Grįžti į straipsnių sąrašą

Pardavimų didinimas elektroninėje parduotuvėje – prekių vaizdo įrašai

19.03.2020

MakeCommerce.lt yra mokėjimų surinkimo platforma, padedanti Jūsų elektroninėje parduotuvėje rinkti mokėjimus iš klientų per elektroninę bankininkystę bei mokėjimo korteles. Su elektroninės prekybos savininkais dalinamės savo sukauptomis žiniomis šiame ir kituose mūsų tinklaraščio straipsniuose.

Elektroninės prekybos prekių ženklams labai svarbu kuo geriau parodyti savo produktus. Nors produktų fotografija yra svarbus komponentas didinant konversijas elektroninėje parduotuvėje, produktų vaizdo įrašai taip pat padeda konvertuoti lankytojus į pirkėjus.

80% apklaustų rinkodaros specialistų, naudojančių vaizdo įrašus teigia, jog vaizdo įrašai tiesiogiai padėjo padidinti pardavimus. Kodėl ir Jums nepadidinus savo pardavimų?

Neapsisprendę pirkti pirkėjai greičiausiai peržiūrės vaizdo įrašą prieš priimdami galutinį sprendimą pirkti ar ne. Jei esate pasirengęs ar tik svarstote pradėti video gamybą, sukurti koncepciją dažnai yra sunkiausia. Norėdami padėti Jums, pateikiame skirtingų žanrų pavyzdžius, kurie įkvėps Jus ir padės pradėti kūrybą.

Produkto savybės

Štai puikus pavyzdys iš pigu.lt elektroninės parduotuvės.

Aiškiai ir glaustai apžvelgiamos produkto savybės ir praktinis pritaikymas. Vaizdo įrašas puikios kokybės, išlaiko žiūrinčiojo dėmesį iki pat įrašo pabaigos. Įraše prekė rodoma iš įvairių kampų ir iš arti ir iš toliau, kad geriau galėtumėte susipažinti su preke.

Jeigu Jūsų prekės parduodamos tik internetu, pirkėjai neturi galimybės fiziškai paliesti ir pajusti Jūsų produkto prieš pirkdami. Pasinaudokite produkto vaizdo įrašu pabrėždami svarbias savybes, kurių klientai iš pradžių gali nepastebėti. Tai ne tik pagerina klientų patirtį, bet ir padidina konversijų skaičių.

Svarbiausia, kad įrašas aiškiai parodo visas gaminio savybes iš skirtingų kampų. Paryškindami viską, ką klientas turėtų žinoti prieš pirkdamas jūsų produktą sustiprinate savo prekės ženklo patikimumą.

Prekių palyginimas

Bijote pragmatiškų klientų, neapsisprendusių? Išbandykite produktų palyginimo vaizdo įrašus, jog padėtumėte jiems sutaupyti laiko ir nervų.

Skirtingai nei apžvalginiuose vaizdo įrašuose, šis video tipas padeda vartotojams įvertinti ir palyginti gaminių elementus ir savybes. Tele2 tai išpildo puikiai, kurdama tokio tipo vaizdo įrašus, vartotojų akyse tampa patikimi savo srities ekspertai, bei padeda vartotojams apsispręsti, bei žinoma didina savo pardavimus.

Šis ilgesnės formos vaizdo įrašas yra labai vertinamas neapsisprendusių klientų, nes jis padeda pirkėjams internete įvertinti panašių prekių kriterijus asmeniškai. Tele2 siūlo neįkainojamą informaciją, kuri padeda klientams priimti pagrįstus sprendimus fiziškai neišbandžius kiekvieno produkto, šiuo atveju telefono.

Kaip papildomas pranašumas, tokio tipo vaizdo įrašai gali supažindinti vartotojus su naujais produktais, kurių kainų diapazonas yra kitoks, jog padėtų jiems nuspręsti visgi ar verta pirkti brangesnį produktą, jeigu jo savybės ir funkcionalumas beveik toks pats kaip ir pigesnio. Būtinai apsvarstykite galimybę kurti tokio tipo vaizdo įrašus, jeigu prekiaujate brangesnėmis prekėmis, turinčiomis daug ir skirtingų techninių savybių.

Emocijos sukūrimas

Kaip apibūdintumėte aromatą, skonį, jausmą internete? Žinoma, galite išvardyti kosmetikos gamybos receptūros sudedamąsias dalis ir žolelių aprašymus, tačiau tol, kol kažkas iš tikrųjų jų nepajuto, jie to ir nepatyrė. Štai puikus Biok laboratorija pavyzdys su dantų pastos vaizdo įrašu.

Įrašas ne tik pasižymi išskirtine estetika, bet ir perteikia reklamuojamą produktą. Pirkėjai, pirkdami „ecodenta“, ne tik perka dantų pastą, bet ir investuoja į gyvenimo būdą. Šis kruopščiai sukonstruotas pasakojimas naudoja produktą kaip veiksmo katalizatorių, užuot nukreipęs pagrindinį dėmesį vien į produktą. Todėl žiūrovai gali įsitraukti į istoriją ir įkūnyti personažą, pradėti su juo tapatintis – jeigu personažas naudoją šį produktą, naudosiu ir aš.

Pirmasis žingsnis norint pradėti naudoti prekių vaizdo įrašus yra žanro pasirinkimas. Tad kai jau žinote pagrindinius prekių vaizdo įrašų žanrus, metas žengti pirmyn!

Paverskite elektroninės parduotuvės lankytojus pirkėjais ir padidinkite konversijų rodiklius naudodami tinkamą video strategiją. Sėkmės elektroninėje prekyboje!

Ieškote daugiau būdų kaip padidinti pardavimus? Perskaitykite kitus mūsų straipsnius apie konversijų didinimą!

 

Sekite mus socialiniame tinkle Facebook, ir apie naujus straipsnius sužinokite pirmieji.

Registruokitės dabar! Rinkite mokėjimus per el. bankininkystę