Grįžti į straipsnių sąrašą

Paprasti, tačiau be galo efektyvūs triukai, kurie padidins tikimybę parduoti internete

20.07.2022

Turbūt daugelis sutiks su teiginiu, jog internetas šiais laikais yra pats universaliausias ir labiausiai pardavimams pritaikytas įrankis. Ne paslaptis, jog internetas pasižymi praktiškai visomis šių dienų verslui bei prekybai būtinomis savybėmis. Viena tokių savybių – patogi informacijos sklaida, leidžianti prekybininkams patogiai pasiekti tūkstančius potencialių klientų visame pasaulyje.

Tarp didžiulę įtaką verslo efektyvumui darančių interneto savybių taip pat galima įvardinti ir galimybę naršyti esant bet kur, kur yra interneto ryšys. Vis dėlto mūsų laikais žmonės tampa vis lengviau paveikiami paprastumo ir patogumo, o galimybė apsipirkti bet kur – būtent tokia ir yra.

Žinoma, iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, jog internetinė prekyba šiandien yra išvystyta maksimaliai, o verslininkai naudoja absoliučiai visus triukus pardavimams skatinti. Nors internete parduoti padedančių triukų iš tiesų yra naudojama nemažai, tačiau vis dar yra ir rečiau pasitaikančių gudrybių, kuriomis naudojasi toli gražu ne kiekvienas. Taigi, kokie yra šie triukai ir kaip jie gali efektyviai padidinti tikimybę parduoti internete?

Alternatyvų siūlymas

Tiesą sakant, šis triukas yra labiau aktualus tiems internetinio verslo atstovams, kurie turi kiek didesnes elektronines parduotuves su kur kas platesniu parduodamų prekių asortimentu. Nepaisant to, jį sėkmingai gali pritaikyti ir smulkesnį ar vidutinį internetinį verslą turintys prekybininkai.

XXI a. tuo ir yra žavus, jog prekyboje yra tūkstančiai prekių kategorijų, kurias sudaro šimtai skirtingų, tačiau tą pačią funkciją atliekančių produktų. Puikus pavyzdys – virduliai. Tikėtina, jog apsilankius vienoje iš buitinės elektronikos prekes parduodančių elektroninių parduotuvių būtų sunku patikėti, kiek skirtingų virdulių galima įsigyti. Įprastai skirtingos, tačiau tą pačią funkciją atliekančios prekės tarpusavyje gali skirtis tiek techniniais parametrais, tiek ir išvaizda. Dėl šios priežasties vartotojui yra suteikiama galimybė rinktis iš skirtingų variantų. Tiesą sakant, šiomis dienomis apsipirkinėdami žmonės renkasi tikrai dažnai. Laikui bėgant milžiniška skirtingų prekių pasiūla žmones įpratino rinktis, todėl prekių paieškos jau kurį laiką yra daugeliui tapusios absoliučiai normaliu bei natūraliu procesu.

Nenumaldomą pirkėjų poreikį rinktis iš skirtingų prekių galima paprastai išnaudoti bei paversti jį pardavimus skatinančiu reiškiniu. Pavyzdžiui, barzdaskutę norintis įsigyti žmogus tam tikroje elektroninėje parduotuvėje neabejotinai dairysis tarp kelių skirtingų variantų. Tikėtina, jog anksčiau ar vėliau potencialus pirkėjas paspaus ant tam tikrą barzdaskutę reprezentuojančio langelio ir pradės stebėti kainą, žiūrėti produkto nuotraukas bei skaityti aprašymą. Taigi, kodėl tokiam klientui nepasiūlyti panašios barzdaskutės už geresnę kainą?

Dažniausiai alternatyvaus produkto pasiūlymas suveikia ir internetinėje parduotuvėje konkretų produktą apžiūrinėjantis pirkėjas paspaudžia ant šalia esančios nuorodos į siūloma alternatyvą. Tokiu atveju yra logiškiausia pasiūlyti pirkėjui panašius techninius parametrus atitinkantį, tačiau kiek pigesnį variantą. Tikėtina, jog panaši prekė, kainuojanti mažesnę pinigų sumą pirkėją suvilios ir šis netrukus nuspręs įsigyti produktą nutraukiant papildomas paieškas. Žinoma, nors šis triukas suveiks ne visada, tačiau tikimybę parduoti jis tikrai padidins.

Galimybė patogiai palyginti tą pačią funkciją atliekančius produktus

Kartais pasitaiko atvejų, kuomet pirkėjai puikiai žino, ko ieško, o svarbiausia bei jiems aktualiausia informacija slypi būtent produktų techniniuose parametruose. Dėl šios priežasties tokie pirkėjai nuolat skaito produktų aprašymus bei juos lygina tarpusavyje. 

Lyginti produktų techninius parametrus ne visuomet yra patogu. Daugelyje internetinių parduotuvių prekių tarpusavio palyginimas dažnai reiškia ir neišvengiama navigavimą tarp skirtingų produktų. Žinoma, tai užima laiko, o perskaičius vieną produkto aprašymą, dalis informacijos iš galvos gali elementariai išgaruoti per tą laiką, kurio reikia kito produkto įjungimui.

Tuo tarpu yra elektroninių parduotuvių, kurios pasižymi iš tiesų patogiu net kelių skirtingų produktų palyginimu. Tai reiškia, jog pirkėjas gali viename lange matyti kelių skirtingų produktų informaciją bei išvengti papildomo naršymo po pačią parduotuvę. Įprastai šis funkcionalumas yra sukuriamas paspaudus mygtuką, kuris suteikia galimybę prie peržiūrimo produkto įkelti dar vieną produktą bei viename lange rodyti juos vienu metu.

Gali būti sunku patikėti, tačiau toks funkcionalumas daugeliu atveju yra neįtikėtinai patogus, o potencialūs pirkėjai laikui bėgant tai tikrai įvertins vis dažniau pasirinkdami patogias galimybes užtikrinančius elektroninės prekybos taškus.

Žinoma, toks skirtingų produktų palyginimas viename elektroninės parduotuvės lange ne visuomet gali būti sukuriamas paprastai. Vis dėlto šiandien daugelis internetinių parduotuvių yra sukurtos naudojant internetinių svetainių kūrimo platformas, kurios yra nors ir pigus, tačiau gana primityvus pasirinkimas. Tai reiškia, jog šio funkcionalumo projektavimui gali tekti kreiptis į profesionalius internetinių parduotuvių programuotojus bei į tai investuoti. Nepaisant to, tai padės sukurti pridėtinę vertę potencialiems klientams, o tai – vienas iš svarbiausių faktorių, lemiančių internetinės prekybos sėkmę.

Siūlymas papildomai įsigyti panašius bei su pagrindine preke susijusius produktus

Įprastai tam tikra sritis praktiškai niekuomet neapsiriboja vienu produktu. Tai reiškia, jog labai dažnai pasitaiko atvejų, kuomet yra net kelios skirtingų produktų grupės, kurios yra tiesiogiai priklausomos viena nuo kitos. Pavyzdžiui, žvejybos reikmenys nėra tik meškerės – juk pilnavertiškai žvejybai reikia kur kas daugiau priemonių, tokių kaip kabliukai, plūdės, valas ir t.t.

Tvirtas tarpusavio sąsajas turinčių produktų rinkoje yra begalė. Dėl šios priežasties internetinės prekybos atstovai kartais savo parduotuvėse potencialiems pirkėjams siūlo įsigyti jau suformuotus produktų rinkinius. Puikiu tarpusavyje susijusių produktų pavyzdžiu galima laikyti ir internete parduodamus virdulius, prie kurių yra siūloma papildomai įsigyti ir vandens filtrų. Dalis pirkėjų neabejotinai pasinaudos šiuo pasiūlymu ir atėję įsigyti virdulį, neplanuotai nusipirks ir vandens filtrų.

Tokia papildomų pardavimų generavimo strategija kiekvieną dieną tampa vis populiaresnė, o internetinės prekybos atstovai naudojasi jos teikiamais privalumais. Sukurti papildomus tarpusavyje susijusių produktų rinkinius internetinėje parduotuvėje yra paprasta, o laikui bėgant jie gali tapti ir puikiu papildomų pajamų šaltiniu.

Registruokitės dabar! Rinkite mokėjimus per el. bankininkystę ir mokėjimo korteles