Publikuota 19.11.2020

Ištirta, kad pakartotiniai pirkėjai gali atnešti iki 40% įmonės pelno, o padidinus pakartotinių pirkimų skaičių vos 5%, elektroninės parduotuvės pajamos gali padidėti net 25-95%! Be to, pirkėjai yra pasirengę išleisti daugiau pakartotiniams pirkimams nei pirmą kartą pirkdami, nes jie jau žino produkto kokybę, pristatymo laiką ir yra susipažinę su elektronine parduotuve.

Bet nuo ko tada pradėti? Skaitykite toliau, nes žinome bent 8 būdus, kaip padidinti klientų lojalumą ir paskatinti juos sugrįžti į Jūsų elektroninę parduotuvę.

8 būdai, kaip padidinti klientų lojalumą ir pakartotinius pirkimus

  1. Palaikykite ryšį su pirkėjais net po pirkimo.

Suasmeninta informacija po pirkimo leis klientams jaustis vertinamiems, o kitą kartą atėjus laikui kažką įsigyti, jie daug dažniau pasirinks Jūsų elektroninę parduotuvę. Tai yra svarbus žingsnis suteikiant teigiamą apsipirkimo patirtį žmogui, kurią įmonės dažniausiai pamiršta, bet tikrai neturėtų. Šiuo atveju galite net ir paklausti kliento, kaip Jums patiko įsigytas produktas, ir patarti dėl tolesnio jo naudojimo. Geras būdas sutaupyti laiko išsiunčiant tokią žinutę yra pradėti naudoti elektroninių laiškų automatizavimo programas.

  1. Pagerinkite klientų aptarnavimą iki aukščiausio lygio ir pasiūlykite individualų klientų aptarnavimą.

Šiais laikais žmonės yra įpratę prie individualizuoto turinio ir individualizuoto klientų aptarnavimo. Jei konkurentai galės tai pasiūlyti, bet Jūsų įmonė to nedarys, tai gali būti svarbus veiksnys, skatinantis klientus rinktis konkurento produktą ar elektroninę parduotuvę nuolatiniams apsipirkimams.

  1. Sukurkite lojalumo programą.

Tai yra vienas seniausių ir geriausiai žinomų būdų paskatinti klientus pirkti pakartotinai. Jei dalyvavimas šioje programoje reiškia ir finansines premijas, tokias kaip taškų uždirbimas ir nuolaidų gavimas, tokia lojalumo programa tikrai gali vaidinti svarbų vaidmenį skatinant pakartotinius pirkimus.

  1. Pasidalinkite įmonės sėkme ir nesėkmėmis su savo lojaliais klientais!

Būtent skaidri įmonės veikla, kai parodoma, kad už prekės ženklo vardo stovi tie patys, tikri žmonės, kaip ir pirkėjas, suteikia jausmą, kad įmone galima pasitikėti. Atviras bendravimas ir žmogiškas požiūris į klientų aptarnavimą gali surinkti daugybę lojalių klientų, kurie noriai prisidės prie įmonės gerovės ir didžiuosis pasirinkdami produktus su šiuo prekės ženklo logotipu ar pavadinimu.

  1. Pagerinkite apsipirkimo procesą ir pasiūlykite lengvai suprantamas pristatymo galimybes.

Žmonės įpratę viską daryti greitai, tačiau tuo pat metu tikisi jog viskas vyks ir sklandžiai. Toks pat turėtų būti ir Jūsų elektroninės parduotuvės produktų pirkimo procesas – jei pirkėjui užsakymo procesas bus sklandus ir greitas, tikimybė, kad jis pasirinks grįžti ir pakartotinai pirkti, tik padidės. Mokėjimo procesas taip pat turėtų vykti sklandžiai ir suprantamai, nes būtent šiame etape, susidūrę su techniškai sudėtingais sprendimais ar techninėmis problemomis, klientai abejoja pirkimo būtinybe ir palieka pirkinių krepšelį nepamokėtą. Su „MakeCommerce“ Pirkėjas turi galimybę atsiskaityti iškart, greitai, saugiai ir patogiai. Jei jūsų internetinėje parduotuvėje dar nenaudojama „MakeCommerce“ integracija – dabar pats laikas sužinoti daugiau ir sužinoti apie išskirtinius šios mokėjimų rinkimo platformos pranašumus.

  1. Kurkite pakartotinės rinkodaros kampanijas socialiniuose tinkluose ir „Google“ vaizdinės reklamos tinkle.

Pakartotinė rinkodara yra puikus būdas priminti pirkėjams apie Jūsų prekės ženklą. Pakartotinės rinkodaros kampanijoms nereikia didelių finansinių investicijų, nes jų investicijų grąža yra labai gera.

  1. Pateikite kuo detalesnę informaciją.

Kiekviename pirkimo etape klientas turėtų gauti visą reikalingą informaciją. Informacijos trūkumas yra viena iš dažniausių priežasčių, kodėl klientai palieką užsakymą jo nepabaigę. Galimybė gauti išsamią informaciją sukuria saugumo jausmą, kad pirkėjas kontroliuoja apsipirkimo procesą ir yra galutinis sprendimų priėmėjas. Galite pateikti informaciją suasmenindami turinį naudodami turinio automatizavimo įrankius (rinkodara el. paštu), sukurdami lengvai naudojamą DUK svetainės skiltį ar įdiegdami „chatbot“ funkcionalumą, kur klientų aptarnavimo specialistai yra pasirengę nedelsiant susisiekti su klientu, kad išspręstų jam kilusią problemą ar atsakytų į klausimą.

  1. Duokite klientams daugiau, nei jie tikėjosi.

Pavyzdžiui, jei klientas užsisakė vieną produktą, bet atidarydamas pakuotę ras ir produkto mėginėlį (kvepalų atveju) ar kokią kitą malonią dovanėlę, labai tikėtina, kad kitą kartą jis pasirinks užsisakyti šį produktą iš Jūsų elektroninės parduotuvės, vietoj konkurento. Tai nebūtinai turi būti dideli priedai, kartais pakanka tik šiek tiek, pavyzdžiui nedidelio šokoladinio saldainio.

Ar esate pasirengęs dirbti taip, kad padidintumėte pakartotinių pirkinių skaičių savo internetinėje parduotuvėje?

Geros naujienos yra tai, kad visų šių patobulinimų nereikia atlikti iš karto. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai pradėti tobulinti sritis, kuriose tai padaryti dabar yra lengviausia. Pvz., jei šiuo metu aktyviai kuriame socialinių tinklų kampanijas, pridėti 1 arba 2 pakartotinės rinkodaros kampanijas nebus sunku. Pradėkite nuo nedidelių patobulinimų, bet daugiausia dėmesio skirkite klientų lojalumui ir pakartotiniams pirkimams skatinti. Tai nėra vienos dienos darbas, tačiau investicijos į tai tikrai atsipirks su kaupu!

Sekite mus socialiniame tinkle Facebook, ir apie naujus straipsnius sužinokite pirmieji.

Registruokitės dabar! Rinkite mokėjimus per el. bankininkystę ir mokėjimo korteles