Publikuota 09.03.2021

Nemokamas internetinis seminaras vyks 2021.04.13 13 val. Būtina registracija. Registracijos forma pateikiama apačioje.

„MakeCommerce“ kartu su skaitmeninės rinkodaros profesionalu Giedriumi Morkūnu kviečia Jus prisijungti prie nemokamo internetinio seminaro, kurio metu pristatysime temą elektroninės prekybos savininkams – kaip iššvaistomas internetinio marketingo biudžetas bei kaip išsiaiškinti ar Jūs jo nešvaistote.

Jei investuojate į reklamą ir jums vis dar kyla klausimas “Kiek verta investuoti į Facebook reklamą”, esate teisingame kelyje į marketingo biudžeto švaistymą. Pranešimo metu sužinosite 5 būdus, kaip greitai ir efektyviai iššvaistomas internetinio marketingo biudžetas.

Seminaro temos:

  • Techninis auditas – ar turite duomenis, kurie parodo jūsų marketingo efektyvumą?
  • Strateginis auditas – ar turite reikiamą informaciją pelningumo didinimui ilguoju laikotarpiu?
  • Klientų pritraukimo auditas – ar žinote kiek galite išleisti vieno kliento pritraukimui ir kokiais kanalais tai padaryti su maksimaliu ROMI (Return On Marketing Investment)?
  • Taktinis auditas – ar žinote į ką atkreipti dėmesį populiariausiuose internetinės reklamos kanaluose Google ir Facebook, siekiant padidinti kanalo efektyvumą?

 

Nemokamas internetinis seminaras vyks Lietuvių kalba, būtina registracija.

 

Patarimais ir įžvalgomis dalinsis skaitmeninės rinkodaros profesionalas Giedrius Morkūnas (nepriklausomo eMarketingo Audito Centro emarketingoauditas.lt  įkūrėjas). Giedrius turi sukaupęs didžiulę patirtį dirbant su gerai žinomais prekių ženklais ASUS, Western Union, Canon, HP, Dove, Teo, imk.lt ir kt. Kaip pat Giedrius sako: „Esu atsiperkančios rinkodaros (Performance Marketing) praktikas, Growth Hacking metodologijos taikytojas, startuolių mentorius Versli Lietuva ir Startup Wise Guys programose. Bet kas svarbiausia – 4 berniukų tėtis!“

Seminaro moderatorius – Eugenijus Toleikis („MakeCommerce“ vadovas Lietuvoje).