Ar jau paruošėte savo verslą rudens – žiemos sezonui?
Nors oras už lango itin vasariškas, bet prekybos centruose prasidėjusios „mokyklinės mugės“ visiems neišvengiamai primena, kad artėja naujas rudens-žiemos sezonas, kuris ir vėl atneš naujas rutinas ir tendencijas. Tiesioginę ir labai aiškią sezoniškumo įtaką jaučia vos ne kiekvienas e. komercijos atstovas.
Pasiruoškite sezoniniams pokyčiams
Sezoniniai pokyčiai gali padėti jūsų verslui augti, arba tapti sunkiai įveikiamu išbandymu. Viskas priklauso nuo jūsų pasiruošimo, planavimo ir lankstumo. Pasiruoškite kiekvienam naujam sezonui taip, kad galėtumėt greitai ir tinkamai reaguoti į besikeičiančius pirkėjų poreikius, sėkmingai valdyti atsargas ir efektyviai investuoti į rinkodaros kampanijas.
Štai keli veiksmai, kuriuos būtina atlikti tam, kad pasiruoštumėt sezoniškumo keliamiems išbandymams:
1. Nuolat analizuokite istorinius savo verslo duomenis
Pasiruoškite sėkmingiems naujo sezono žingsniams išnagrinėję istorinius savo parduotuvės duomenis. Mūsų klientai, kurie jau naudojasi MakeCommerce kartu su Softloans teikiama verslo finansavimo paslauga, turi nemokamą prieigą prie įvairių savo verslo duomenų analitikos.
Peržvelkite savo klientų elgesio tendencijas ankstesniais laikotarpiais ir supraskite, kokios elgsenos galite tikėtis ateinantį rudens-žiemos sezoną? Kokie skaitmeninės rinkodaros veiksmai atnešė geriausius rezultatus praeitą rudenį? Kokie produktai buvo perkamiausi? Naudokite šiuos duomenis ir taip numatykite galimus pardavimų šuolius, kritimus ir strategijų efektyvumą.
2. Žvelkite ne tik į praeities duomenis, bet ir į ateities tendencijas
Istoriniai duomenys atspindi realias jūsų konkretaus verslo tendencijas ir yra itin vertingi, bet svarbu juos papildyti ateities tendencijomis. Kaip keičiasi įvairių reklamos kanalų efektyvumas jūsų industrijoje? Kokios naujausios tendencijos turinio kūrime? Kokie nauji logistikos ar apmokėjimų sprendimai gali teigiamai nustebinti jūsų klientus ir padidinti jūsų pelningumą?
Naudodami tokius įrankius kaip „Google Trends” galite numatyti sezoninius svyravimus, naudotojų elgseną ir naujas tendencijas. Šitaip galite palyginti savo verslo patirtis su bendromis rinkos tendencijomis.
3. Būkite lankstūs ir adaptuokite savo strategijas, remdamiesi naujausiais duomenimis
MakeCommerce platformoje verslo finansavimu besinaudojantys klientai gali nuolat stebėti naujausius savo verslo duomenis ir aiškiai vienoje vietoje matyti interaktyvią savo pardavimų, rinkodaros ir finansinių duomenų analizę.
Remkitės šiais duomenimis kasdien darydami reikalingus pakeitimus ir susikurkite puikų rudens-žiemos sezoną savo verslui.
4. Investuokite į savo verslo augimą
Visos naujos komunikacijos strategijos ir jų įgyvendinimas, naujų prekių įsigijimas reikalauja apyvartinių lėšų. Džiaugiamės, kad bendradarbiaudami su Softloans, galime savo klientams suteikti galimybę itin palankiomis sąlygomis pasiskolinti apyvartines lėšas. Šis finansavimas sukurtas specialiai el. komercijos atstovams ir tiems, kurie prekiauja naudodami POS terminalus. Apyvartines lėšas gauti galite be užstato ir be fiksuoto grąžinimo grafiko, o vietoje palūkanų yra mokamas tik vienkartinis paskolos mokestis.