Publikuota 02.04.2021

Sukurti elektroninę parduotuvę yra viena, tačiau pritraukti į ją organinį žmonių srautą ir sukurti konversijas – visai kas kita. Jums reikės efektyviai optimizuoti paieškos mechanizmą, kitaip tariant, atlikti SEO optimizaciją, tam, kad organinis srautas generuotųsi savaime.

Kam Jums reikia organinio srauto ir kodėl reiktų į jį koncentruotis?

Pirmiausia, todėl, kad žmonės pasitiki paieškos mechanizmais, ieškodami informacijos ir prekių. Net 36% žmonių bet kokios informacijos ieško paieškos sistemose. Tik 5% jos ieško socialiniuose tinkluose. Taigi, jei dar nesate optimizavę savo elektroninės parduotuvės tam, kad atitiktų paieškos sistemų standartus, greičiausiai praleidžiate didelę dalį potencialių pirkėjų. Tam, kad palengvintume Jums darbą optimizuojant, siūlome atkreipti dėmesį į keletą dalykų, kuriuos galite sau pritaikyti jau dabar.

Pirmiausia, be abejo, raktažodžiai. Tam, kad padidintumėte srautą turite atkreipti dėmesį, kad Jūsų tekstuose būtų raktažodžiai. Be pagrindinių raktažodžių, Jūsų puslapis vargiai pateks į bet kokį paieškos sistemos reitingą. Jei nežinote nuo ko pradėti, galite pasinaudoti Google Keyword Planner, kuris padės Jums nuspręsti, kokie raktažodžiai Jūsų parduodamiems produktams yra svarbiausi. Nepamirškite šių žodžių vartoti aprašymuose, pavadinimuose, URL adresuose ir metaduomenyse. Tačiau venkite jų pertekliaus. Nenatūralus kiekis raktinių žodžių gali padaryti Jūsų parduotuvei “meškos” paslaugą.

Padidinkite el. parduotuvės veikimo ir krovimosi greitį. Tyrimai rodo, jog puslapio krovimosi greitis ir konversijų kiekis koreliuoja tiesiogiai. Pasinaudokite įrankiais internete, kurie ištiria Jūsų puslapio greitį. Jie taip pat pateikia patarimų, kaip galima situaciją pagerinti, jei ji yra blogesnė, nei vidutinė.

Apžvelkite ir išnagrinėkite savo konkurentus. Paleidę elektroninę parduotuvę, turėtumėte apžvelgti, kokie yra Jūsų konkurentai ir susidaryti perspektyviausių sąrašą. Žinodami, kaip jie veikia, turėsite idėjų, kaip galite pritraukti organinį srautą būtent į savo elektroninę parduotuvę. Galite pasinaudoti įrankiais, kurie nustato, kiek svetainė yra optimizuota ir palyginti savo puslapį su konkurentais. Ten taip pat rasite ir informaciją, kokios nuorodos į konkurentų parduotuvę veda. Taigi, žinosite, kur galite bandyti patalpinti ir savo nuorodas. Pasinaudokite konkurentų įgūdžiais ir įdirbiu savo naudai.

Pagerinkite puslapio navigaciją ir išplanavimą. Jei Jūsų puslapyje yra paprasta, pirkėjams lengvai suvokiama navigacija, tai padeda pagerinti ir SEO situaciją. Taip yra todėl, kad žmonės, ieškantys informacijos Jūsų puslapyje, gali paprastai ją surasti, jiems nereikia gaišti daug laiko ieškant to, kas juos domina. Kaip pagerinti išplanavimą? Atkreipkite dėmesį visų pirma, kad pirkėjas ar bet kuris užsukęs asmuo pirmiausia norės, kad jam tektų kuo mažiau paspaudimų iki norimos prekės. Taip pat labai svarbu, kad nebūtų jokių neveikiančių nuorodų, kurios veda į neegzistuojančius puslapius (klaidą 404). Jie ne tik pablogina SEO situaciją, bet ir daro neigiamą įtaką vartotojo patirčiai Jūsų puslapyje. Geriausias puslapio planavimas yra horizontalusis, tai yra, kai pasirenkama rodyti platesnį meniu vien tam, kad būtų išvengta papildomų paspaudimų.

Naudokite nuorodas puslapio viduje. Tai – taip pat svarbu kaip ir gauti nuorodas į savo puslapį iš kitų portalų. Jie svarbūs tiek struktūrai, tiek ir SEO. Jie ne tik leidžia judėti, tarkime, iš bet kurio vidinio puslapio į pagrindinį, bet svarbūs ir dėl to, kad taip paieškos mechanizmas nustato, kuris puslapis Jūsų parduotuvėje yra svarbiausias. Nuorodos taip pat turi turėti raktinius žodžius, todėl ir čia jų nepraleiskite. Galite ne tik naudoti nuorodas iš vidinių prekių puslapių, bet ir tinklaraščio įrašų. Pasinaudokite galimybe, kuri ne tik palengvins navigaciją, bet ir pagerins SEO situaciją. Be abejo, neperkraukite pridėdami nuorodų, kurios nėra reikalingos. Išlaikykite vaizdą natūralų.

Optimizuokite savo parduotuvę mobiliesiems įrenginiams. Be abejo, pastaruoju metu ne tik naršoma, bet ir perkama daugiausia mobiliuosiuose įrenginiuose. Mobilieji įrenginiai sudaro daugiau nei pusę viso srauto į Jūsų parduotuvę. Tačiau tai svarbu ir dėl SEO rodiklių. Pagrindinė priežastis – Google jau turi indeksavimo sistemą, kuri pirmiausia atpažįsta ir rodo parduotuves, kurios optimizuotos mobiliesiems įrenginiams. Taip yra ir dėl to, kad 2021-aisiais numatoma, kad absoliuti dauguma naršančių naudosis mobiliaisiais įrenginiais. Taigi, bet kuriuo atveju, tik laimite.

Kurkite tinklaraštį. Jau vien tai, kad parduotuvėje atsiras nuolat papildomo teksto, Jūsų SEO reitingui bus tik pliusas. Kadangi produktai nėra pastoviai atnaujinami aprašymais, o Google mėgsta dinaminį turinį, tinklaraštis yra galimybė tokio turinio pridėti. Jį rašydami netgi galite pridėti Jūsų pageidaujamų raktinių žodžių, kurie bus į naudą ir bendram reitingo pakėlimui paieškos sistemose. Tinklaraščio tekstuose galite tuos žodžius žymėti nuorodomis ir tai bus dar vienas privalumas, kuris ne tik leis patogiau nukeliauti tiesiai į produktus, bet pakels ir jų reitingą paieškose.

Sugeneruoti organinį srautą į savo elektroninę parduotuvę, gali būti pakankamai sudėtinga užduotis. Turite ne tik pasirinkti teisingus raktinius žodžius, bet ir įtraukti juos į savo tinklapio tekstus pakankamai. Atkreipkite dėmesį į tinklapio funkcionalumą, meniu išdėstymą, dizainą ir greitį. Viskas, kas svarbu vartotojui, svarbu ir Google mechanizmui. Taigi, jei mąstysite kaip vartotojas, nepamiršite apžvelgti konkurentų, pastebėti jų privalumus, kuriuos galite panaudoti sau, Jūsų parduotuvės lankomumas greitai bus pakankamai didelis.

Sekite mus socialiniame tinkle Facebook, ir apie naujus straipsnius sužinokite pirmieji.

Registruokitės dabar! Rinkite mokėjimus per el. bankininkystę