Grįžti į straipsnių sąrašą

Ar jūsų elektroninė parduotuvė paruošta Kalėdoms?

29.11.2019

Kiekvienas elektroninės prekybos savininkas žino, jog gruodis yra vienas laukiamiausių mėnesių metuose. Pardavimai auga todėl, kad mums visiems reikia pirkti dovanas – sau ir kitiems. Tačiau kaip verslininkas turėtumėte paklausti savęs, ką dar galite padaryti, kad dar labiau padidintumėte pardavimus šventiniu laikotarpiu?

Kurkite specialų turinį, pavyzdžiui, dovanų idėjas

Daugelis elektroninių parduotuvių siūlo ne tik parduodamų produktų, bet ir naudingų bei įdomių straipsnių savo tinklaraščiuose ar socialiniuose tinkluose. Tai puikus būdas atkreipti dėmesį į produktus, kuriuose matote didžiausią pardavimų potencialą. Paprasčiausias būdas yra rašyti straipsnius apie dovanų idėjas. Sudarykite dovanų idėjas pagal tikslines pirkėjų grupes, pavyzdžiui „10 dovanų idėjų mamai“ arba pagal prekių kategorijas, pavyzdžiui „Geriausi stalo žaidimai šaltiems žiemos vakarams“.

Jūsų elektroninės parduotuvės klientai, taip pat teigiamai įvertins ir įkvepiančius straipsnius. Tai ypač naudinga, norint pasiūlyti mados ar interjero prekių, pavyzdžiui, namų apyvokos reikmenų elektroninėje parduotuvėje. Straipsnį „5 paprasti patarimai: stilingas kalėdinis stalas“ būtinai perskaitys kiekviena namų šeimininkė. Gerai parašius straipsnį, jums gali pasisekti parduoti visas penkias šias rekomenduojamas prekes vienam klientui. Ir svarbiausia, tokiu atveju klientas liks Jums dėkingas – Jūs padėjote jam išspręsti konkrečią problemą.

Sudarykite atskirus produktų ir (arba) kategorijų puslapius, atnaujinkite produktų aprašymus

Jeigu Jūsų el. prekybos platforma leidžia, būtų naudinga sukurti naujas specialias kategorijas, kuriose būtų šventiniam laikotarpiui tinkamiausi produktai. Kurie produktai bus įtraukti, gali būti nuspręsta remiantis ankstesne patirtimi ir, pavyzdžiui, prieinamumu, kad klientas galėtų tikėtis greito jų pristatymo.

Tikrai protinga kurti teminius katalogus – pavyzdžiui, dovanas moksleiviams, geriausias dovanų idėjas vyrui ar dovanas kolegoms. Kadangi klientui nereikia ilgai naršyti po Jūsų elektroninę parduotuvę, emocionalaus apsipirkimo tikimybė taip pat yra didesnė. Taip pat labiau tikėtina, kad klientas pirks kelis produktus iš vienos kategorijos. Geriausiu atveju visi kliento rūpesčiai dėl dovanų bus išspręsti Jūsų elektroninėje parduotuvėje!

Nuolaidos, nemokamas pristatymas ir ilgesnis grąžinimo laikas

Maža nuolaida ar nemokamas pristatymas gali būti ne pagrindinis argumentas perkant, tai gali būti paskutinis postūmis. Bet kad taip būtų, reikia protingai pasiūlyti. Pavyzdžiui, atsižvelgiant į krepšelio sumą, gali būti siūloma nuolaida. Nuolaida gali būti iš anksto reklamuojama arba pateikiama kaip specialus pasiūlymas pirkinių krepšelyje. Pavyzdžiui, pirkinių krepšelyje rodote pranešimą, kuriame sakoma, kad perkant kitą produktą už 10 eurų ar daugiau, taikoma 15% nuolaida.

Nemokamai pristatoma siunta, taip pat gali būti nebloga paskata pirkti. Tik pasirinkite tinkamas kurjerių tarnybas, jog klientas prekę tikrai gautu iki švenčių pradžios!

Teisiškai įmanoma iš elektroninės parduotuvės įsigytas prekes grąžinti per 14 dienų, tačiau pagalvokite, galbūt verta pratęsti šį terminą. Dovanų pirkimas dažnai reiškia, kad prekės faktinį gavėją pasieks vėliau. Į tai būtų galima atsižvelgti ir pasiūlyti pavyzdžiui 30 dienų grąžinimo garantiją.

Švenčių sezonas jau čia! Įsitikinkite, kad Jūsų elektroninė parduotuvė tam paruošta.

Sekite mus socialiniame tinkle Facebook, ir apie naujus straipsnius sužinokite pirmieji.

Registruokitės dabar!