Grįžti į straipsnių sąrašą

Populiarios marketingo strategijos, kurios padės sukurti pridėtinę vertę tiek mažiems, tiek ir didesniems internetiniams verslams

10.02.2023

Laikui bėgant marketingo strategijos keičiasi bei vis labiau prisitaiko prie kintančių vartotojų poreikių. Šiomis dienomis atkreipti interneto naršytojų dėmesį nėra taip paprasta. Tam didelę įtaką daro milžiniškas kiekis internetinių reklamų socialiniuose tinkluose ar naujienų portaluose. Nors tokios reklamos dar vis yra plačiai naudojamos, vartotojai prie jų yra pratę, todėl ir dėmesį ne visuomet sąmoningai atkreipia.

Tiesa, marketingo sąvoka šiais laikais reiškia ne tik įprastą reklamą, kurią esame įpratę matyti, tačiau ir daugybę kitų strategijų, kurios yra atliekamos siekiant padidinti prekės ženklo žinomumą ar pardavimus. Taigi, kokius marketingo veiksmus šiandien yra verta atlikti, norint padidinti galimybę parduoti daugiau?

Mikro-influenceriai

Nuomonės formuotojai jau kurį laiką yra populiarus būdas skleisti žinią apie įvairius prekinius ženklus ir skirtingą produkciją. Daugybė skirtingų bendrovių sėkmingai naudojasi socialiniuose tinkluose žinomų žmonių reklama tikslinei auditorijai. Ne paslaptis, jog nuomonės formuotojai gali būti skirstomi į kelias skirtingas kategorijas pagal tai, kiek sekėjų jie turi. Dauguma didesnių kompanijų dažnai kreipiasi į stambesnius influencerius, turinčius daugiau nei 100 tūkstančių sekėjų. Žinoma, tokia reklama gerokai brangesnė dėl platesnės reklamos sklaidos.

Pastaruoju metu vis labiau populiarėja ir mažesnę sekėjų armiją turintys mikro-influenceriai, turintys 7 – 30 tūkstančių sekėjų. Jų teikiamos reklamos paslaugos yra gerokai pigesnės, todėl jomis gali naudotis ir mažesnį verslai. Pavyzdžiui, dideles auditorijas sukaupę nuomonės formuotojai už reklamą kartais gali paprašyti ir kelių tūkstančių eurų. Tuo tarpu mažiau sekėjų turinčios socialinių tinklų žvaigždės dažnai gali kainuoti vos kelis šimtus eurų. Skirtumas akivaizdus, tiesa?

Tik Tok rinkodara

Nepaisant mažesnės sekėjų auditorijos, mikro-influenceriai dažnai reklamos specialistų yra laikomi kūrėjais, turinčiais kokybiškesnę ir lengviau reklamos paveikiamą tikslinę auditoriją.

Puikus bei efektyvus būdas, padedantis sukurti pridėtinę vertę nuomonės formuotojo sekėjams – papildomas nuolaidos kodas apsipirkimui elektroninėje parduotuvėje. Įprastai tokį kodą paskelbia patys nuomonės formuotojai reklamos metu. Tai skatina sekėjus apsilankyti elektroniniame prekybos taške bei įsigyti prekes su papildoma nuolaida. 

Trumpi vaizdo įrašai

Niekam ne paslaptis, jog pastaruoju metu socialiniuose tinkluose ypač populiarėja trumpieji vaizdo įrašai. Tokio tipo vaizdo įrašus išpopuliarino socialinis tinklas „TikTok“. Laikui bėgant trumpuosius vaizdo įrašus pradėjo naudoti ir „Instagram, „Facebook“ bei „YouTube“ platformos. Priešingai nei įprasti socialinių tinklų įrašai, trumpieji „Reels“ vaizdo įrašai yra kur kas universalesni. Viena svarbiausių jų savybių – paprastesnis žiūrovo įtraukimas į rodomą turinį. Verslininkai, įskaitant internetinės prekybos atstovus, kurdami trumpuosius vaizdo įrašus populiarioms socialinių tinklų platformoms užsitikrina sau poziciją ten, kur potencialūs jų klientai praleidžia tikrai nemažai laiko.

Tyrimų duomenimis, net 60% visų „TikTok“ naudotojų yra gimę tarp 1997 bei 2010 metų. Tai reiškia, jog didžioji dalis turinį žiūrinčių asmenų priklauso jaunai amžiaus grupei, kuriai nuolat rodomas turinys padeda juos sudominti. Dėl šios priežasties tai gali padėti ateityje juos paversti nuolatiniais klientais.

Vienas iš geriausių pavyzdžių, rodančių verslo ir internetinės prekybos žinomumo didinimą „TikTok“ platformoje – https://www.tiktok.com/@getbex.com

Tik pažvelkite, kokia sekėjų armiją gali sutraukti savo parduodamos produkcijos demonstravimas bei atliekami bandymai. Žinoma, turinio pateikimas turi būti įdomus bei įtraukiantis. Patikėkite, tai tikrai veikia.

Informacijos srautas, kurį padeda sukurti socialiniai tinklai skatina priklausomybę, todėl dauguma vartotojų į jas grįžta net po kelis kartus per dieną. Tokia priklausomybė išsivysto dėl socialiniuose tinkluose pateiktos informacijos, kurią priimdamos žmogaus smegenys išskiria dopaminą. Ši medžiaga yra žinoma kaip „laimės hormonas“, padedantis žmogui pasijusti geriau.

Taigi, tai tik dar kartą įrodo, kad turintiems elektroninę parduotuvę verta kurti trumpuosius vaizdo įrašus bei talpinti juos populiariausiuose socialiniuose tinkluose. Tai ne tik puikus būdas didinti prekės ženklo ar elektroninės parduotuvės žinomumą, tačiau taip pat ir demonstruoti parduodamų produktų savybes, jų išskirtinumą.

Vizualus medžiagos pateikimas, kuris padeda lengviau įsiminti informaciją

Rašymas yra vienas iš populiariausių būdų perteikti informaciją internete. Nors be tekstu pateiktos informacijos išsisukti tikrai nepavyks, tačiau ją visuomet galima papildyti ir įvairiais vaizdiniais, tokiais kaip reklaminiai baneriai, animacijos ir dar daugiau.

Šiais laikais interneto naršytojai bei socialinių tinklų naudotojai yra gana „tingūs“. Tai reiškia, jog dalis jų nesivargina skaityti ilgesnių tekstų ir pasąmoningai labiau pasikliauja vizualiai pateikta medžiaga. Vizualios medžiagos svarbą įrodo ir socialinių tinklų populiarumas.

Vizualinės medžiagos pateikimas šiomis dienomis yra galimas ne tik socialiniuose tinkluose, tačiau ir internetinėse parduotuvėse. Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, jog vizualinė medžiaga, tinkama elektroninės parduotuvės aplinkai yra parduodamų produktų reklaminės nuotraukos, tačiau yra ir kitų tipų vizualų, galinčių padėti paversti parduotuvę patrauklesne. Pavyzdžiui, pastaruoju metu be galo populiariais tapo trumpieji vaizdo įrašai, kuriuose yra demonstruojama kaip naudotis produktais.

Platesnis vizualinės medžiagos naudojimas ne tik paverčia elektroninę parduotuvę žaismingesne bei įdomesne, bet ir padeda naršytojams paprasčiau įsisavinti pateiktą informaciją. 

Nevertėtų pamiršti, jog savarankiškai sukurti patrauklius vizualus nėra taip paprasta. Ne kiekvienas elektroninę parduotuvę turintis verslininkas turi tam laiko bei reikiamų įgūdžių. Dėl šios priežasties galbūt verta kreiptis pagalbos į grafikos dizainerius, kurių paslaugos nors ir ne visuomet yra pigios, tačiau tokia investicija laikui bėgant gali atsipirkti. Galiausiai konsultacija su dizaineriu yra būtina norint visus vizualus pateikti kokybiškai, gražiai bei neperkraunant elektroninės parduotuvės bendro dizaino.

Trumpas apibendrinimas

Visi aukščiau išvardinti žingsniai yra pagalbinės marketingo priemonės bei strategijos, padedančios sukurti pridėtinę vertę elektroninei parduotuvei. Tai idėjos, kuriomis šiandien naudojasi daugybė verslų bei džiaugiasi jų atnešamais rezultatais. Labai tikėtina, jog šios strategijos artimiausiu metu išliks populiarios tiek tarp didesnių, tiek tarp mažesnių verslų ne tik Lietuvoje, tačiau ir visame pasaulyje.

Registruokitės dabar! Rinkite mokėjimus per el. bankininkystę ir mokėjimo korteles