Publikuota 12.09.2019

Žinome, kad elektroninės parduotuvės sukūrimas yra daug darbo reikalaujantis ir varginantis procesas, tad visai suprantama kad kai kurie svarbūs punktai, reikalingi sėkmingam startui gali būti pamiršti. Tad į pagalbą ateiname mes, ir pateikiame 20 dalykų sąrašą, ką būtinai turite patikrinti prieš startuojant Jūsų elektroninei parduotuvei.

Patikrinkite ar nėra rašybos ir stiliaus klaidų

Nėra nieko labiau parodančio apie neprofesionalumą ir aplaidumą kaip rašybos klaidos ir Jūs tikrai nenorite jog pirmieji Jūsų pirkėjai apie Jus susidarytu tokią nuomonę. Tad prieš publikuodami savo naują tinklalapį, būtinai patikrinkite ar nėra rašybos klaidų prekių ir kitų skilčių aprašymuose. Jeigu aprašymus rengėte patys, geriausia paprašyti jog juos dar kartą peržiūrėtu kitas žmogus, taip Jūsų nepastebėtos klaidos bus greičiau pastebėtos.

Sukurkite paskyras socialiniuose tinkluose

Jeigu ketinate klientų pritraukimui naudoti socialinius tinklus, kaip pavyzdžiui Facebook ir Instagram, aktyvuokite juose prekių katalogo funkcionalumą. Taip leisite pirkėjams nepalikus socialinio tinklo platformos susipažinti su Jūsų prekėmis, o nusprendusius pirkti – aptarnausite savo elektroninėje parduotuvėje.

Taip pat nepamirškite savo socialinių tinklų paskyras nurodyti ir savo elektroninėje parduotuvėje. Taip Sulauksite daugiau sekėjų socialiniuose tinkluose, kurie vėliau gali tapti Jūsų pirkėjais.

Pasirenkite rinkodaros planą

Pagalvokite apie keletą žingsnių į priekį ir gerokai iš anksto sukurkite rinkodaros planą, kuris padės pasiekti potencialius klientus dar prieš atidarant internetinę parduotuvę.

Komunikaciją socialiniuose tinkluose pradėkite dar prieš parduotuvės atidarymą. Galite pasinaudoti ir „influencerių“ paslaugomis, kuriems duokite išbandyti savo prekes, o jie savo ruožtu supažindins galimus pirkėjus su Jūsų produktais, dar net nepradėjus internetinės prekybos. Sukurkite intrigą savo būsimiems pirkėjams.

Atminkite, žmonės mėgsta intrigas, išnaudokite tai!

Patikrinkite tinklalapio „META“ žymas

Norėdami optimizuoti savo tinklalapį paieškos sistemoms (SEO), jog Jūsų svetainė užimtu aukštą vietą pagal konkrečius raktinius žodžius „Google“ ir kitose paieškos sistemose, įsitikinkite, kad pavadinimo (TITLE) žymekliuose ir META aprašyme (META Description) yra reikalingi raktiniai žodžiai. Apie SEO optimizavimą plačiau kalbėsime kituose straipsniuose, tačiau kol kas pagrindinis dalykas, kurį turite žinoti, yra tai, kad paieškos varikliai, naršyklės ir socialiniai tinklai naudoja TITLE žymeklius atvaizduodami Jūsų svetainę, todėl rašydami jį, būkite atidūs. Ženklas „TITLE“ turėtų būti trumpas, aiškiai atspindėti tinklalapio turinį ir neturėtų būti ilgesnis nei 70 simbolių. Savo ruožtu META aprašymas leidžia suprasti, ką siūlo konkretus puslapis. Taip pat META aprašo tekstas turėtų būti trumpas (geriausia, tai vienas ar du sakiniai, ~ 160 ženklų) ir apimti svarbiausius raktinius žodžius.

Optimizuokite prekių META aprašymus

Kaip ir META aprašymas skirtas pagrindiniam tinklalapio puslapiui, taip ir META produktų aprašymai vaidina svarbų vaidmenį gerinant SEO. Įsitikinkite, kad kiekvieno produkto META aprašyme yra būtini raktiniai žodžiai, kad Jūsų siūlomas produktas atsirastų kuo aukštesnėse paieškos sistemos pozicijose.

Optimizuokite nuotraukas

Labiausiai erzinantis dalykas tinklalapio lankytojus, tai lėtas tinklalapio krovimasis. Šiandien skubančiam žmogui trūksta kantrybės ir mes visur ir visko tikimės greitai, todėl jeigu Jūsų svetainė lėta, galite prarasti klientus. Viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl internetinės svetainės yra lėtos, yra dėl blogai optimizuotų nuotraukų ir jeigu planuojate atidaryti savo internetinę parduotuvę, Jums savaime suprantama reikės prekių nuotraukų. Jei nesate tikri, kaip optimizuoti savo nuotraukas neprarandant jų kokybės, pasikonsultuokite su IT specialistu arba pasinaudokite vienu iš tam skirtų įrankių, tokių kaip „ImageOptim“, „Tinypng“ ar „ShortPixel“.

Išjunkite visus testavimui skirtus puslapius

Kuriant elektroninę parduotuvę dažnai reikia testuoti ir bandyti jos veikimą. Klientai nemėgsta pirkti internetinėje parduotuvėje, kurioje vienas iš puslapių dar tik kuriamas, todėl įsitikinkite, kad galutiniame tinklalapio variante nėra nieko nereikalingo ir visi puslapiai pilnai pabaigti, turi visus aprašymus, nuotraukas ir panašiai.

Atsarginės kopijos

Duomenų kopijavimas ir atsarginių kopijų kūrimas nėra svetimas šiuolaikiniam žmogui. Kadangi mes gyvename skaitmeniniame amžiuje ir dauguma duomenų atsarginių kopijų yra automatinės, tik nedaugelis susirūpiname daryti duomenų kopijas ir rankiniu būdu. Nors gali atrodyti, jog Jūsų tinklalapio atsarginėmis kopijomis pasirūpins Jūsų tinklalapio serverio tiekėjas, tačiau dažnu atveju ištrynus ar sugadinus savo tinklalapį paaiškėja, jog Jūsų serverio tiekėjas neatsako už Jūsų pačių sugadintą tinklalapį, ir jo atsarginių kopijų Jums pateikti negalį. Tad nuolat darykite savo elektroninės parduotuvės atsargines kopijas, ir jas saugokite kitame serveryje ar vietiniame kompiuteryje.

Saugumo sumetimais nepamirškite pasidaryti atsarginę duomenų kopiją iki elektroninės parduotuvės publikavimo datos, nes jei kas nors nutiks ne taip, turėsite visus reikalingus duomenis, kad išvengtumėte didelių problemų ir nuostolių.

Patikrinkite meniu punktus

Potencialūs klientai turi žinoti, kur ieškoti produktų, o viena iš pagrindinių sėkmingo produkto atradimo sąlygų yra gerai apgalvota svetainės navigacija. Paprašykite draugo ar šeimos nario surasti konkretų produktą svetainėje. Priklausomai nuo to, ar jam sekasi atlikti užduotį, galėsite nustatyti, ar reikia pakeisti meniu struktūrą ar ne.

Produktų inventorizacijos sistema

Viena didžiausių klaidų, kurias galite padaryti prieš atidarant elektroninę parduotuvę, tai prastai organizuota arba neegzistuojanti produktų sekimo sistema. Net vienas neteisingai parašytas numeris gali būti didžiulė Jūsų naujai pradėto verslo problema. Todėl prieš publikuodami savo naująją internetinę parduotuvę įsitikinkite, kad prekių atsargų numeriai ir kiekiai sutampa su nurodytais svetainėje.

Jei nenorite nusiųsti netinkamos prekės savo klientui, patikrinkite viską dar kartą ir tik tada publikuokite savo elektroninę parduotuvę.

 

Tai yra straipsnių ciklas. Kitus 10 patarimų rasite čia.

Sekite mus socialiniame tinkle Facebook, ir apie naujus straipsnius sužinokite pirmieji.

Registruokitės dabar!