Grįžti į straipsnių sąrašą

Nuomonės formuotojų („Influencerių“) rinkodara – praktiniai patarimai

01.07.2020

MakeCommerce.lt yra mokėjimų surinkimo platforma skirta Jūsų internetinės parduotuvės mokėjimų surinkimui, padedanti Jūsų elektroninėje parduotuvėje rinkti mokėjimus iš klientų per elektroninę bankininkystę bei mokėjimo korteles. Su elektroninės prekybos savininkais dalinamės savo sukauptomis žiniomis šiame ir kituose mūsų tinklaraščio straipsniuose.

Nuomonės formuotojų („Influencerių“) rinkodara daugelį metų buvo viena karščiausių temų rinkodaros pasaulyje. Kartu tai yra didelis galvos skausmas rinkodaros specialistams, nes labai sunku išmatuoti investicijų grąžą.

Bėgant metams aš padėjau daugiau nei 150 prekės ženklų, agentūrų ir platformų įtraukti nuomonės formuotojus į jų rinkodaros kampanijas ir kitai veiklai. Viena sričių, kurioje nuomonės formuotojų rinkodara yra ypač sėkminga, tai elektroninė prekyba. Yra trys pagrindinės priežastys kodėl:

  • Aktyvūs elektroninių parduotuvių pirkėjai yra atviresni rekomendacijų teikėjams;
  • Socialinės žiniasklaidos platformos vis labiau įtraukiamos į elektroninę prekybą;
  • Nesudėtinga įvertinti efektyvumą pasinaudojus tik tam tikram nuomonės formuotojui skirtais nuolaidos kodais.

Trečiasis punktas svarbus, jis sukuria geras prielaidas įvertinti nuomonės formuotojų rinkodaros efektyvumą. Naudodamiesi nuolaidos kodais, kurie suteikiami tik konkretiems reklamos kampanijos nuomonės formuotojams, galite sužinoti, per kuriuos nuomonės formuotojus klientai ras Jūsų el. parduotuvę. Deja, galbūt dėl ​​savo paprastumo dažnai pamirštama naudoti juos nuomonės formuotojų rinkodaroje.

Kaip ieškoti ir rasti nuomonės formuotojus

Tikslus tikslinės grupės pasiekimas visada yra pagrindinis bet kokio verslo tikslas. Ieškant tinkamų nuomonės formuotojų, siekiama surasti tuos, kurių tikslinė grupė sutampa su Jūsų. Svarbūs tokie rodikliai kaip vieta, amžius ir lytis. Šiek tiek stebina, tačiau nesvarbu, kad nuomonės formuotojas nuolat nekalbės apie temas susijusias su Jūsų produkto kategorija ar paslauga. Puikus pavyzdys yra „Bolt“, dirbantis su tūkstančiais įtakingų žmonių visame pasaulyje, kurie nėra vadinamieji pavežėjimo paslaugos nuomonės formuotojai. „Bolt“ tikslas yra rasti nuomonės formuotojus, kurie kalbėtų demografiškai tai pačiai tikslinei grupei, o paskui kruopščiai suplanuotai dirbtų kartu.

Taip pat pastebėjau, kad prekės ženklai yra linkę per daug jaudintis dėl tokių dalykų, kaip nuomonės formuotojo sekėjų skaičius, ir ne tiek daug dėmesio skiria ​​nuomonės formuotojų kuriamam turiniui ir išreiškiamai nuomonei. Nors į juos reikia atsižvelgti, tačiau svarbiau atsižvelgti į tą pačią demografinę tikslinę grupę.

Mokėjimas už bendradarbiavimą

Bet kokius rinkodaros veiksmus reikia nuolatos optimizuoti, kad būtų rasti tie kanalai ir bendradarbiavimo projektai, kur geriausiai pasiekiama tikslinė grupė ir kur randami mokūs klientai. Tai nėra vienkartinė, bet tęstinė veikla, nes tik tokiu būdu bus galima plėsti sėkmingai veikiančias kampanijas ir atsisakyti tų, kurios negeneruoja pajamų.

Dirbant su nuomonės formuotojais, nereikėtu mokėti už atskirų pranešimų publikavimą, o mokėti tik tuo atveju, jei nuomonės formuotojo paskelbtas nuolaidos kodas naudojamas perkant elektroninėje parduotuvėje. Tai ne tik garantuoja investicijų grąžą, bet ir leidžia analizuoti, kuris turinys veikia geriau nei kiti.

Jei kiekvieną savaitę dirbsite su dviem nuomonės formuotojais, per metus jie paskelbs daugiau nei 100 pranešimų apie jus.

Nuolat rinkdami ir analizuodami duomenis apie klientų apsipirkimo elgseną, tikslinę grupę ir įtaką darančius asmenis, galite nuosekliai optimizuoti savo rinkodaros veiklą ir įtraukti naujus partnerius, nuomonės formuotojus. Jei kiekvieną savaitę dirbsite su dviem nuomonės formuotojais, per metus jie paskelbs daugiau nei 100 pranešimų apie jus. Tačiau Jūs turėtumėte mokėti tik už tuos, kurie iš tikrųjų generuos Jums pardavimus.

Nors šis straipsnis yra trumpas ir jame nėra išsamių instrukcijų apie nuomonės formuotojų rinkodarą, šių rekomendacijų laikymasis gali padaryti rinkodarą efektyvesne. Užuot mokėję už vienkartinius pranešimus, sudarykite ilgalaikius bendradarbiavimus, kur kiekvienas investuotas euras grįš keleriopai didesne suma.

Galiausiai, keletas konkrečių patarimų:

  • Jei dirbate su daug nuomonės formuotojų, sukurkite vadinamąjį dažnai užduodamų klausimų puslapį, kuriame informacija apie Jus, Jūsų produktus, skirta nuomonės formuotojams, aprašyta detaliai;
  • Jei pastebite pardavimų šuolį, raskite pranešimus, kurie prie to prisidėjo. Mokykis iš jų;
  • Jei įmanoma, tvarkykite ryšius su nuomonės formuotojais specializuotoje rinkodaros įmonėje;
  • Didėjant darbo krūviui, pasamdykite žmogų, kuris padėtų atlikti užduotis;
  • Galite rasti nuomonės formuotojus naudodamiesi „Modash.io“ platforma. Taip pat rasite nemažai naudingų priemonių, nuomonės formuotojų rinkodarai.

Originalus straipsnis Estų kalboje pateikiamas čia.

Sekite mus socialiniame tinkle Facebook, ir apie naujus straipsnius sužinokite pirmieji.

Registruokitės dabar! Rinkite mokėjimus per el. bankininkystę