Publikuota 02.08.2021

Ne paslaptis, jog šiuolaikinio verslo sėkmė susideda iš daugybės skirtingų faktorių. Vieni verslininkai teigia, jog svarbiausia – motyvacija. Tuo tarpu kiti svarbiausiu aspektu įvardina tinkamą veiksmų planavimą ar net įgūdžius, leidžiančius priimti net ir sudėtingiausius sprendimus. Natūralu, jog šie faktoriai taip pat lemia ir internetinio verslo sėkmę. Vis dėlto verslo kontekste egzistuoja ir daugiau svarbių aspektų, kurie daro tiesioginę įtaką ne tik pardavimams, tačiau ir prekės ženklo žinomumui. Vienas iš svarbiausių tokių aspektų – marketingas. Ši sritis šiomis dienomis išgyveną tikrą aukso amžių dėl galimybių gausos, kurią suteikia ne kas kitas, kaip internetas. Internetas leidžia marketingui plėstis į skirtingus kanalus, kurių šiandien taip pat yra begalė. Tačiau kurie iš jų yra tinkamiausi reklamai, kuri potencialiai galėtų padėti padidinti pardavimus net ir internetinėms parduotuvėms?

Socialiniai tinklai

Pirmosios socialinių tinklų užuomazgos buvo pastebėtos dar praėjusiame amžiuje. Žinoma, tuomet socialiniai tinklai buvo labai primityvūs, todėl galimybių ten nebuvo labai daug. Šiandien situacija socialiniuose tinkluose yra labai pasikeitusi. Pasikeitė ne tik socialinių tinklų struktūra, ženkliai išsiplėtė ir turinio dalinimosi galimybės, tačiau taip pat išaugo ir jų populiarumas. Oficialių šaltinių duomenimis, šiai dienai populiariausias socialinis tinklas “Facebook” jau turi apie 2.9 milijardo aktyvių vartotojų, o šie skaičiai ir toliau nepaliaujamai auga.

Nors socialinių tinklų yra daugybė, tačiau pačiais populiariausiais bei tinkamiausiais internetinio marketingo kampanijoms yra laikomi vos keli:

 “Facebook”

Dar 2004 metais įsikūręs “Facebook” šiandien yra visapusiškai pritaikytas verslui. Šis socialinis tinklas siūlo daugybė pačių įvairiausių įrankių verslui, kurie padeda patogiai dalintis turiniu, nuorodomis bei efektyviai pasiekti plačias auditorijas. Bene didžiausią naudą suteikia “Facebook Ads” funkcija, leidžianti inicijuoti reklamas, kurių pagalba žinia apie produktą ar paslaugą gali išplisti žaibiškai. Nors ši funkcija ir yra mokama, tačiau tai dar nereiškia, jog ji tikrai pasiteisins. Ypač svarbu yra tinkamai apgalvoti visus reklaminių kampanijų niuansus bei nukreipti pačią reklamą į tinkamą auditoriją.

“Instagram”

“Instagram” – dar vienas socialinių tinklų milžinas, kuriuo šiandien naudojasi per milijardą vartotojų. Tokį šio socialinio tinklo populiarumą lemia plačios bei itin paprastos vaizdinio turinio dalinimosi galimybės. Ne paslaptis, jog vaizdinis turinys rinkodaroje vaidina ypatingai svarbų vaidmenį. Įtraukiančio vaizdinio turinio naudojimas padeda efektyviai atkreipti auditorijos dėmesį bei tapti pastebėtu daug paprasčiau. Visai kaip ir socialinis tinklas “Facebook”, “Instagram” platforma taip pat turi rinkodarai skirtų įrankių, leidžiančių naudotis reklamos privalumais. Šiandien įvairūs verslai bei marketingo specialistai taip pat yra linkę naudotis ir nuomonės formuotojų paslaugomis. Šie, daugybę sekėjų turintys žmonės dažnai padeda verslams reklamuoti įvairias prekes bei paslaugas, o tai vis dar yra laikoma efektyviu būdu padidinti net ir internetinius pardavimus.

 “Youtube”

Nors “Youtube” platforma yra skirta tik vaizdo įrašų kėlimui bei dalinimuisi, joje taip pat yra nemažai galimybių, galinčių padėti pagerinti internetinius pardavimus. Čia rinkodaros procesai iš tiesų gali priminti darbą su jau minėtais “Instagram” nuomonių formuotojais. “Youtube” platformoje yra daugybė kūrėjų, kurios seka ir jų talpinamą turinį nuolat stebi begalės žmonių. Skamba kaip puiki proga pasiekti itin plačią tikslinę auditoriją, tiesa? Žinoma, tokio pobūdžio prekių ar paslaugų reklama gali pareikalauti nemažų investicijų, todėl reikėtų gerai apgalvoti, ar toks metodas visgi atsipirks.

Naujienlaiškiai

Šiandien elektroniniu paštu naudojasi beveik kiekvienas. Vis dėlto tai yra puiki komunikacinė priemonė, leidžianti ne tik palaikyti ryšį su skirtingais žmonėmis, tačiau taip pat ir dalintis mažos apimties failais bei informacija. Elektroninis paštas taip pat yra puiki priemonė naujienlaiškių siuntimui. Sunku patikėti, tačiau pirmosios naujienlaiškių užuomazgos pradėjo formuotis dar senovės Romoje. Akivaizdu, jog tais laikais tai neturėjo nieko bendro su skaitmeniniu marketingu, tačiau šių naujienlaiškių tikslas taip pat buvo traktuojamas kaip puikus būdas informuoti visuomenę apie įvairias aktualijas. Žinoma, tuometiniai prekeiviai tokį metodą taikė ir verslo tikslams.

Ne paslaptis, jog naujienlaiškiai yra laikomi bene efektyviausia marketingo strategija, leidžiančia palaikyti ryšį su esamu ar buvusiu klientu, informuojant jį apie naujienas ar specialius pasiūlymus. Būtent dėl šios priežasties daugybė prekių ar paslaugų tiekėjų naudoja šį metodą. Nuolat siunčiami naujienlaiškiai įprastai neleidžia esamiems ar buvusiems klientams pamiršti apie tam tikrą paslaugų tiekėją. Ypač ryškų vaidmenį naujienlaiškiai atlieka ir tuomet, kai pardavėjas nori pristatyti auditorijai naują produktą. Profesionaliai sumaketuotas naujienlaiškis gali tapti puikiu įrankiu, padedančiu tokį produktą parduoti. Nors naujienlaiškio efektyvumas ir priklauso nuo turimos klientų kontaktinių duomenų bazės, visgi egzistuoja didelė tikimybė, jog nors vienas klientas susigundys ir įsigys naujienlaiškyje pristatomą produktą.

Savaime suprantama, jog reklama yra puikus būdas efektyviai didinti pardavimus ne tik fiziniams, tačiau ir elektroniniams verslams. Reklamos šiandien yra daug. Ji yra praktiškai visur. Didelė reklamos įvairovė vienas reklamos kampanijas gali užgožti, o tuo tarpu kitas paversti puikiai įsimintinomis ir pastebėtomis. Šios tendencijos taip pat galioja ir internete. Būtent dėl šios priežasties verslai dažnai samdo profesionalius reklamų kūrėjus bei jiems patiki sudėtingas reklamos kūrimo užduotis. Žinoma, nėra aiškaus įrodymo, jog reklama atneš reikiamos naudos, tačiau bandyti yra visuomet leidžiama, o nuolatinis eksperimentavimas anksčiau ar vėliau duoda savo vaisių.

Sekite mus socialiniame tinkle Facebook, ir apie naujus straipsnius sužinokite pirmieji.

Registruokitės dabar! Rinkite mokėjimus per el. bankininkystę ir mokėjimo korteles