Publikuota 17.08.2020

Būdamas prekybininku, Jūs tikrai domitės, kaip savo internetinės parduotuvės lankytojus paversti klientais ir taip padidinti pardavimų skaičių. Vienas iš svarbiausių veiksnių, padedančių didinti pardavimus, yra patogus užsakymo puslapis, kurio neatsiejama dalis mokėjimo būdai.

Kuo daugiau mokėjimo būdų siūlo prekybininkas, tuo didesnė tikimybė, kad klientai suras sau tinkamiausią ir iškart pirks. Lietuvoje atsiskaitymas per elektroninę bankininkystę yra populiariausias būdas atsiskaityti elektroninėse parduotuvėse. Tačiau pasaulyje vis didesnį populiarumą įgauna alternatyvūs arba vadinamieji „mokėk vėliau“ sprendimai, kurie leidžia klientui nedelsiant įsigyti pirkinį ir sumokėti vėliau be jokių papildomų mokesčių. Prekybininkas iš karto gauna savo pinigus niekuo nerizikuodamas, o finansinių paslaugų teikėjas pats pasirūpina, kad mokėjimai būtų surinkti iš klientų.

Didesnis pirkinių krepšelis, daugiau uždarbio

„Klarna“, viena didžiausių pasaulyje „pirk dabar, mokėk vėliau“ finansavimo sprendimų pradininkė, įrodo, kad alternatyvių mokėjimo sprendimų siūlymas labiau lems sėkmingą pardavimą ir padidins vidutinę krepšelio vertę. Remiantis „Klarna“ statistika, pardavimai, kuriuos prekybininkai užbaigia naudodamiesi šiais „mokėk vėliau“ sprendimais, paprastai padidėja 44 proc., O vidutinis pirkinių krepšelis padidėja net 68 proc., palyginti su įprastais mokėjimais kortelėmis. Mokėjimas dalimis taip pat padeda prekybininkams išeiti iš užburto nuolaidų rato, todėl visos kainos prekės tampa prieinamos klientui.

„Makecommerce“ kartu su „Inbank“ pradeda siūlyti unikalią  atsiskaitymo dalimis paslaugą Lietuvos elektroninių parduotuvių savininkams pavadinimu „Moki3”. Naudodamiesi „Moki3” atsiskaitymo būdu, galite leisti savo klientams atsiskaityti už pirkinius internetu per 3 mėnesius, lygiomis dalimis, be jokio pabrangimo ar kitų papildomų mokesčių, o pinigus už parduotas prekes, Jūs kaip prekybininkas, gausite iškarto po jų pardavimo.

Kaip padidinti pardavimus, siūlant alternatyvius mokėjimo būdus?

  • Pirkimo pradžioje parodykite alternatyvius mokėjimo metodus

Paryškinkite mokėjimo metodą, kurį siūlote pradžioje, kad klientai žinotų apie alternatyvius mokėjimo būdus dar prieš jiems pasiekiant apmokėjimo puslapį. Pirmajame elektroninės parduotuvės puslapyje esanti reklaminė antraštė puikiai tinka šiam tikslui. Jei klientai iškart sužinos, kad gali sumokėti vėliau, jiems bus lengviau apsispręsti dėl pirkimo, o paliktų pirkinių krepšelių skaičius žymiai sumažės.

  • Produkto puslapyje rodykite galimybę atsikaityti dalimis

Rodykite klientams prekės kainą ir galimybę vėliau sumokėti už prekes be jokio papildomo mokesčio. Norėdami tai padaryti, šalia produkto kainos įdėkite „Moki3“ logotipą ir paminėkite galimybę sumokėti trimis dalimis.

  • Reklaminėse kampanijose naudokite šūkius „Pirkite dabar, mokėkite vėliau“

Reklamuodami 75 ir daugiau eurų kainuojančius produktus („Moki3” galima naudoti pirkinių krepšeliams didesniems nei 75 eurai), naudokite frazę „nusipirkite dabar, sumokėkite vėliau, 3 lygiomis dalimis“. Leiskite pirkėjams suprasti, kad net mažesnius pirkimus galima apmokėti dalimis. Tai savo ruožtu pagreitina pirkimo sprendimą ir labiau tikėtina, jog klientas nupirks Jūsų prekę.

DUK apie šią paslaugą pateikiamas čia.

Registruokitės dabar! Rinkite mokėjimus per Moki3