Grįžti į straipsnių sąrašą

20 dalykų kuriuos būtina patikrint prieš publikuojant naują elektroninę parduotuvę (2)

18.09.2019

Tai yra straipsnių ciklo tęsinys. Pirmąją šio straipsnio dalį rasite čia.

Patikrinkite ar prekių svoris ir išmatavimai nurodyti teisingai

Kaip ir su prekių kodais, taip pat svarbu, jog jų išmatavimai ir svoris būtų nurodyti teisingai. Tai svarbu dėl dviejų priežasčių, pirma Jūs nenorite klaidinti savo klientų, ir antra, prekės svoris ir dydis gali įtakoti pristatymo kainą.

Įsitikinkite jog užsakymo procesas nėra per sudėtingas.

Jau kalbėjome, jog per daug sudėtingas užsakymo procesas, reikalaujantis pernelyg daug asmeninės kliento informacijos kenkia Jūsų verslui. Taigi prieš atidarydami savo elektroninę parduotuvę, paprašykite savo šeimos nario ar draugo atlikti bandomąjį užsakymą, ar jam procesas bus aiškus ir paprastas?

Įsitikinkite, kad visi integruoti mokėjimo būdai veikia

Šiuolaikinis pirkėjas yra įpratęs mokėti už užsakymą jam patogiausiu ir priimtiniausiu būdu, todėl vargu ar „PayPal“ bus vienintelis jūsų siūlomas atsiskaitymo būdas.

Jog Jums nereikėtu sukti galvos dėl to, kaip klientui pasiūlyti susimokėti už prekes jam patogiausiu būdu, siūlome rinktis „Make Commerce“ apmokėjimų apdorojimo paslaugas. Integravę mus, kaip mokėjimų apdorojimo partnerį, savo elektroninėje parduotuvėje turėsite populiariausius atsiskaitymo būdus, t.y. mokėjimus per klientų naudojamų bankų sistemas, ar atsiskaitymus naudojantis mokėjimo kortelėmis. Prieš atidarydami savo elektroninę parduotuvę, būtinai atlikite bandomąjį mokėjimą, jog įsitikintumėte jog integracija veikia, ir klientai tikrai galės apmokėti užsakymą.

Pasirūpinkite etiketėmis ir pakuote

Kitas ne mažiau svarbus dalykas, į kurį dažnai nekreipiama dėmesio, yra užsakymo pakavimas. Jei patys pakuojate ir rūpinatės užsakymo pristatymu, turite iš anksto pagalvoti apie medžiagas, kurių reikia norint supakuoti ir įvykdyti jūsų užsakymą. Žinoma, galite naudoti labiausiai paplitusį pakavimo būdą t.y. pakuoti prekę tiesiog kartoninėje dėžutėje ar voke, tačiau jeigu norite padaryti įspūdį savo klientams, pagalvokite apie savo siuntos išskirtinumą, gal būt ranka rašytas atvirutes siuntos viduje, o gal dėžutes papuoštas drugeliais? Nepriklausomai nuo to kaip pasirinksite pakuoti savo siuntas, įsitikinkite, kad turite viską, ko reikia, kad prekės būtų pristatytos saugiai, pradedant vokais, dėžutėmis, vyniojamuoju popieriumi, „burbuline“ pakavimo medžiaga.

Pridėkite analizės ir statistikos įrankius

Kai atidarysite internetinę parduotuvę, norėsite sužinoti, kiek apsilankymų jūsų svetainėje yra. Norėdami tai sužinoti, nepamirškite įdiegti ir suaktyvinti „Google Analytics“ ar kito statistikos rinkimo įrankio, kuris leis jums sekti lankytojų srautą ir padaryti išvadas tiek apie internetinės parduotuvės veiklą, tiek apie klientų interesus.

Nepamirškite tinklalapio skyriaus  „Apie mus“

Šis skyrius yra svarbus dėl dviejų priežasčių: pirma, svetainių lankytojai gali susipažinti su įmone, jos tikslais, idėja ir už jos esančia komanda, antra, tai yra pirmasis svetainės puslapis, kurį aplankys potencialūs klientai, nes statistika rodo, kad skiltis „Apie Mus“ yra viena lankomiausių bet kurios svetainės skilčių. Tai leidžia potencialiam klientui susipažinti su įmone ir prekės ženklu. Be to, kurdami savo elektroninę parduotuvę nepamirškite aprašyti ir prekių pristatymo, grąžinimo bei pirkimo instrukcijų.

Nepamirškite ir DUK skilties

Nors Jūs tik ruošiatės atidaryti savo internetinę parduotuvę ir dar nesulaukėte daugybės klientų klausimų, pagalvokite apie dažniausiai užduodamus klausimus bei įtraukite juos į dažniausiai užduodamų klausimų skyrių. Tai padės sutaupyti laiko ateityje.

Įsitikinkite, kad Jūsų kontaktai  tinklalapyje lengvai randami

Svarbu, kad klientui prireikus jis galėtų susisiekti su Jumis ar Jūsų darbuotojais. Taigi įsitikinkite, kad svetainėje yra ši kontaktinė informacija – telefono numeris ir elektroninio pašto adresas, kurį norite naudoti klientų aptarnavimui. Tai atrodo savaime suprantama, tačiau, deja, vis dar yra nemažai įmonių, kurių tinklalapiuose trūksta šios informacijos, o klientai yra priversti ieškoti kontaktų socialiniuose tinkluose ar kituose šaltiniuose.

Patikrinkite, kaip svetainė veikia iš skirtingų įrenginių

Vien todėl, kad viskas gerai veikia jūsų kompiuteryje ir naršyklėje, dar nereiškia, kad taip bus bet kurioje kitoje naršyklėje, mobiliajame įrenginyje ar planšetiniame kompiuteryje. Atidarykite pagrindinį puslapį iš įvairių įrenginių ir patikrinkite, kaip jis veikia „Android“, „IOS“ ir „Windows“ sistemose.

Išjunkite svetainės slaptažodį (jeigu toks buvo taikomas kūrimo metu)

Vienas iš paskutinių dalykų, kuriuos reikia atlikti atidarius internetinę parduotuvę, yra svetainės slaptažodžio išjungimas. Kad jūsų klientai galėtų laisvai apsipirkti, svetainė turi būti paskelbta viešai. Norėdami tai padaryti, nepamirškite išjungti slaptažodžio, reikalingo norint patekti į svetainę, kūrimo proceso metu. Tai atrodo kaip smulkmena, tačiau būtent šias smulkmenas mes dažnai pamirštame.

 

Jei peržvelgėte mūsų sąrašą ir įsitikinote, kad viskas tvarkoje, sveikiname, jūs esate oficialiai pasirengę atidaryti internetinę parduotuvę! Linkime sėkmės prekyboje ir tikimės sėkmingo bendradarbiavimo ateityje. 😉

Sekite mus socialiniame tinkle Facebook, ir apie naujus straipsnius sužinokite pirmieji.

Registruokitės dabar!