Grįžti į straipsnių sąrašą

9 automatizuoti elektroniniai laiškai, kuriuos turėtumėte siųsti savo el. parduotuvės klientams

11.09.2020

COVID-19 pandemija pakeitė daugelį sričių ir daugelis įmonių, norėdamos išgyventi nuosmukio, turėjo prisitaikyti prie naujų aplinkybių. Remiantis skelbiamais tyrimais, daugelis įmonių prognozuoja artėjantį nuosmukį ir neigiamą poveikį verslui. Tačiau elektroninės prekybos srityje vis dar tikimasi reikšmingo augimo. Tai reiškia, kad dabar, labiau nei bet kada, elektroninės prekybos įmonės turi kurti kuo didesnę pridėtinę vertę esamiems ir būsimiems klientams. Be abejo, apsipirkimo tradicinėje, fizinėje parduotuvėje patirtis skiriasi nuo apsipirkimo elektroninėje parduotuvėje, tačiau elektroniniai laiškai ir jų rinkodaros pagalba taip pat galima maksimaliai išnaudoti ir pastarąją. Šiandien mes apžvelgsime devynis automatinius el. laiškus, kuriuos turėtų siųsti kiekvienas elektroninės prekybos verslas.

1. Užsakymo patvirtinimo el. Laiškai

Vienas iš svarbiausių elektroninės prekybos įmonės el. laiškų turėtų būti užsakymo patvirtinimo laiškas. Tai yra operaciją patvirtinantis el. laiškas, kuris turėtų būti išsiųstas automatiškai ir realiu laiku. Klientai tikisi gauti tokį el. laišką, kai tik jų užsakymas yra patvirtintas apsipirkimo aplinkoje.

Pažvelkime į „Fitbit“ užsakymo patvirtinimo el. laišką. Spalvingame, konkretaus prekės ženklo el. laiške yra visa reikalinga informacija: užsakymo numeris, įsigyti produktai, kaina ir, žinoma, gavėjo adresas.

„Fitbit“ užsakymo patvirtinimo el. laiškas

2. Registracijos pasveikinimai

Jei Jūsų elektroninėje parduotuvėje yra privaloma registracija, ar kitais būdai, renkate naujienlaiškių prenumeratorius, įsitikinkite, kad kiekvienas užsiregistravęs automatiškai gaus pasveikinimo el. laišką. Pagrindinė pasveikinimo el. laiško funkcija yra informuoti potencialų klientą, kad registracija buvo sėkminga. Tačiau nepamirškite, kad tai yra Jūsų pirmoji galimybė pradėti rinkodarinius veiksmus.

Štai puikus „Fleur & Bee“ pavyzdys. Užburkite potencialų klientą šiltu pasveikinimu ir žinoma 20% nuolaidos kuponu!

„Fleur & Bee“ pavyzdys

3. Pristatymo pranešimai

Daugeliu atvejų automatiniai siuntos pranešimai paprasčiausi laiškai, tiesiog informuojantys „sausu“ tekstu apie siuntos išsiuntimą. Tokių laiškų atidarymo rodiklis yra labai didelis, nes klientai po užsakymo labai laukia savo siuntos. Todėl verta kuriant šiuos laiškus, jiems skirti daugiau dėmesio, juos kurti unikalius savo prekės ženklui.

„Food52“ puikiai išnaudojo galimybę susirasti naujų klientų elektroniniu paštu, informuojančiu apie siuntą. Prie laiško pridėta parinktis „rekomenduoti draugui“ ir be kita ko siūloma 20 dolerių dovana, tiek klientui, tiek jo draugui.

„Food52“ pavyzdys

4. Paliktų krepšelių priminimo laiškai

Deja, ne visi pirkėjai visada užbaigia pirkimą, tad Jūsų elektroninė parduotuvė tikrai turėtų siųsti automatinius laiškus klientams, nepabaigusiems pirkimo. Yra keletas skirtingų būdų, kaip sumažinti apleistų krepšelių poveikį ir dėl to prarastą apyvartą. Gerų patarimų galite rasti, pavyzdžiui, kituose angliškuose straipsniuose: kaip tinkamai siųsti paliktų krepšelių laiškus, kaip tinkamai tai automatizuoti ar segmentavimo idėjos su puikiais pavyzdžiais.

„Bonobos“ pateikia gerą pavyzdį, kaip svarbu pažinti savo klientus ir kaip panaudoti turimas žinias el. pašto rinkodaroje. Jei žinote, kas patinka ir nepatinka Jūsų klientams, naudokite šią informaciją kurdami el. laiškus. Atminkite, kad žemiau pateiktas pavyzdys gali būti netinkamas visoms sritims ir klientams, tačiau vis tiek gerai suprasite, kaip sukurti el. laiškus, kurie reprezentuoja Jūsų prekės ženklą ir motyvuoja klientus užbaigti pirkimą.

„Bonobos“ palikto krepšelio laiškas

5. Įvertinimo po pirkimo laiškas

Jūsų elektroninė parduotuvė turėtų automatiškai išsiųsti ir laišką po prekės pristatymo su padėka. Parodykite savo klientams, kad jie Jums rūpi. Taip pat pasinaudokite šia galimybe paprašyti atsiliepimų ir įvertinimų.

Čia yra geras „Massdrop“ pavyzdys, kaip paprašyti klientų atsiliepimų.

„Massdrop“ pavyzdys

6. „Rekomenduok draugui“ elektroninis laiškas

Tikrai verta savo elektroninei parduotuvei sukurti automatinį el. laišką „rekomenduok draugui“. Tai puikus būdas surinkti naujus kontaktus ir paversti juos savo klientais. Dažnai rekomendacijų rinkimas palengvinamas suteikiant klientams rekomendacijų kreditus ar nemokamus produktus. Čia yra geras „Postable“ pavyzdys. (Elektroniniame laiške gali naudoti ir animuotus paveikslėlius!)

„Postable“ rekomendacijos laiško pavyzdys

7. Klientų susigrąžinimo elektroniniai laiškai

Be to, kas aprašyta aukščiau, automatiniai elektroniniai laiškai turėtų būti siunčiami ir siekiant susigrąžinti klientus arba iš naujo sukelti susidomėjimą. Sukurkite el. laiškus pagal kliento pirkimų istoriją ir nustatykite kaip pavyzdys, jog jie būtu siunčiami klientams kurie jau 6 mėnesius nieko nepirko Jūsų elektroninėje parduotuvėje.

Įkvėpimo pavyzdys yra „Skillshare“. Tai gražiai suformuotas laiškas „pasiilgome tavęs“, kurį lydi pasiūlymas sugrįžti į elektroninę parduotuvę.

„Skillshare“ pavyzdys

8. Gimtadienio pasveikinimo elektroniniai laiškai

Jei Jūsų duomenų bazėje yra Jūsų klientų gimtadieniai, nepamirškite pasveikinti jų su svarbia diena!

Daugelis klientų mėgsta apdovanoti save per savo gimtadienį arba tikisi, kad tai padarys kiti. Pasinaudokite proga ir pritraukite juos į savo elektroninę parduotuvę! Norėdami tai padaryti, sukurkite tokių pasveikinimų automatinę kampanija.

Čia yra gražus tikslinės el. pašto rinkodaros pavyzdys iš „BarkBox“.

„BarkBox“ pasveikinimo el. laiškas

9. Pakvieskite sekti Jus socialiniuose tinkluose

Galiausiai nustatykite automatinius elektroninius laiškus, kurie pakvies dabartinius ir potencialius klientus sekti Jūsų verslą socialiniuose tinkluose. Kuo daugiau galimybių bendrauti su klientais, tuo geriau Jūsų įmonei!

Elektroninio pašto rinkodara Jums tikrai padės, jei bandote padidinti savo auditoriją skirtingose platformose. Nustatykite kriterijus, pagal kuriuos pradedate automatizavimą. Pavyzdžiui, nuspręskite, ar norite susisiekti tik su klientais, kurie jau susidomėjo Jūsų produktu, ar su tais kurie jau nupirko keletą kartų.

Čia yra įdomus pavyzdys iš „Good American“ , laiškas tikrai atkreipia dėmesį.

„Good American“ pavyzdys

Plėskite savo elektroninės prekybos verslą naudodami automatinių laiškų rinkodarą.

Pateikėme devynis puikius elektroninių laiškų pavyzdžius, kuriuos turėtų siųsti Jūsų elektroninės prekybos verslas. Tačiau galimybės yra neribotos! Išnaudokite visas automatizavimo galimybes, taupykite laiką ir energiją ir padidinkite savo elektroninės parduotuvės pardavimus!

Sekite mus socialiniame tinkle Facebook, ir apie naujus straipsnius sužinokite pirmieji.

Registruokitės dabar! Rinkite mokėjimus per el. bankininkystę