Publikuota 30.08.2021

Ne paslaptis, jog sėkmingą verslo plėtrą bei jo eigą lemia begalė skirtingų faktorių. Vieni šią sėkmę bando prisijaukinti bandydami fizinę prekybą, tuo tarpu kiti žaibiškai prisitaiko prie XXI a. teikiamų naujovių ir neria į interneto teikiamas galimybes. Akivaizdu, jog internetas kiekvieną dieną tampa vis didesnę įtaką turinčiu reiškiniu. Būtent dėl šios priežasties internetinio verslo mastai taip pat plečiasi.

Siekiant užtikrinti internetinio verslo sėkmę, visuomet tenka kruopščiai apgalvoti daugybę niuansų. Dažnai tai gali būti susiję ne tik su internetinės parduotuvės administravimu, tačiau taip pat ir su pačia rinkodara. Rinkodaros procesai dažnai reikalauja ne tik atitinkamų žinių bagažo, tačiau ir laiko. Dėl šios priežasties internetinių parduotuvių savininkai neretai samdo reikiamą kompetenciją turinčius internetinės rinkodaros specialistus, tačiau akivaizdu, jog bendras žinias turėtų įgyti kiekvienas interneto verslą plėtojantis atstovas.

Internete renkami duomenys – galimybė sėkmingai didinti pardavimus

Šiandien internetas yra universalus. Jis suteikia įrankius ne tik pačiai prekybai, tačiau taip pat ir sėkmingai jos plėtrai. Vienas pagrindinių tokių įrankių – Google Analytics”. Dar 2005 metais atsiradęs bei puikiai visiems žinomos interneto milžinės pristatytas įrankis šiandien yra neatsiejama internetinio verslo dalis, padedanti analizuoti įvairius duomenis. Įprastai tokia pateiktų duomenų analizė leidžia priimti tinkamus marketingo sprendimus bei aiškiai matyti jų efektyvumą.

Internete duomenys yra renkami nuolat. Šie duomenys gali būti susiję su konkrečios interneto svetainės lankomumu, vidutine apsilankymo trukme, aplankytų puslapių skaičiumi ir dar daugiau. Šiandien Google Analytics” gali sėkmingai atvaizduoti net apie 200 skirtingo tipo duomenų, susijusių su internetine svetaine. Daug, tiesa?

Milžiniškų duomenų kaupimas tikrai duoda naudos. Kaip jau buvo minėta anksčiau, nuolatinis šių duomenų analizavimas yra būtent tai, kas padeda internetinių svetainių administratoriams priimti tinkamus marketinginius sprendimus ar net keisti svetainės struktūrą tam, kad pavyktų užtikrinti svetainės lankytojams dar geresnę naršymo patirtį.

Populiariausio analitinio įrankio titulas

Šiandien Google Analytics” yra tituluojamas kaip bene populiariausias analitinis įrankis, skirtas duomenų rinkimui bei jų stebėjimui. Tyrimų duomenimis, šiuo įrankiu naudojasi apie 29 mln. internetinių svetainių. Tokį Google Analytics” populiarumą lemia tai, jog šis įrankis pasižymi itin plačiu funkcionalumu, puikiu tikslumu, dideliais surenkamų duomenų kiekiais bei, žinoma, yra visiškai nemokamas.

Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, jog tokia naudojimosi Google Analytics” statistika nėra įspūdinga, tačiau reikėtų turėti omenyje, jog šis skaičius toliau auga. Žmonės vis labiau pastebi šio įrankio teikiamą naudą, todėl jį išbandyti nusprendžia vis dažniau. Internetinėje prekyboje Google Analytics” yra praktiškai nepakeičiamas. Jis taip pat padeda stebėti pardavimus, užsakymų skaičių ir dar daugiau. Puiku, kuomet visa reikiama informacija yra pateikiama vienoje vietoje, o ją pasiekti galima iš bet kurios pasaulio vietos.

Priežastys, kodėl verta naudoti Google Analytics” elektroninėje prekyboje?

Šiandien Google Analytics” yra visapusiškai pritaikytas praktiškai bet kokio tipo internetinėms svetainėms, o elektroninės parduotuvės nėra jokia išimtis. Priežasčių, kodėl šis įrankis gali suteikti milžinišką naudą internetinių parduotuvių administratoriams yra daug, tačiau kartais gali užtekti atsižvelgti vos į kelias pagrindines ir akimirksniu tampa aišku, jog išbandyti šį įrankį yra tikrai verta.

Padeda stebėti marketingines kampanijas.

Šiomis dienomis internete skirtingų elektroninių parduotuvių yra be galo daug, o tai neretai išprovokuoja didelę jų tarpusavio konkurenciją. Tai dažnai lemia augantį įvairių prekybininkų marketinginį aktyvumą. Tokiu atveju įvairios marketinginės strategijos tampa puikiu būdu pritraukti naujų klientų ar net išlaikyti esamų klientų lojalumą. Įprastai įvairios marketinginės strategijos taip pat yra paremtos skaičiais, o Google Analytics” tuos skaičius padeda stebėti bei analizuoti, taip leisdamas matyti konkrečios marketinginės kampanijos efektyvumą ir naudą.

Leidžia matyti pajamas bei pelną.

Jokia paslaptis, jog vienas iš pagrindinių verslo tikslų – pinigai. Dažnai verslo generuojamos pajamos priklauso nuo parduodamos paslaugos ar produkto populiarumo, poreikio, kainos, pateikimo ir dar daugiau. Versle dažnai gali būti sunku stebėti cirkuliuojančių srautą dėl elementarios tokio tipo informacijos gausos. Google Analytics” yra puikiai pritaikytas tokio tipo informacijos stebėjimui. Jis leidžia stebėti ne tik uždirbtus pinigus, tačiau taip pat padeda matyti didžiausią pajamų dalį uždirbusi produktą, pirkėjų kiekį, vidutinę perkamo krepšelio vertę ir dar daugiau.

Suteikia galimybę analizuoti lankytojų srautą

Internetinių svetainių bei parduotuvių savininkai nuolat stengiasi užtikrinti kuo didesnį lankytojų srautą. Versle tokie lankytojai yra laikomi potencialiais klientais, kurie gali padėti sugeneruoti tam tikrą pelno dalį. Žinoma, norint užtikrinti kokybišką internetinės svetainės ar parduotuvės lankytojų srautą, dėmesį reikėtų atkreipti ne tik į vykdomas marketingines kampanijas, tačiau ir svetainėje pateiktą turinį. Bet kokiu atveju, Google Analytics” leidžia paprastai stebėti ne tik patį lankytojų srautą, tačiau ir matyti, kokie yra pagrindiniai šio srauto šaltiniai.

Padeda tiksliai nustatyti tikslinę lankytojų auditoriją.

Kiekvienas rinkodaros specialistas bei patyręs verslo atstovas puikiai žino, jog tinkamas tikslinės auditorijos žinojimas yra bene svarbiausias sėkmingo verslo motyvas. Kartais nustatyti tinkamą tikslinę auditoriją gali būti pakankamai sunku. Google Analytics” padeda efektyviai nustatyti tikslinę pirkėjų bei internetinės parduotuvės lankytojų auditoriją, o tai neretai leidžia priimti sprendimus, leidžiančius pritaikyti administruojamą elektroninę parduotuvę konkrečios tikslinės auditorijos poreikiams.

Apibendrinimas

Nors internetiniai duomenys ir suteikia plačias galimybes sėkmingam internetinio verslo vystymui, vis dėlto reikėtų nepamiršti, jog taip pat yra reikalingas ir bendras tokio tipo duomenų išmanymas bei mokėjimas naudotis tokių duomenų stebėjimui skirtais įrankiais. Laimei, Google Analytics” yra pritaikytas ne tik pažengusiems duomenų analitikams, tačiau ir net ir paprastus internetinius verslus vystantiems atstovams. Tai reiškia, jog naudojimasis šiuo įrankiu yra paprastas bei intuityvus.

Sekite mus socialiniame tinkle Facebook, ir apie naujus straipsnius sužinokite pirmieji.

Registruokitės dabar! Rinkite mokėjimus per el. bankininkystę ir mokėjimo korteles