Publikuota 09.08.2019

Gražaus elektroninės parduotuvės dizaino ir profesionalių prekių fotografijų nepakanka – norint sėkmingai vykdyti elektroninį verslą, svarbu ir kokybiškai bei išsamiai  aprašyti prekes. Gerai parengti prekių aprašymai kuria pasitikėjimą elektronine parduotuve ir padeda sėkmingai auginti pardavimus.

Yra teigiančių, jog pakanka pridėti pagrindines prekių savybes, tokias kaip dydį, spalvą ir to pakaks pirkėjui. Taip pat yra manančių jog ilgų prekių aprašymų niekas neskaito. Tačiau, visi žmonės skirtingi, turi skirtingus įpročius ir lūkesčius. Pirkėjas, išvydęs ilgą ir išsamų prekės aprašymą tikrai nepaliks Jūsų elektroninės parduotuvės jeigu jis jau viską ir taip žino apie prekę ir aprašymo neskaitys, tačiau kitas pirkėjas, dar tik ieškantis informacijos apie prekę ir renkantis informaciją, tikrai perskaitys visą prekės aprašymą, kuris galbūt bus lemiamas jam priimant sprendimą pirkti ar ne.

Kitaip tariant, rašydami ilgesnius ir išsamesnius prekių aprašymus neprarasite nei vieno pirkėjo, o atvirkščiai, pritrauksite naujų.

Pavyzdžiui, Jūs prekiaujate ekologiškais jogos kilimėliais. Pirmu atveju prekės aprašymas apima tik kilimėlio spalvą, dydį ir paminėjimą jog tai ekologiška prekė. Antru atveju, be ankstesnės informacijos dar pateikiama papildomai jog kilimėlis yra pagamintas iš netoksiškų medžiagų, nėra silikono, latekso, jis lengvai perdirbamas. Antru atveju, Jūsų klientas skaitydamas aprašymą, tikėtina pajus teigiamas emocijas, pagalvos apie tai jog naudodamas būtent Jūsų jogos kilimėlis jis prisidės prie švarios gamtos išsaugojimo, nepakenks savo sveikatai. Tad tikimybė jog klientas pasirinks pirkti prekę su išsamesniu aprašymu ženkliai padidėja.

Sukelkite jausmus

Technines specifikacijas gana lengva parengti, išvardijant spalvą dydį ir panašiai. Yra prekių grupių, kuriose ši informacija labai svarbi – pavyzdžiui, elektronikos prekės. Tačiau ir tokiu atveju siekiant vartotoją paskatinti pirkti, būtina sukelti jam teigiamas emocijas. Užduokite sau žemiau išvardintus klausimus ir atsakykite į juos kurdami savo produktų aprašymus.

  • Kam skirta prekė?
  • Kokia yra tikroji problema, kurią šį prekė padės išspręsti mano klientui?
  • Kaip prekė išspręs šią problemą?
  • Kaip šį prekė dera su kitais daiktais, kuriuos pirkėjas gali naudoti?

Geras prekės aprašymas, tai istorija, kurioje kalbama apie problemą ir kaip konkretus produktas padeda ją išspręsti.

Turėkite savo prekių aprašymo stilių

Nesvarbu, ar Jūs prekiaujate rankų darbo suvenyrais, ar gerai pasaulyje žinomų prekių ženklų elektronikos prekėmis, prekių aprašymai turi būti parašyti tuo pačiu stiliumi ir tonu. Žodžių pasirinkimas, minčių dėstymas turi būti vienodi, siekiant užtikrinti teigiamą kliento patirtį ir sustiprinti pasitikėjimą. Teksto stilius ir tonas priklauso nuo Jūsų klientų tikslinės grupės (yra didelis skirtumas tarp paauglių ar vidutinio amžiaus žmonių), tad pasirinkite jį atsakingai.

Nepamirškite ir SEO!

SEO, arba kitaip (Search Engine Optimization) , yra gyvybiškai svarbu elektroniniame versle. SEO padeda paieškos varikliams, tokiems kaip „Google“ geriau suprasti apie ką yra tinklalapis ir kokia informacija jame, ko pasėkoje Jūsų potencialūs pirkėjai gali lengviau Jus rasti. Vienas iš svarbiausių SEO elementų, tinkamai parinkti raktažodžiai. Sužinokite, kuriuos raktinius žodžius naudoja Jūsų tikslinė auditorija arba kurie raktiniai žodžiai yra susiję su Jūsų prekėmis. Tuomet šiuos raktinius žodžius naudokite kurdami prekių aprašymus. Vienas iš populiariausių įrankių raktinių žodžių paieškai yra Google keyword Planner.

 

Originalaus straipsnio autorius Krista Sileniece. Originalus straipsnis pateikiamas https://maksekeskus.ee