Publikuota 28.08.2020

Ką tik sukūrėte internetinę parduotuvę. Tačiau kol kas niekas nieko nenupirko Jūsų elektroninėje parduotuvėje? Kyla klausimas, kaip priversti žmones pirkti?

Kai pradedate savo naują elektroninės prekybos verslą, lengva buvo pamastyti apie pirmuosius pardavimus, bet ne juos padaryti. Šiandien perkantys internetu yra nepasitikintys ir reiklūs klientai. Jie turi begalę galimybių įsigyti prekes daugelyje el. parduotuvių – Jums gali būti labai sudėtinga konkuruoti su seniau veikiančiomis elektroninėmis parduotuvėmis.

Norėdami gauti pirmuosius pardavimus, turite sutelkti savo energiją į kūrybingų ir veiksmingų strategijų kūrimą, kad žmonės būtų skatinami pateikti užsakymą, kai tik jie apsilanko Jūsų elektroninėje parduotuvėje. Bet neturėdami daug patirties elektroninės prekybos versle, galite lengvai patekti į spąstus, be galo ir be proto keisdami savo internetinę parduotuvę, jos dizainą, diegdami papildomas funkcijas ir panašiai.

Todėl dalinamės lengvai sekamų ir patikrintų būdų sąrašu, kaip padėti Jums pasiekti savo pagrindinį tikslą: parduoti. Vykdydami šiuos patarimus, kaip gauti pirmąjį pardavimą, pamatysite, gauti užsakymą per pirmąsias veiklos dienas nėra taip sudėtinga, kaip galvojote.

Pradėkite nuo pažystamųjų rato

Norint gauti pirmuosius pardavimus, toli dairytis nereikia. Pradėkite nuo pažystamų ir draugų rato. Visi mes turime draugų ir šeimos narių, kurie palaikys mūsų įdėjęs ir pastangas vykdyti verslą. Tai nereiškia, kad turite juos priversti pirkti produktus, kurių niekada nenaudos. Jei turite kokybiškų prekių, pagalvokite, kas bus tinkama ir naudinga Jūsų draugams ir šeimos nariams.

Keletas praktiškų patarimų:

  • Sukurkite „Excel“ dokumentą, kuriame būtų ne mažiau kaip 50 artimų žmonių ir dar 50 pažįstamų žmonių.
  • Sukurkite elektroninio pašto rinkodaros kampaniją, skirtą šiems žmonėms. Pavyzdžiui, VIP išpardavimas išskirtinai Jūsų šeimos nariams ir draugams.
  • Arba galite sukurti asmeninį el. laišką kiekvienam pažįstamam asmeniui. Tokiu būdu jiems parodysite, kad įdėjote daug daugiau pastangų ir suasmeninote pasiūlymą skirta tik jiems.

Paprašykite rekomendacijų

Bendraudami su jau pažystamais žmonėmis, nepamirškite jų paprašyti ir rekomendacijų. Pakvieskite draugus ir šeimos narius pasidalinti Jūsų naująja internetine parduotuve su žmonėmis, kuriuos jie taip pat pažysta (kad ir socialiniuose tinkluose). Tokiu būdu Jūs pasieksite domino efektą, kad kuo daugiau klientų gautų rekomendacijas iš pažystamų apsilankyti Jūsų elektroninėje parduotuvėje. Tai labai galingas rinkodaros kanalas, rekomendacijų galia.

Remiantis „Nielsen“ tyrimu, 92% vartotojų pasitiki pažįstamų žmonių rekomendacijomis. Nuo vieno asmens paprastai tęsis rekomendacijų kitiems žmonėms grandinė. Taigi, nemokama reklamos forma, skirta Jūsų prekės ženklui kurti ir stiprinti.

Bet kas privers Juos kalbėti apie Jūsų naujai atidarytą parduotuvę kitiems žmonėms ir taip pat rekomenduoti?

Norėdami veiksmingai paskatinti juos, kad rekomenduotu Jus, skatinkite juos nuolaidomis. Be to, Jūs galite jiems dovanoti bei specialius nuolaidų kodus ar kuponus. Ir ne tik rekomenduojantiems, bet ir tiems kurie apsilankys pas Jus pagal rekomendacijas! Jūs ne tik gausite kokybiškus lankytojus, bet ir generuosite naujus pardavimus.

Siūlykite nuolaidą už el. pašto adresą

Elektroninio pašto rinkodara yra pagrindinė bet kurios internetinės parduotuvės sėkmės dalis. Turėdamas milžinišką ROI elektroninis paštas vis dar yra rinkodaros kanalų karalius. O tai reiškia kad privalote rinkti klientų el. pašto adresus ir juos naudoti rinkodaroje.

Pradėkite rinkti lankytojų el. pašto adresus nuo to momento, kai jie patenka į Jūsų svetainę, naudodami naujienlaiškių prenumeratos funkciją. Galite pasiūlyti nuolaidų kuponą, kurį lankytojai gali panaudoti pirmą kartą pirkdami mainais į savo el. pašto adresą. Tokiu būdu Jūs ne tik surinksite daugiau el. pašto prenumeratorių, bet ir padidinsite savo galimybes atlikti pirmą pardavimą klientui. Iš tikrųjų prekybininkas, siūlantis nuolaidos kodus, net 8 kartais padidina galimybę parduoti.

Paprasčiausias būdas tai padaryti, tiesiog sukurti gražią naujienlaiškio prenumeratos formą, kuri pasirodys lankytojui patekus į Jūsų svetainę. Taip pat galite pasirinkti konkrečius puslapius, kur bus rodoma el. pašto forma. Jūs netgi galite pasirinkti konkrečią klientų grupę, pavyzdžiui, naujus ar grįžtančius lankytojus, ir siūlyti skirtingo dydžio nuolaidų kuponus.

Pasiūlykite dovanų

Prekės dovanojimo kampanijos vykdymas yra puikus būdas paskatinti žmones pradėti kalbėti apie Jūsų internetinę parduotuvę. Dovanos ne tik padeda padidinti Jūsų prekės ženklo ir produkto žinomumą, bet ir padeda padidinti pardavimus.

Iš tikrųjų daugiau nei 20% klientų teigia, kad nemokamas dovanojimas paskatins juos pakartotinai pirkti. Internetinės parduotuvės atidarymo metu svarbu būti dosniu. Jūs neturėtumėte bijoti atiduoti savo prekės „už dyką“, nes Jūsų tikslas yra, kad potencialūs klientai išbandytų ją ir suprastų naudą.

Jūsų dovanojamas produktas neturi būti brangiausias Jūsų produktas. Pradėkite nuo kažko nebrangaus, arba sukurkite mažų produktų pavyzdžius. Produkto dovanojimas garantuos kad Jūsų prekė atsidurs pas potencialius pirkėjus. Kai jie susipažins su Jūsų produktais, garantuotai padidinsite pardavimų galimybes. Be to, net ir tie, kurie nelaimės dovanų, jau žinos ar bus girdėję apie Jus.

Vykdykite pardavimo reklamą antraštės juostoje naudodami atgalinį laikmatį

Internetinė parduotuvė yra ideali vieta impulsyviems pirkiniams. Pirkti internetu yra daug lengviau, be to žmones vis labiau vilioja įvairios akcijos. Tinkamai parinkus laiką ir vertę, padidėja tikimybė jog lankytojas impulsyviai nupirks prekę Jūsų elektroninėje parduotuvėje. Laiko manipuliavimas – vienas iš veiksmingiausių būdų skatinti impulsyvius pirkimus. Jei žmonės turi ribotą laiką pasinaudoti specialia nuolaida ar pasiūlymu, tikimybė jog nupirks didėja. Tai galite lengvai padaryti paprasčiausiai pridėdami atgalinį laikmatį prie prekių ar reklamjuostėse. Pavyzdžiui, parodykite jiems riboto laiko pasiūlymą, tokį kaip, nemokamą pristatymą kuris galioja tik šiandieną. Norėdami sustiprinti efektą, šalia pasiūlymo parodykite veikiantį atgalinį laikmatį.

Rodykite ribotą atsargų kiekį, kad sustiprintumėte „FOMO“

Jūs tikriausiai girdėjote apie „FOMO“ (baimę praleisti, ang.: fear of missing out) daugybę kartų. Tai psichologinis reiškinys, apibūdinantis žmonių polinkį daryti tai, ką daro dauguma žmonių.

Lengviausias būdas padidinti „FOMO“ yra paprasčiausiai rodyti ribotą prekių likutį, prie populiariausių prekių. Jei lankytojai pamatys, kad Jūsų labai trokštamų produktų pasiūla yra ribota, jie pradės svarstyti galimybę įsigyti produktą iš karto, užuot laukę geresnių nuolaidų.

Konvertuokite lankytojus į pirkėjus su „exit intent“ pasiūlymu

Ne visi pirkėjai, pridėję prekes į savo krepšelius, užbaigs pirkimą. Tiesą sakant, vidutiniškai 70% lankytojų paliks krepšelį, ir į elektroninę parduotuvę niekada negrįš. Naujai elektroninei parduotuvei, sulaukti srauto yra nelengva užduotis. Štai kodėl kiekvienas lankytojas yra svarbus.

Turėtumėte sugebėti konvertuoti lankytojus ir užkirsti kelią jų išėjimui iš elektroninės parduotuvės. Yra būdas, kaip mažinti paliekančius el. parduotuvę. Reikia aptikti, kai lankytojai ketina palikti Jūsų svetainę neužbaigę pirkimo, ir nedelsiant pasiūlyti specialią nuolaidą ar papildomas vertes, kaip pavyzdžiui nemokamą pristatymą. Rinkoje yra nemažai įrankių, siūlančių tokią technologiją.

Taigi, Jūs ką tik atidarėte savo naują internetinę parduotuvę. Jūs dar neturite jokių pardavimų. Nesijaudinkite! Pirmiausia reikia sukurti kūrybingus būdus, kaip paskatinti potencialius klientus domėtis Jūsų prekės ženklu ir sukurti motyvaciją pirkti Jūsų produktus. Šie  aukščiau aprašyti nesudėtingai įgyvendinami būdai, tai Jums ir padės padaryti. Svarbiausia, nesustokite!
Sekite mus socialiniame tinkle Facebook, ir apie naujus straipsnius sužinokite pirmieji.

Registruokitės dabar! Rinkite mokėjimus per el. bankininkystę