Grįžti į straipsnių sąrašą

Kaip pagerinti internetinės parduotuvės pardavimo rezultatus

15.07.2020

MakeCommerce.lt yra mokėjimų surinkimo platforma skirta Jūsų internetinės parduotuvės mokėjimų surinkimui, padedanti Jūsų elektroninėje parduotuvėje rinkti mokėjimus iš klientų per elektroninę bankininkystę bei mokėjimo korteles. Su elektroninės prekybos savininkais dalinamės savo sukauptomis žiniomis šiame ir kituose mūsų tinklaraščio straipsniuose.

Pokyčiai visada yra šiek tiek baisūs, tačiau inovatyviai ir tvariai įmonei jie neišvengiami ir būtini. Koronaviruso pandemija pakeitė daugelio įmonių kasdienį gyvenimą ir jų veikimo būdą.

Kiekvieną dieną kuriamos naujos internetinės parduotuvės, ir laikui bėgant vartotojai vis labiau reikalauja prekių ir paslaugų, teikiamų internetu. Taip pat būtina atsižvelgti į tai, kad net po pandemijos elektroninės komercijos pramonė toliau vystysis, nes, remiantis statistika, Y arba Millennium ir Z kartos internetinėse parduotuvėse perka daugiau nei kitos kartos atstovai ir ši tendencija auga. Štai kodėl mes paruošėme patarimus, kaip išsiskirti nuolat augančioje konkurencingoje aplinkoje ir pagerinti savo internetinės parduotuvės pardavimo rezultatus.

Suprask savo klientą

Nesvarbu, ar norite pagerinti savo klientų patirtį, sukurti patrauklesnį turinį ar tiesiog padidinti pardavimus, svarbu gerai pažinoti savo klientus. Žinokite apie savo nišą ir tai, ką vertina Jūsų klientai. Ištirkite turimus klientų duomenis (pirkimų istoriją, apsilankymus, ir kt.), kad gautumėte įžvalgas, reikalingas norint suasmeninti klientų patirtį. Šie duomenys taip pat yra svarbūs nustatant, kurie klientų segmentai bus Jūsų verslo prioritetai. Duomenų valdymas, pažangi analizė ir duomenimis pagrįstas sprendimų priėmimas leis Jūsų verslui optimaliai atpažinti ir pritraukti konkrečius klientus.

Sukurkite strategiją – skirtingas vertybes ir patirtį, kurią Jūsų įmonė pateiks pasirinktam klientų ratui per ateinančius penkerius metus. Kurdami sėkmingo kliento strategiją, turite atsakyti į šiuos klausimus:

  • Kas yra mūsų klientai?
  • Kuriuos iš jų poreikių galime patenkinti?
  • Kokia yra klientų patirtis, atsižvelgiant į mūsų įmonės vertybes ir strategiją?
  • Ko įmonei reikia norint suteikti klientui norimą patirtį?

Nebijokite kritikos, bet klausykite jos. Tai ne tik įrankis, skirtas kaupti vertingą klientų patirtį apie Jūsų verslą, bet ir padeda Jūsų verslui suprasti, kokius patobulinimus reikia atlikti siekiant sumažinti išlaidas, padidinti pelningumą ir padidinti klientų pasitenkinimą.

Gerai parengta klientų strategija padės sukurti ilgalaikius, sėkmingus ir pasitikėjimu grįstus santykius su klientais. Tai ypač svarbu elektroninėje komercijoje, kur pirkėjų pakartotiniai pirkimai yra svarbi verslo dalis.

Sekite naujienas elektroninės prekybos srityje

Norint tapti elektroninės prekybos lyderiu, būtina tirti ir nuolat sekti naujausias naujienas ne tik elektroninės komercijos srityje. Perskaitykite įvairias naujienų svetaines, žurnalus ir kitą literatūrą, kurioje yra Jūsų indutrijos temų, ir naudokite šią informaciją savo verslo sprendimams pagerinti. Pvz., Galite naudoti „Google Trends“ analizuoti paieškas ir dabartines tendencijas. Besivystant pramonei, pagalvokite apie savo rinkodaros strategiją ir nepamirškite palaikyti aktyvaus ryšio su esamais ir potencialiais klientais, kad geriausiai suprastumėte jų norus ir poreikius.

Jeigu įmonė siūlo rinkoje unikalų produktą, yra didelė tikimybė, kad klientas jau nusipirko panašius produktus iš kitos įmonės. Sekite konkurentų veiklą, tai gali padėti geriau suprasti tikslinę auditoriją, atskirti verslą nuo konkurentų, pagerinti procesus. Labai įmanoma, kad asmuo, kuris perka produktą iš Jūsų, nustojo bendradarbiauti su kita įmone, bet kodėl? Sužinoję priežastis, kodėl klientas nebuvo patenkintas savo ankstesne patirtimi, turite galimybę ateityje išvengti panašių problemų.

Patogi ir naudinga elektroninė komercija ir skaitmeniniai sprendimai

Plėtodami savo elektroninės komercijos verslą, atminkite, kad būtent tai, kokius skaitmeninius sprendimus naudojate, lems Jūsų klientų patirtis versle. Bendra kliento patirtis susideda iš daugelio skirtingų etapų – suprantamas ir tikslingas svetainės dizainas, patogus ir greitas apmokėjimas, paprastas ir ekonomiškas pristatymo procesas yra tik keli svarbiausi dalykai.

Vartotojo teisė naudotis 14 dienų prekių gražinimo galimybe jau atrodo savaime suprantama, tačiau kodėl gi nepasiūlius klientams galimybės išbandyti prekę prieš ją įsigyjant?

Tinkamus skaitmeninius sprendimus, teikiančius didelę klientų patirtį, gali rasti bet kuri įmonė, nepriklausomai nuo veiklos rūšies. Suprantama, kad naujos įmonės gali neturėti didelių finansinių išteklių investuoti į skaitmeninius sprendimus, tačiau yra galimybė ieškoti alternatyvų ir naudoti panašius nemokamus sprendimus.

Čia yra keletas nemokamų įrankių, kuriuos galite naudoti plėtodami savo internetinės parduotuvės verslą:

Mozello“ – sukurkite unikalią svetainę ar elektroninę parduotuvę, taip pat gaukite pagrindines rinkodaros galimybes (SEO palaikymas, „Google Analytics“ palaikymas, prieiga prie HTML kodo).

MozBar“ – nemokamas svetainių analizės įrankis. Sukurkite pasirinktines paieškas pagal šalį, regioną ar miestą, peržiūrėkite pagrindinio puslapio elementus, atributus ir HTTP būsenas, ieškokite raktinių žodžių, susijusių su produktų puslapiais ir dar daugiau.

Feedly“ – programa, kuri renka naujienų srautą iš įvairių internetinių šaltinių. Sekite tik jus dominančias aktualijas.

Later“ – rinkodaros platforma, leidžianti sutaupyti laiko, iš anksto planuojant socialinės žiniasklaidos įrašus („Instagram“, „Facebook“, „Pinterest“ ir „Twitter“). Automatiškai skelbia įrašus norimu laiku.

Tai tik keletas iš daugybės įrankių, kurie gali palengvinti Jūsų darbą. Atsižvelgiant į verslo specifiką ir atliekant tyrimus, galima rasti puikių idėjų ir sprendimų, taip pat rasti reikiamų priemonių tikslui pasiekti.

Taip pat svarbu nepamiršti apie mokėjimus internetinėje parduotuvėje. Svarbu, kad pirkėjas pasitikėtų pirkdamas, galėtu lengvai ir greitai sumokėti. „MakeCommerce“ mokėjimo platforma teikia mokėjimo per elektroninę bankininkystę ir mokėjimo kortelėmis paslaugą. Norint rinkti mokėjimus nereikia jokių pradinių investicijų, nes nėra jokių sutarties ar aktyvavimo mokesčių, mokama tik už apdorotus mokėjimus.

Su klientais susiję socialiniai tinklai

Neabejotina, kad socialinė žiniasklaida yra svarbi įmonės rinkodaros dalis, o socialinių tinklų platformos yra puikus būdas bendrauti su esamais ir potencialiais klientais.

Nors tokios strategijos kaip SEO ir PPC gali pagerinti žinomumą internete ir pasiekti naujus klientus, socialinės žiniasklaidos rinkodara siūlo dar vieną veiksmingą būdą padidinti prekės ženklo žinomumą ir pritraukti naujų klientų.

Kai 71% suaugusiųjų naudojasi socialiniais tinklais ir aktyviai juose leidžia laiką, beveik kiekvienas verslas gali pasinaudoti tokiomis platformomis kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

Jei norite maksimaliai išnaudoti socialinius tinklus pardavimams didinti, sutelkite dėmesį į tinklus, kuriais naudojasi Jūsų auditorija, o ne į populiariausius. Internetinės parduotuvės verslui tinkamiausios socialinės žiniasklaidos priemonės yra minėtosios „Facebook“, „Instagram“, „Twitter“ ir „LinkedIn“. Trumpai papasakosime, kaip efektyviau naudoti kiekvieną iš šių platformų.

„Instagram“

Platforma yra pagrįsta dalijimusi nuotraukomis, todėl ji yra ideali vieta bet kuriam prekybininkui, norinčiam parodyti savo gaminius. Sukurtas turinys gali būti nuo infografikos iki vaizdo įrašų ir internetinių mokymų.

Sukurkite aukštos kokybės nuotraukas ir suteikite galimybę peržiūrėti ir pirkti produktus per „Instagram“ įrašus. Tokiu būdu klientai galės nusipirkti Jūsų gaminius daug lengviau ir patogiau, nes spustelėjęs įrašo produktą klientas iš karto atidarys produkto puslapį, per kurį galės jį nusipirkti (žr. paveikslėlį).

„Facebook“

Populiariausias socialinis tinklas pasaulyje, todėl tai yra logiškas elektroninės komercijos pradžios taškas. Galite naudoti „Facebook“ norėdami kurti tikslines reklamos kampanijas ir pasiekti reikiamą auditoriją, atsižvelgdami į jų amžių, lytį, vietą ir pomėgius, todėl šis tinklas yra ideali vieta Jūsų prekės ženklui rasti idealų klientą. Anksčiau minėta klientų strategija padės sukurti tikslinį turinį ir skelbimus.

„Twitter“

Dalijimasis informacija apie pardavimus ir nuorodos į produktų puslapius yra puikus būdas atkreipti dėmesį į savo prekės ženklą ir pritraukti klientus į Jūsų svetainę. „Twitter“ taip pat yra naudingas klientų aptarnavimo įrankis. Greitai ir profesionaliai atsakydami į klientų klausimus parodote, kad Jums rūpi klientai, o tai savo ruožtu padidina įmonės reputaciją ir leidžia klientams jaustis patogiai ir saugiai perkant. „Twitter“ taip pat leidžia vykdyti skelbimų kampanijas, nukreipdamas į kitus vartotojus, kuriuos stebi potencialus klientas, ir raktinius žodžius iš įrašų. Be to, kadangi daugumą el. prekybos skelbimų rodoma per „Google“, „Facebook“ ir „Amazon“, „Twitter“ turi mažesnę konkurenciją, todėl skelbimai tampa pigesni.

„LinkedIn“

„LinkedIn“ vadinama „profesionalia“ „Facebook“ versija. Nors per „LinkedIn“ galima sukurti reklamos kampanijas, efektyviau būtų naudoti šią platformą formuojant bendraminčių grupes ir teikiant svarbią ir vertingą informaciją, susijusią su produktais, paslaugomis ar visa pramonės šaka kurioje darbuojatės. Per šį portalą įmonės gali teikti ir gauti profesionalių patarimų, kurti ir reklamuoti seminarus, teikti nemokamus pavyzdžius dar daugiau.

Skaitmeniniame amžiuje beveik visos įmonės taip pat aktyviai naudojasi socialine žiniasklaida, todėl svarbu atsiminti, kad norėdami pritraukti verslo dėmesį ir padidinti pardavimus, turite reguliariai daryti įrašus socialinėje žiniasklaidoje, kitaip žmonės greitai jus pamirš. Lengviausias būdas užtikrinti tvarkingumą yra sukurti socialinio turinio kalendorių.

Šiuo metu elektroninės komercijos plėtros srityje reikia turėti omenyje, korona viruso krizės metu dauguma gyventojų išmoko naujų skaitmeninių įgūdžių ir yra pasirengę pritaikyti įgytas žinias po krizė, o tai reiškia, kad laikui bėgant skaitmeniniai sprendimai tik augs, o kartu ir internetinė prekyba.
Sekite mus socialiniame tinkle Facebook, ir apie naujus straipsnius sužinokite pirmieji.

Registruokitės dabar! Rinkite mokėjimus per el. bankininkystę