Publikuota 15.07.2021

SEO auditas – tai procesas, kurio metu analizuojamos stipriosios ir silpnosios svetainės pusės ir jos veikimas internete. Pagrindinis SEO audito tikslas – nustatyti įvairias pamatines problemas, kurios gali turėti įtakos svetainės organinės paieškos rezultatams.

SEO audito ataskaitos nauda

Šis procesas (paprastai trunkantis 1-2 savaites) taip pat padeda atrasti naujas svetainės SEO galimybes ir leidžia svetainės savininkams nuolat susipažinti su naujausiais SEO reikalavimais ir tendencijomis. Atliekant išsamų SEO auditą įvertinami svarbiausi iš šių reitingavimo signalų, kad būtų galima nustatyti, kur Jūsų svetainė gali būti patobulinta.

Kodėl SEO auditas svarbus elektroninėms parduotuvėms?

Elektroninės prekybos SEO auditas padeda sukurti stiprią svetainės ir rinkodaros strategiją, jog būtų galima tiksliai sureguliuoti svetainę atitinkančią svarbiausius organinės paieškos variklių reikalavimus.

SEO Auditas taip pat suteikia įžvalgų apie tai, ką daro Jūsų konkurentai. Stebėti konkurentų veiksmus būtina, nes net ir nedidelis pakeitimas, gali pagerinti Jūsų svetainės matomumą organinėje paieškoje.

Elektroninės parduotuvės SEO audito privalumai

Pagerina jūsų SEO strategiją

Paieškos sistemos, tokios kaip Google, dažnai keičia savo paieškos algoritmą, kad pagerintų vartotojų patirtį. El. parduotuvės SEO auditas nustato šiuos pokyčius ir leidžia pagerinti jūsų internetinės parduotuvės SEO strategiją. Tai savo ruožtu padeda padidinti ir pagerinti svetainės reitingą, o tai yra bet kokio SEO optimizavimo tikslas. Taigi, svarbu laiku atlikti auditą, nes jis leidžia įvertinti ir susidaryti el. prekybos svetainės tobulinimo planą.

Geresnis konversijos rodiklis

Elektroninės komercijos SEO auditas svarbus tuo, kad padeda ištirti geriausius nukreipimo puslapius, jų turinį, dizainą ir kitus faktorius, kurie atlieka svarbų vaidmenį siekiant padidinti konversijų rodiklius. Norint išsiaiškinti, kas geriausiai tinka elektroninės prekybos svetainei, reikia atlikti daug bandymų. Galiausiai tai turi įtakos verslo investicijų grąžai, nes pagerėja organinės paieškos rezultatai, svetainės reitingas tampa geresnis.

Geriausia konversijų rodiklio optimizavimo atliekant SEO auditą, dalis yra ta, jog jo metu dėmesys sutelkiamas ne tik į organinio srauto didinimą, bet ir į tinkamos auditorijos, kuri gali būti Jūsų potencialūs klientai, pritraukimą į Jūsų internetinę parduotuvę.

Nustatomos už svetainės ribų ir svetainėje esančios problemos

Svetainės auditas padeda nustatyti problemas, dėl kurių srautas nukreipiamas nuo svetainės. Tai gali būti šlamštinės nuorodos, nedraugiški URL adresai, neveikiančios atgalinės nuorodos ir kt. Kai šios problemos išsprendžiamos, pagerėja klientų laiko praleidimas jūsų svetainėje , o tai gali reikšti didesnius pardavimus.

Norėdami įvertinti savo puslapio turinio strategiją ir rasti spragų ar vietų, kurias reikia tobulinti, taip pat galite pažvelgti į savo konkurentų turinio strategiją. Tai padės jums įvertinti, kokio tipo turinį jie kuria ir kaip tai veikia jų elektroninės prekybos verslą.

Geresnis turinys

Tarp visų SEO veiksmų turinys išlieka vienas svarbiausių faktorių. Svarbiausia priežastis, kodėl kas nors tampa nuolatiniu Jūsų elektroninės parduotuvės lankytoju, yra turinys arba jūsų pridėtinė vertė. Techninis SEO auditas padeda nustatyti, koks turinys jūsų elektroninės prekybos svetainėje veikia, o koks – ne. Turinio tobulinimas gali reikšti didesnį įsitraukimą ir geresnį organinį reitingą Google paieškoje.

Raktinių žodžių analizė

Planuojant raktinių žodžių strategiją, atliekami išsamūs tyrimai ir elektroninės komercijos SEO auditas. Kaip aptarta anksčiau, turinys yra organinės paieškos matomumo pagrindas, o turinys susijęs su verte ir raktažodžiais. SEO auditas padeda sugalvoti geresnius raktažodžius, kuriuos galima naudoti metažymose, antraštėse ir t. t., o tai padidina organinės paieškos matomumą. Niekada nepridėkite nereikšmingų raktažodžių. Atidžiai atlikite tyrimą ir kiekvienam puslapiui pasirinkite po kelis svarbius ir tinkamus raktažodžius.

Atgalinės nuorodos

Atgalinės nuorodos veikia pagal paprastą koncepciją: kuo daugiau žinomų nuorodų, kurios veda į Jūsų elektroninės parduotuvės svetainę, tuo didesnė tikimybė gauti srautą organiškai.

Taip pat reikėtų žinoti, kiek atgalinių nuorodų yra konkurentų svetainėse. Čia vėlgi padeda auditas, nes jis padeda nustatyti, kiek atgalinių nuorodų turi Jūsų konkurentų svetainė, taip pat jų kokybę.

Pabaigai apie SEO auditą

Elektroninės parduotuvės SEO auditas yra pastovus veiksmas, kurį reikia atlikti periodiškai, kad geriau suprastumėte svetainę ir išliktumėte priekyje konkurentų.

Tikimės, kad šiame įrašę sužinojote, kodėl SEO auditas yra labai svarbus siekiant geresnių internetinės parduotuvės rezultatų. Galiausiai tai turi įtakos ir pardavimams bei investicijų grąžai.

MakeCommerce.lt yra mokėjimų surinkimo platforma skirta Jūsų internetinės parduotuvės mokėjimų surinkimui, padedanti Jūsų elektroninėje parduotuvėje rinkti mokėjimus iš klientų per elektroninę bankininkystę bei mokėjimo korteles. Su elektroninės prekybos savininkais dalinamės savo sukauptomis žiniomis šiame ir kituose mūsų tinklaraščio straipsniuose.

Sekite mus socialiniame tinkle Facebook, ir apie naujus straipsnius sužinokite pirmieji.

Registruokitės dabar! Rinkite mokėjimus per el. bankininkystę