo į krepšelį.

Crossel pavyzdys

Taigi, mokami skelbimai naudingi norint parduoti. Mes taip pat naudojame mokamus skelbimus, norėdami reklamuoti savo paslaugas. Tačiau, jei norite du kartus ar daugiau parduoti ir padidinti prekės ženklo žinomumą, turėtumėte galvoti kitaip. Mokama reklama, tokia kaip „Facebook“ skelbimai, ne visada sėkmės šaltinis. Netikite? Pažvelkite į didelius prekės ženklus. Ar jie nuo pat pradžių rėmėsi tik mokama reklama? Jūs žinote, kad atsakymas NE. Galite užsiauginti pardavimus ir be didelio biudžeto. Išbandykite aukščiau pateiktas taktikas, tada atsisėskite ir stebėkite, kaip greitai auga Jūsų pardavimai.

Sekite mus socialiniame tinkle Facebook, ir apie naujus straipsnius sužinokite pirmieji.

Registruokitės dabar! Rinkite mokėjimus per el. bankininkystę