Publikuota 04.03.2020

Kas tai per klientų pritraukimo strategija „Prekė vėl prekyboje“ naujienlaiškis?

Jūsų elektroninės prekybos verslas visada gali būti geresnis. Net jei jis auga stabiliu tempu, yra nemaža tikimybė, jog dalį potencialių pardavimų Jūs vis tiek prarandate, nors galėtumėte ir neprarasti. Kitaip sakant dalį pinigų Jūs tiesiog „paliekate ant stalo“, kai panaudoję tik vieną naujienlaiškį galėtumėte pakeisti situaciją.

Norint pasiimti „paliktus pinigus nuo stalo“ naujienlaiškis „prekė vėl prekyboje“ gali būti labai naudingas. Tai naujienlaiškis, informuojantis klientus, jog populiari prekė, kurią Jūs anksčiau buvote išpardavę, vėl yra Jūsų virtualiose lentynose.

Šis naujienlaiškis turi šiuos pagrindinius tikslus:

Paskatinti potencialius pirkėjus vėl apsilankyti Jūsų elektroninėje parduotuvėje;

Parodyti potencialiems pirkėjams, jog rūpinatės jų poreikiais;

Padidinti Jūsų pardavimus ir pritraukti lojalius pirkėjus;

Didinti naujienlaiškių gavėjų bazę.

Kaip paruošti „Prekė vėl prekyboje“ kampaniją?

Visų pirma – paruoškite tam savo elektroninę parduotuvę. Nepašalinkite išparduoto produkto puslapio ir nerodykite klientams (bei žinoma paieškos varikliams) 404 (neegzistuojantis puslapis) puslapių. Jeigu pardavus prekes, Jūs ištrinate prekės puslapį, tai turi neigiamos įtakos paieškos varikliams, jie ima jus pozicionuoti prastesnėse paieškos rezultatų pozicijose, taip pat daromas ir neigiamas poveikis Jūsų potencialiems pirkėjams. Vietoje to, darykite taip:

  • Prie prekės rašykite išparduota
  • Deaktyvuokite mygtuką leidžiantį įsidėti prekę į pirkinių krepšelį

Vietoje pirkimo mygtuko, įdėkite mygtuką pavadinimu „Praneškite man kai prekė vėl bus prekyboje“ ar panašiai, kuris nukreips į naujienlaiškio registracijos formą. Arba integruokite naujienlaiškio užsakymo formą tiesiai prekės puslapyje, vietoje pirkimo mygtuko.

Jeigu išparduotos prekės nebeketinate turėti, padarykite 301 tipo nukreipimą į panašią prekę, arba į panašių prekių kategoriją.

Įsitikinkite, jog užrašas skelbiantis jog prekė išparduota būtų matomas aiškiai. Jūs juk nenorite, kad klientai suprastų, kad jo norimos prekės nėra, jau tik po to kai jie yra perskaitę produkto aprašymą ir yra pasiruošę pirkti.

Tokią strategiją klientų pritraukimui naudoja Lietuvoje gerai žinoma elektroninė parduotuvė knyguklubas.lt. Žinoma, užrašas skelbiantis jog prekė išparduota, galėtu būti matomas aiškiau, nes dabar akys pirmiau ieško mygtuko pirkti, ir tik po kurio laiko pastebimas užrašas jog prekė šiuo metu yra išparduota.

Naujienlaiškis „Prekė vėl prekyboje“

Paruoškite gavėjų sąrašus

Kuomet atlikote savo tinklalapyje pakeitimus, ir vietoje pirkti mygtuko įdėjote mygtuką „Praneškite man kai prekė vėl bus prekyboje“, labai svarbus žingsnis paruošti teisingus gavėjų sąrašus, juk nenorite siųsti naujienlaiškio klientams apie batus, jeigu jie buvo susidomėję ir laukia kada vėl prekiausite raudona suknele. Tam kurkite gavėjų sąrašus pavadintus tų prekių pavadinimais, kurių klientai laukia, tokiu atveju kai tik prekę vėl turėsite, galėsite lengvai ir greitai informuoti savo klientus.

Paruoškite parduodantį naujienlaiškį

Kai Jūsų elektroninė parduotuvė paruošta, ir jau renkate klientų elektroninio pašto adresus į atitinkamus aiškius sąrašus, galite iškarto pasiruošti ir naujienlaiškius, jog tik gavus prekes, nedelsiant galėtumėte informuoti klientus. Kiekvienas sėkmingas naujienlaiškis turi tris pagrindinius faktorius – laiško tema, kurią klientas pamatęs nori atidaryti laišką, parduodantis tekstas, nuotraukos laiško viduje, ir mygtukas skatinantis imtis neatidėliotinų veiksmų (call to action).

Laiško tema

Primikite gavėjams, kodėl jie gauna šį laišką. Pavyzdžiui „Vėl prekyboje! {prekės pavadinimas}, ribotas kiekis, paskubėkite! Norėdami padidinti laišką atidarančių klientų skaičių, temoje naudokite tokius žodžius, kurie skatina nedelsiant veikti, kaip pavyzdžiui „paskubėkite“, „prekių kiekis ribotas“ „tik ribotą laiką“ ir panašiai.

Naujienlaiškio turinys

Neperkraukite laiško tekstu, naudokite dideles nuotraukas, juk siunčiate laišką apie konkrečią prekę, kurios klientas ir laukia. Naudokite tuos pačius elementus, kurie skatintų pirkti nedelsiant, pavyzdžiui tekste priminkite jog prekių kiekis labai ribotas, ir daug  klientų laukė šios prekės. Ar naudokite ikonas, tokias kaip „Ribotas kiekis“, „Tik šiandieną“, „Speciali kaina“ ar panašiai.

Taip pat, laiško apačioje galite įtraukti ir susijusių prekių bloką. Jeigu klientas nebesidomi būtent šia preke, galbūt jį sudomins kuri nors panaši ar susijusi prekė.

Viskas! Jūs vienu žingsniu priekyje savo konkurentu ir turite puikią strategiją kaip pritraukti papildomų pirkėjų į savo elektroninę parduotuvę!

Sekite mus socialiniame tinkle Facebook, ir apie naujus straipsnius sužinokite pirmieji.

Registruokitės dabar! Rinkite mokėjimus per el. bankininkystę